Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

když běží sahara, tak se zvednou otáčky
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

KJirka píše:když běží sahara, tak se zvednou otáčky

Žádná neběžela...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od ppfox »

Qido píše:A co třeba na křížovatce? A nebo při jízdě, jen když dáš neutrál?
nevím jak PD, ale CR když vyřadím při jízdě drží 1000 dokud skoro nezastavím, až pak to spadne na 800 - to je řekl bych normání vlastnost :wink:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

ppfox píše:
Qido píše:A co třeba na křížovatce? A nebo při jízdě, jen když dáš neutrál?
nevím jak PD, ale CR když vyřadím při jízdě drží 1000 dokud skoro nezastavím, až pak to spadne na 800 - to je řekl bych normání vlastnost :wink:

Jo ale tohle přijedu na parkoviště zastavim, vyřadim na N nebo P a až po několika minutách klesnou otáčky z těch 1000...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od ppfox »

já ti rozumím - chová se ti to zvláštně, jen jsem psal ohledně toho vyřazení při jízdě 8)
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od rakosnicek23 »

Hele dneska po cestě do práce po zastavení v pohodě tech 850. Na křižovatce 1000 ot., neutrál z kopce 1000 ot...

Asi sem moc citlivej tedka po těch opravách :-)
Možná to jen dochlazuje po příjezdu...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od KJirka »

no vidíš ! Prostě to chce najít ten správnej důvod :laugh:
Kašli na to :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od Master »

Je mozne, ze tam nahrali take update SW, ktery s tim volnobehem cvici jinak. Takto se totiz chova CR - kdyz je auto zahrate, vyssi volnobeh je za jizdy, pri regeneraci DPF, kdyz je potreba vic topit, vic klimatizovat atp.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise

Příspěvek od ppfox »

jj - přesně takhle se mi to chová jak píšeš :good:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“