Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 09:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

365

zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 09:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

manesik píše:
zadřený turbo = asi to přestalo mazat...takže co protočení olej čerpadla?


Celkem solidní střelba od boku, ale kolega byl zrovna velmi nedávno u Sharika. :D

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 10:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

Jirka. píše:
rakosnicek23 píše:
Hele mluvil sem teď s právníkem a ten řek ať si stojim za tím aby auto uvedli do pojízdného stavu v kterym ho přebírali...

Kde je ta hranice toho, že to zrovna odešlo protože už to bylo načatý a kde ta kde to prostě někdo zmrdal? :smoke: Kdo bude řešit žárovku za 150 korun (jen přípklad) a kdo opravu za 30 litrů?

Zítra až tam budu volat tak na pohodu, v sobotu tam dojedu osobně si to nafotit a sepsat než tam s tim začnou kouzlit a v pondělí za vedoucim servisu hledat společnou řeč. Jak jinak kurwa?

No uvidíš sám, ale podle mě je tohle úplně stejný případ, jako když ti na emisích praskne rozvoďák při vytáčení motoru. Prostě to budou hrát na to že to bylo načatý když si jim to dával. A kde je ta hranice? No to se musíte dohodnout, a když se nedohodnete, tak to asi určí soud na základě nějakého znaleckého posudku, nebo nevím. Ale tlač na ně jak nejvíc to půjde, vyhrožuj právníkem, třeba změknou :baseball:


Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 10:28 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

Tak jen pár novinek: Ráno sem tam volal, zakázal demontáž turba (bojim se záměny dílů a manipulace) a dozvěděl se, že auto zdechlo při řízený regeneraci DPFka (muj požadavek na provedení) . A to totálně. Takže odtahovka a teď jim na dílně ani nejde nastartovat. Začíná mne jímat hrůza co všechno jev hajzlu.

Zítra tam na 8 jedu pohovořit si s vedoucím servisu. Pochybuju, že najdem společnou řeč.

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3030

Bydliště:

Praha

Aha, takže je to "asi" zadřený turbo, ty ťulpasové vlastně ani neví...

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Asi slušně vypálily filtr. A udělali z něho jednu neprostupnou cihlu...

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 12:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5051

Bydliště:

Praha

KJirka píše:

Jirko, z nás dvou jsi jednoznačně odborník přes auta ty. Přesto ale tvrdím, že není normální, aby odešlo turbo zrovna když to převzal servis. Ne normálním provozem. Prostě v tom má někdo prsty. Na tom bych se otáčel.

Já netvrdím že to je normální, na to se shodneme, jen tvrdím že pokud budou oni tvrdit že to není poškozené v souvislosti s opravou, tak se jim na to žádné pojištění nevztahuje a bude hodně těžké z nich vyrazit nějakou opravu zdarma.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 12:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5051

Bydliště:

Praha

Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 12:36 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

Jirka. píše:
Hele a ještě takový dotaz, proč si vlastně chtěl dělat nucenou regeneraci DPF?
Podle mě vůbec nevědí co s tím autem je.


Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 12:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3699

Bydliště:

Sluštice

Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.

Jak to tak čtu, tak k pár věcem.

- obrazně to, že turbo umře když je auto v servisu je 50/50... mohlo umřít opotřebením,stářím,vadný kus, špatnou manipulací při opravě nebo horší varianta jak padla, že ho potřeboval mechanik, taky už sem bohužel zažil.

- pokud se nepřiznaj, že tam něco zmrvili, budou opravu chtít zaplatit po tobě, pokud se nějak kloudně nedomluvíte. z toho co píšeš, asi ani nevědi co se stalo nebo pořádně mlžej. tak se připrav, že se nejspíš nedohodnete a nezbude ti to než si to nechat opravit na svoje náklady a pak to vymáhat na nich, každopádně to stejně dopadne na soudního znalce atd...takže řešit s právníkem určitě.

- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.

_________________
VW CARAMELLA TDI 111kw, Polo Fun - Cross Polo, Modely kamionů 1:14


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 16:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 16:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5051

Bydliště:

Praha

klasek píše:
Tak to upřímnou soustrast, pokud se nedohodnete tak to bude běh na dlouhou trať.

- k měření emisí a opravám... auto je opotřebené provozem a stářím, když sepisuješ zakázku, podepisuješ protokol, že souhlasíš a jseš si tím vědom a bereš na zřetel, že může dojít k poškození v souvislosti dalších součástek.

Při samotném měření emisí rozhodně nic dopředu nepodepisuješ a když jim při tom vytáčení praskne rozvodák, tak tě stejně vyfakujou. Jinak naprostý souhlas.

rakosnicek23 píše:

Čiště z prevence... přece jen je tam původní a má 307t. km...

To je dobrá píčovina, ten filtr se regeneruje sám, když potřebuje a vyvolání zbytečné servisní regenerace mu akorát sníží životnost. Nechápu že ti to neřekli, no holt proč by, když si to můžou napočítat :laugh:
Jinak při těhle KM tam už bude nejspíš filtr stejně dávno vykuchanej předchozím majitelem.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5051

Bydliště:

Praha

KJirka píše:
S tou nucenou regenerací jsem to teda příliš nepochopil, proč ji dělat preventivně. Stupeň nebo procento zanesení filtru se dá VAGem vyčíst a nucená regenerace se myslím dělá opravdu jen v případě nouze. Asi to nebude úplně šetrná operace, protože už tady s tím jeden kolega problémy měl taky.
A mám z toho podobný pocity, jako kolegové, že servis asi ještě úplně neví, co se vlastně stalo.
Co mi přijde jako zcela nepravděpodobná varianta, tak že ti turbo někdo vyměnil (ukrad). K tomu by si asi vybral auto s menším nájezdem, než 300 t. km. Nehledě na to, že to není práce na pár minut, spíš na pár hodin.

Jirko, oni si vezmou to tvoje a to vadný ti dají do ruky. Že je s tím práce? No a co, vždyt ty jim jí zaplatíš v ceně montáže nového turba. Neříkám že to je zrovna tenhle případ, nechci nikomu křivdit, ale bohužel se to stává. Ale asi máš pravdu že by asi nejspíš nevybrali auto s 300tkm na krku.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 17:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

princip věci je mi jasnej, ale kdo bude krást vyšeptalý turbo ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 27.11.2015 17:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2014

Příspěvky:

491

Bydliště:

Praha západ

jinak vynucenou regeneraci DPF jsem nechal jednou udělat taky - ale to bylo v případě kdy se zkoušel motor týden v servise na opravě a proste se rozsvítilo čidlo zanesení. Ale dělat ji preventivně je blbost. Ohledně turba to mohlo být všelijak, já se nedivím dnes v servisech ničemu.

_________________
VW Passat 3C, 2.0 TDI CR, CBAB, r.v. 2009. Chip 138kw, man. 6st.
Dodělávky: Interier B7, ACC/Front assist, Lane Assist, Side Assist, Discover Media + Car-Net
Dříve Passat B5.5 1.9 TDI 96kw


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group