zřejmě senzor otáček převodovky
Napsal: 26.01.2016 17:44
Dobrý den pánové,
mám problém se svým Passatem 2006, automat, 2,0 TDI, 125 kw.
Jsem teď v Holandsku, tím je to horší na komunikaci se servisy a se všema
V pohodě jsem jezdil a minulý týden na dálnici zhruba po 30 ujetých kilometrech vyskočila hláška: motor do dílny, ale auto zůstalo pojízdné jen bylo hlučnější od motoru, tak jsem dojel mimo. Po vypnutí a zapnutí vše ok tak jsem dojel i domů zhruba dalších 15km. Ráno 50km v pohodě bez problému a odpoledne to stejné jen auto chcíplo a nešlo nastartovat. Po pár minutách na dálnici jsem ho nahodil a odjel bokem. Když je auto studené nepozoruju žádné změny v hlučnosti nebo na otáčkách nebo při řazení do momentu než vyhodí hlášku a vypne se. Interval mezi vypnutím se postupně zkracoval na třeba 10km. V servise mi bylo řečeno že je problém asi v senzoru otáček automatické převodovky a nahodily dost vysokou cenu.
Nesetkal se s tím někdo? Nějaký podobný problém? Nápad?
Díky moc za každou připomínku
mám problém se svým Passatem 2006, automat, 2,0 TDI, 125 kw.
Jsem teď v Holandsku, tím je to horší na komunikaci se servisy a se všema
V pohodě jsem jezdil a minulý týden na dálnici zhruba po 30 ujetých kilometrech vyskočila hláška: motor do dílny, ale auto zůstalo pojízdné jen bylo hlučnější od motoru, tak jsem dojel mimo. Po vypnutí a zapnutí vše ok tak jsem dojel i domů zhruba dalších 15km. Ráno 50km v pohodě bez problému a odpoledne to stejné jen auto chcíplo a nešlo nastartovat. Po pár minutách na dálnici jsem ho nahodil a odjel bokem. Když je auto studené nepozoruju žádné změny v hlučnosti nebo na otáčkách nebo při řazení do momentu než vyhodí hlášku a vypne se. Interval mezi vypnutím se postupně zkracoval na třeba 10km. V servise mi bylo řečeno že je problém asi v senzoru otáček automatické převodovky a nahodily dost vysokou cenu.
Nesetkal se s tím někdo? Nějaký podobný problém? Nápad?
Díky moc za každou připomínku