Passat 1.9 77kw sbohem a šáteček
Napsal: 19.01.2016 13:34
Ahoj rád bych se s vámi podělil o to co se mi přihodilo tento víkend.
ale než začnu přidávám s čím se to stalo.
VW passat 1.9, rv 2007, 77kw, BXE, najeto 233000, koupeno od puvodního majitele v 140000, následně již měněn olej každých 10k km spolu se všemy filtry. Na 200k vyměněna dvouhmota a rozvody jinak vše original bez jediného problému, jelikož nejsem závodník tak převážně ježděno 100km/h po dálnici asi 60km do práce každý den. Žádný podtáčení ,nechával jsem vždy turbo dochladit, 2x měsíčně jsem mu vyhnal na dálnici pavouky z výfuku jinak žádné prasení.
V sobotu při cestě na hory se mi na dálnici při rychlosti asi 120km/h zadřelo turbo, ještě než stihlo uplně umřít nakrájelo kousky samo sebe do sání, následně díky uníku oleje přes turbo motor sám od sebe začal přidávat až překročil omezovač, což způsobilo prasknutí klikové hřídele, přetržení rozvodů a následné potkání se válců s písty. No jednoduše motor KO a na vyhazov. Naštěstí se nikomu nic nestalo
Problém, který spatřuji je ten že auto nemělo žádný neduh, klepání, bouchání prostě žádný pazvuk než odešlo. Nebylo slyšet ani žádné pískání od turba prostě nic, na výkonu se problém také neobjevil prostě nic.
Tušíte někdo proč mohlo takhle nenadále odejít turbo bez jediného předchozího upozornění?
ale než začnu přidávám s čím se to stalo.
VW passat 1.9, rv 2007, 77kw, BXE, najeto 233000, koupeno od puvodního majitele v 140000, následně již měněn olej každých 10k km spolu se všemy filtry. Na 200k vyměněna dvouhmota a rozvody jinak vše original bez jediného problému, jelikož nejsem závodník tak převážně ježděno 100km/h po dálnici asi 60km do práce každý den. Žádný podtáčení ,nechával jsem vždy turbo dochladit, 2x měsíčně jsem mu vyhnal na dálnici pavouky z výfuku jinak žádné prasení.
V sobotu při cestě na hory se mi na dálnici při rychlosti asi 120km/h zadřelo turbo, ještě než stihlo uplně umřít nakrájelo kousky samo sebe do sání, následně díky uníku oleje přes turbo motor sám od sebe začal přidávat až překročil omezovač, což způsobilo prasknutí klikové hřídele, přetržení rozvodů a následné potkání se válců s písty. No jednoduše motor KO a na vyhazov. Naštěstí se nikomu nic nestalo
Problém, který spatřuji je ten že auto nemělo žádný neduh, klepání, bouchání prostě žádný pazvuk než odešlo. Nebylo slyšet ani žádné pískání od turba prostě nic, na výkonu se problém také neobjevil prostě nic.
Tušíte někdo proč mohlo takhle nenadále odejít turbo bez jediného předchozího upozornění?