Stránka 3 z 3

Re: Rady při výběru Passata B6 Kombi

Napsal: 14.02.2016 16:35
od ricom
sharik4x4 píše:Tak spodek u VW drží,takže slabina bude hlava,vstřiky,DPF.Takže pokud někdo má novou hlavu,vstřiky na svolávačku,vyřešený vyvažováky ,tak si troufnu říct,že nebude problém s nájezdem přes půl mega.
tak to jsem vcelku zvědavej jak dopadnu já :drinks: :thanks: :thanks:

Re: Rady při výběru Passata B6 Kombi

Napsal: 14.02.2016 19:03
od Nemo
Sharik, to mi chces povedat, ze nove b8 biturba chcipaju po 150 000? To snad nie....

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku

Re: Rady při výběru Passata B6 Kombi

Napsal: 15.02.2016 07:33
od sharik4x4
V B8 ještě neumíraj,to přijde tak za 3 roky.Měl jsem namysli motor v T5 132KW 2,0 Bi-TDI vyráběný od 2009.To je první Bi-turbo u VW a hned velkej průser.Všechny Bi-turba mají velkou umrtnost,protože výkon motoru je za hranou,což se negativně projeví na životnosti.Nedávno jsem měl jet pro A6,2012,230KW nebo kolik to mělo a ve 170t GO motoru v Audi, tak si to pán rozmyslel,kupovat auto za 3/4 míče s tak dobrým motorem.Dále info přímo od mechanika z VW .Za 1týden 3 reklamace na turba u 140KW motorů.Najeto 00hovn0. Asi náhoda? Ale lidi to chtěl a tak to budou vyrábět dál a dál.
Takže kupujte si tyhle "nej" motory,alespoň bude dostatek práce. :laugh: :laugh: :laugh: