DSG, cuká, občas nejde zařadit R

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
mcerm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 22.02.2016 12:50

DSG, cuká, občas nejde zařadit R

Příspěvek od mcerm »

Zdravím, prosim o radu,

mám passat cc 3.6 s DSG převodovkou najeto cca 180tkm a cca před rokem mi začala převodovka trochu cukat a když zařadím R, špatně přeskakuje. Když jsem dal k mechanikovi řekl, že je vše v pořádku, a že jediné co ho napadá je výměna oleje, kterou jsme tedy provedli. Po výměně cukání přestalo, nicméně cca za 3 měsíce opět začalo a to převážně když spomaluji. Co se týká zpátečky občas se mi stalo, že když jsem přeřadil z D na R, zpátečka nenaskočila a převodovka zůstala ve volnoběhu, stává se to jen když stojím z kopce, když stojím směrem do kopce přeskočí to v pohodě.

Díky za rady

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: DSG, cuká, občas nejde zařadit R

Příspěvek od KJirka »