Vymena volantu - sekvencni padla

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od denis.82 »

Cau panove, potreboval bych jednu radu....mam Passat DSG bez padel pod volantem a samozrejme bych je chtel dodelat...:)
Co vsechno mimo volantu potrebuji? Muj ma multifunkci, ten s padly taky...obe auta jsou rok 2008/2009. Mam sehnany i s podvolantovkou, bude to stacit? Popr. sel by tam dat i napr. z Passatu CC R-line 2010? Diky.
RS6 Performance 445kw

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od ricom »

znám plno lidí co je má.. a nikdo z nich to nepoužívá.. narovinu použiješ to dvakrát a pak už ne.. na DSG to fakt není potřeba.. věř mi.
naprosto vyhozený peníze toto..

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od ppfox »

já to nemám :D ale souhlasím s ricomem, všichni co znám a maj to, tak to jen vyzkoušeli ale nepoužívaj to :wink:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od KJirka »

[quote="denis.82"]Cau panove, potreboval bych jednu radu....mam Passat DSG bez padel pod volantem a samozrejme bych je chtel dodelat...:)
Co vsechno mimo volantu potrebuji? Muj ma multifunkci, ten s padly taky...obe auta jsou rok 2008/2009. Mam sehnany i s podvolantovkou, bude to stacit? Popr. sel by tam dat i napr. z Passatu CC R-line 2010? Diky.[/quote
SAMOZŘEJMĚ SE NA NĚ VYSER !!! Já jsem poměrně velkej "závodník" a použil jsem je za 1,5 roku asi tak 5x :D :D Opravdu je to na nic. Když nemá auto výkon, nepomůžou žádný pádla :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
lukee000
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 29.11.2013 11:14
Bydliště: Velká Nad Veličkou

Příspěvek od lukee000 »

Mam taky DSG s padlama a jak pisou kluci uplna zbytecnost absolutně nepouzivam a kdyz uz tak radim na radicce je to pro mě vic "po ruce" nez ty padla...dle meho jsou hodne male ty padla...

Uživatelský avatar
monteg
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 296
Registrován: 07.10.2011 17:37
Bydliště: Louny

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od monteg »

Mám je taktéž a používám je občas při předjíždění - podřazení
Jinak absolutně k ničemu - malé a umístěne na volantu místo na sloupku řízení
Takže když zatočíš volantem nevíš kde je máš hledat :sorry:
To se Das Auto něco povedlo
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od denis.82 »

No to jsou rady. :roll: Tak to jsem asi opak nez vsichni :) Uz jsem mel hodne aut s padly a nejak jsem si na ne zvykl. Pri zrychleni - predjizdeni je to zase dle meho nejlepsi volba...
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od CoolXman »

tak musim zareagovat, padla pouzivam na my trase co jezdim (teda kdyz jedu zrovna Passatem) a i na jednorazovy trasy pomerne hodne
vyuzivam jak ciste manualni rezim, tak "kecani do razeni" v automatickem rezimu D nebo S
duvod pouziti - brzdeni motorem, zamezeni razeni prilis nizko, predjizdeni, plna kontrola chovani dsg prevodovky
dsg bez padel mi nesmi domu :-D .... trochu nadsazka, ciste automaticky razeni se da s dsg akceptovat, ale padla pro me vyrazne pridana hodnota
to co popisuju je na benzinu, uvidim jak se na to bude tvarit pripadne nafta
co se tyce provedeni padel, hodilo by se, aby byly delsi smerem dolu
na predelani padel potrebujes volant s padlama a jinou podvolantovou jednotku + nakodovat
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14721
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od tornado1 »

žádnou podvolantovku měnit nemusí, stačí přehodit volant kus za kus a nakodovat pádla.. pokud by tam chtěl dát r-line z CC tak už podvolantovku měnit musí
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1330
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od CoolXman »

jo sorry, nevsim jsem si, ze mluvi o konkretnich autech stejny MJ
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od Qido »

U CoolXmanovi 3,2 FSI bych pádla chápal, ale u TDI dle mě zbytečné.

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od denis.82 »

Diky tornado za info, takovou odpoved jsem potreboval. :good:
pro Qido: jj, ja mam sice jen 125kw, ale taky to nejede uplne spatne....a myslim, ze s lehkym cipem to bude jeste lepsi svezeni nez u te atmosfery. 8)
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
Saaw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 338
Registrován: 19.01.2014 22:31
Bydliště: Bratislava

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od Saaw »

a myslim, ze s lehkym cipem to bude jeste lepsi svezeni nez u te atmosfery. 8)
:rofl: :pleasantry:
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2.0 TSI 155 kW 211hp, Mocca anthrazit, 18" VW Kansas, interier hnedo-čierna koža + drevodekor Zebrano, Dynaudio, Kessy

petryk1
Profík
Profík
Příspěvky: 1000
Registrován: 17.04.2013 20:28

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od petryk1 »

Mam, pouzivam. 1200 rpm sa mi nepaci, tak podradzujem.... :-)

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: Vymena volantu - sekvencni padla

Příspěvek od prassat »

DSG bych bez pádel nechtěl, z 95% procent jezdím na D nebo S a vyhovuje mi plně automatický režim. 5% případů mu ale do toho rád sáhnu.
Ano, můžeš kvrdlat +/- na klacku, ale na volantu je to prostě lepší, rychlejší, nesundavám ruce z volantu.
Navíc se dá "kecat" pádly do řazení např. v režimu S.

S pádly nejčastěji podřazuji (před předjížděním nebo pokud chci ještě více brzdit motorem, popř. pokud se motor začne podtáčet - jedu lehce nad 60 a DSG tam stále nechá D6 a rovinka se začne lehce měnit v lehké stoupání, pak se chvilku motor "trápí" než automatika hodí D5 - tak prostě pádlo!)

Máme pádla jak na TDi, tak FSi a využíváme je u obojího. Není dne, kdy bych na ně nešáhnul.
Pádla bych si osobně určitě dodělal, ale 100 lidí 100 chutí.
monteg píše:Mám je taktéž a používám je občas při předjíždění - podřazení
Jinak absolutně k ničemu - malé a umístěne na volantu místo na sloupku řízení
Takže když zatočíš volantem nevíš kde je máš hledat :sorry:
To se Das Auto něco povedlo
jak na sloupku? :laugh: Neblázni, to by si je při zatáčení nenašel už vůbec. Pokud mám ruku furt na volantu tak mám pádlo furt přeci po ruce. A když parkuju a přetáčím volant třeba o 360 st, tak zase neřadím pádly, ne?!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“