Tak není to první případ a asi ani poslední.Spoustu servisů ani neví,že nějaký vyvažováky existují,neví že kontrolka mazání na volnoběh nesvítí,protože je utlumená.
Takže zvyklý ze starých 1,9-tek,začnou čidlem tlaku oleje,pak možná někdy turbem,či rozvody až nakonec sundaj vanu.A tenhle systém opravy pokus-omyl je pro motor bez mazání smrt.Protože při každém pokusu to nezapomenou nastartovat či projet a poslouchat ,co to dělá.Někdy se musí nápis "nízký tlak oleje" objevit tak 5x ,aby dotyčný mechanik pochopil,že to opravdu nemaže. A když se jich zeptám,proč hned nezměřily tlak měřákem za cca 3kila z číny,tak většinou zazní " já myslel..."
3 Pravidla: 1.Když nevím,tak se zeptám /to nás učili už ve školce/
2.Když ani on neví,tak si to vygugluji
3.Když ani tam nic nenajdu,tak si musím vyndat hlavu z prd.le a začít se živit něčím jiným,čemu rozumím.
To je má rada,to je má odpověď.