Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 19:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 19:27 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

KJirka píše:
narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede


No spíš takový štěstí v neštěstí :tongue:

Hele když sme v tom "Dpfkování". Kolik může stát odstranění? Jaký to potom má vliv na motor? A co na to technická kontrola?
Plus jakékoliv Vaše další postřehy k týhle vykuchávací afterparty... :smoke:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 19:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

9518

Bydliště:

Jevíčko

Tehnické se to do budoucna líbit nebude,auto docela smrdí,ale měnší spotřeba a nemá se co podělat. Auto jsem tak už koupil,ale dneska bych to už asi nekuchal

_________________
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614

_________________
EX:GIII 1,9 TDI 1Z 100 kw 330 Nm 6Q AKTUÁLNĚ GV 2.0TDI 4motion 135 kw + Honda XR 650R


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3533

Bydliště:

Praha

Gratulace k vyjednani dle me super podmínek ;-) turbo by jsi nejspis v dohledne dobe musel stejne asi resit a cenovka za novy je myslim krasna ;-)

Co se tyce DPF, verim, ze co nejdriv vsichni co ho maji vykuchane dojezdi!!! Nebud social a pokud by bylo opravdu v hajzlu, sezen nekde rozumne starší - dokud to neni nedostatkové zboží... (zrovna Jirka. by nejake rozumne mohl mit ;-))

No a ze se u starého šrotu nevyplati kupovat novy dil za 40k? No asi ne, ale pak nemas mit takove auto, kde si nemuzes dovolit ho mit ve stavu, v jakem ma byt... vzdyt prave kvuli opotřebení jsou ojeta auta levná oproti novym a cena odrazí servis, ktery to auto driv nebo pozdeji bude potrebovat! Příklad new PASSAT stoji placnu 900k a kdyz ho po 10 letech koupis za 120k tak se asi i očekává, ze bude odjety a bude potrebovat servis, mimo jine proto je tak levný a kdyz na ten "teoreticky" servis nemas, nemel by sis takove auto vubec kupovat... Je prece milion jinych variant ojetin u kterych ten servis utahnes.... (Smysluplnost emisních norem je pak uz uplne jina vec, ale přístupem nemam na to, tak to ojebu je proste na palici!!! Na miste bych bral papiry, nařídil odtah a napálil poradnou pokutu a hned by bylo lip ;-)))

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5054

Bydliště:

Praha

Však s emisema online od 1.6 2016 všechny vykuchaný dpf dojedou. Zatím to vypadá dost špatně, asi nebude jiná šance krom toho že přehodíš značky na stejný typ a barvu auta, nebo vrátit dpf a původní soft. Musím si tu nějaký ty dpf naskladnit, pak se budou vyvažovat zlatem :laugh:

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3016

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

rakosnicek23 píše:
KJirka píše:
narodil ses na šťastný hvězdě
počkej, jak to pojede


No spíš takový štěstí v neštěstí :tongue:

Hele když sme v tom "Dpfkování". Kolik může stát odstranění? Jaký to potom má vliv na motor? A co na to technická kontrola?
Plus jakékoliv Vaše další postřehy k týhle vykuchávací afterparty... :smoke:


Předčasné řešit. Nejdřív ať Ti to dají dohromady a pak zajeď za někým schopným.

Naštěstí v autě DPF nemám, ale osobně bych to řešil jetým filtrem a při tom nějaký proplach. Rozhodně bych se vyhnul polským šmejdům.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3033

Bydliště:

Praha

A určitě nekuchat. On i argument "koupil jsem to už vykuchaný" trochu smrdí. Na konci dne to je vždy o tom, že ten, co to kupoval to měl vědět a šel do toho s vědomím, že by tam měl být a když říká, že by tam měl být, tak by ho tam v tom případě měl dodělat, mno a jestli nevěděl že tam není, tak je podvedeným, ale jezdit bez něj je vlastně alibismus. Přeci když zjistíš, že máš KO destičky, tak koupíš nový... Jenže bez DPF to jezdí žejo... :fool:

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:42 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

Jirka. píše:
Však s emisema online od 1.6 2016 všechny vykuchaný dpf dojedou. Zatím to vypadá dost špatně, asi nebude jiná šance krom toho že přehodíš značky na stejný typ a barvu auta, nebo vrátit dpf a původní soft. Musím si tu nějaký ty dpf naskladnit, pak se budou vyvažovat zlatem :laugh:



Hele než to začne s tim vyvažováním zlatem tak jen tak na oko kolik by stál nějakej jetej? :pleasantry:

Prochy01 píše:
Gratulace k vyjednani dle me super podmínek ;-) turbo by jsi nejspis v dohledne dobe musel stejne asi resit a cenovka za novy je myslim krasna ;-)

Co se tyce DPF, verim, ze co nejdriv vsichni co ho maji vykuchane dojezdi!!! Nebud social a pokud by bylo opravdu v hajzlu, sezen nekde rozumne starší - dokud to neni nedostatkové zboží... (zrovna Jirka. by nejake rozumne mohl mit ;-))

No a ze se u starého šrotu nevyplati kupovat novy dil za 40k? No asi ne, ale pak nemas mit takove auto, kde si nemuzes dovolit ho mit ve stavu, v jakem ma byt... vzdyt prave kvuli opotřebení jsou ojeta auta levná oproti novym a cena odrazí servis, ktery to auto driv nebo pozdeji bude potrebovat! Příklad new PASSAT stoji placnu 900k a kdyz ho po 10 letech koupis za 120k tak se asi i očekává, ze bude odjety a bude potrebovat servis, mimo jine proto je tak levný a kdyz na ten "teoreticky" servis nemas, nemel by sis takove auto vubec kupovat... Je prece milion jinych variant ojetin u kterych ten servis utahnes.... (Smysluplnost emisních norem je pak uz uplne jina vec, ale přístupem nemam na to, tak to ojebu je proste na palici!!! Na miste bych bral papiry, nařídil odtah a napálil poradnou pokutu a hned by bylo lip ;-)))


Jo nějak sem Prochy tušil, že se ozveš :D

Mám toho tady docela mraky načtenýho tak vím jak ty, pásovec a pár dalších máte doslova pupínky při čtení spojení "odstranění dpf" :taunt:
Hele věr tomu, že nemám problém kupovat na auto originální díly co tam patří a ne to řešit cestou made in China, Poland a podobně. Ale co se týče všech eko výdobytků naší super eko doby mám na to svůj názor. Jak na účinost těhle srač3k (viz. kauza dieselgate) tak na nesmyslnou pořizovací hodnotu novýho až v neposlední řadě kolik bobrů muselo chcípnout při výrobě. :smoke:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3033

Bydliště:

Praha

Jako co se motáš dieselgate a DPF? Kdybys to měl načtený, věděl bys, že DPF je jedním z mála opravdu velmi účinných opatření. Jednak nemá na starost NOx (což je případ dieselgate), druhak jeho zásadním dopadem není odstranění pevných částic, ale zejména změna jejich geografické distribuce - ve městě pochytá (ve městě žijem), na dálnici vypálí (na dálnici nežijem). Je to samo složitější (na netu existuje mnoho diplomových prací na toto téma, které se dají dobře číst). Ale principielně zrovna tenhle výmysl není uplně od věci. Ale stojí to prachy.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3533

Bydliště:

Praha

:laugh: ze i ja bych byl takhle provarenej :laugh: :laugh: :laugh:

za me jsou emisní normy a cela "dieselgate" umělý humbuk a alibismus, nicmene diky tlaku na emise mame dnes čistá auta v porovnani s auty pred 15 lety. V tomto kontextu je to dobre. A řeči o ledních medvedech a bobrech jsou taky mimo. Hale kazdy by mel zacit u sebe a i kdyz ani nase cela země nevyvazi jedno čínské mesto, neni to argument pro to na vsechno sr*t! Minuly tyden jsem jel za dvěma srackama (sup1 a po chvili nejaky renault) a ty kdyz pridaly byl za nima doslova cerny oblak... takovyhle kreteny bych proste na miste odstavil, nechal odtahnout, uvést do stavu normalniho auta a znovu STK a emise, kdyz by neproslo automaticky likvidace a flastr v řádech desítek tisíc...a to by se pak hned jezdilo lepe... No a s DPF off je to o to horsi, ze sice nevidis kouř, ale do plic te jdou pekny sracky... vocasum co jezdi bez bych nechal povinne dýchat sracky z jejich aut, at si plíce zkurvi sami a nekurvi je ostatním... Argumenty, ze to jsou fámy jsou proste mimo misu a lidi co to blaboli by asi reagovali jinak, kdyby za ty jejich vykuchane sracky postavili jejich deti a nechali je to pekne z plných plic vdechovat... proste to cechacske vojebavani a hrdost na to ze je nekdo nymand musi slušného cloveka stvat ;-)

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5054

Bydliště:

Praha

rakosnicek23 píše:


Hele než to začne s tim vyvažováním zlatem tak jen tak na oko kolik by stál nějakej jetej? :pleasantry:


Cca 5000kč, ale ted tu mam jen z BMM, musel by sis na něj navařit větší průměr trubky aby šel do BMR, pokud ti funguje tak to neřeš

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 21:06 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

hkr píše:
Jako co se motáš dieselgate a DPF? Kdybys to měl načtený, věděl bys, že DPF je jedním z mála opravdu velmi účinných opatření. Jednak nemá na starost NOx (což je případ dieselgate), druhak jeho zásadním dopadem není odstranění pevných částic, ale zejména změna jejich geografické distribuce - ve městě pochytá (ve městě žijem), na dálnici vypálí (na dálnici nežijem). Je to samo složitější (na netu existuje mnoho diplomových prací na toto téma, které se dají dobře číst). Ale principielně zrovna tenhle výmysl není uplně od věci. Ale stojí to prachy.


Nezaměňuju DPF filtr a aféru dieselgate. Jen to spadá do stejný kategorie eko srač3k. Svým způsobem určitě každá z těhle věcí svůj význam a uplatnění má, ale za jakou cenu?
Hele taky sem radši když jedu s voňavym autem co nehulí jak chycený kamna, mám rád ten čisťoučkej výfuk do kterýho strčíš prsty a nevypadaj jak když si prstil někde na nádraží cikánku, atd...

Ale dost začínáte mě tady pranýřovat jak buzeranta ve středověku. Já jen zjišťuju eventuální varianty pokud by došlo k tomu, že se tohle bude muset řešit. Nebráním se výměně za nějakej slušnej použitej pokud to bude mít nějakej dlouhodobější význam což je u těhle věcí vždycky jako věštit z kávový sedliny. Zároveň ale nebudu mít psychický traumata z toho, že jedu po městě a nějakýmu pražákovi se bude špatně dejchat (nadsázka) :rofl:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3033

Bydliště:

Praha

rakosnicek23 píše:
...Zároveň ale nebudu mít psychický traumata z toho, že jedu po městě a nějakýmu pražákovi se bude špatně dejchat...


:laugh: :laugh: :rofl:

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 21:11 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.03.2015

Příspěvky:

300

Bydliště:

Vysočina

Jirka. píše:
Cca 5000kč, ale ted tu mam jen z BMM, musel by sis na něj navařit větší průměr trubky aby šel do BMR, pokud ti funguje tak to neřeš


Ta úprava eventuálně spočívá jen v té úpravě trubek? Soft či nějaká čidla se zaměňovat nemusí?
Btw: Zastihnu tě příští týden ve čtvrtek v Počerkách? Pokud mě pojede auto :zzz: stavil bych se pro ty věci jak sem ti psal v pm. A možná i pro DPF aby se všem líp spalo, pěkně s krásně čistejma dutinama a plícema :drinks:

_________________
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřený turbo při adaptační jízdě v autorizovanym servise
PříspěvekNapsal: 28.11.2015 22:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5054

Bydliště:

Praha

Jo, příští týden budu doma, Filtr je naprosto totožný, jen to má menší průměr té výstupní trubky, už jsme to někomu takhle převařovali a nebyl s tím žádný problém.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group