Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

Za zlatýho bludišťáka... :?

Popis problému: Dělá pouze v režimu S, v režimu D nedělá. Pouze při zpomalování a podřazení na stupeň 2 v rozsahu zhruba 1500 ot./min. Pří akceleraci bez problémů. Diagnostika - bez závad.
Projevuje se kolísáním otáček, následným "pohupováním" auta při jakémkoliv postupném zpomalování při dobržďování před křižovatkou, apod. situace.

VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

Jak byl menen olej a filtr? Základní nastavení zkoušení? Dělá to je za tepla nebo i za studena? Každopádně to vypadá na odcházející mechatroniku.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

yessmen píše:Jak byl menen olej a filtr? Základní nastavení zkoušení? Dělá to je za tepla nebo i za studena? Každopádně to vypadá na odcházející mechatroniku.
Olej a filtr v DSG byl měněněj asi před 7.000 km. Dělalo to i před tím - problém to neodstranilo.
Dělá to jak za tepla tak i za studena. Základní nastavení mě dělali ve VW když sem tam byl na svolávačce, i když tam tenkrát vznikly nějaký problémy tak kdo ví jestli se to nastavení vůbec nakonec udělalo (?)
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

Zkusit základní nastavení. Rozjezdy jsou naprosto plynulé bez žádného poškubnutí? Co simulace jízdy v koloně na D, tedy 15-25kmh popojíždění s cca 5% držením plynu?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

yessmen píše:Zkusit základní nastavení. Rozjezdy jsou naprosto plynulé bez žádného poškubnutí? Co simulace jízdy v koloně na D, tedy 15-25kmh popojíždění s cca 5% držením plynu?
Rozjezdy bez problémů. Ať už samovolně či s plynem. Předpokládám že v režimu D by to popjíždění bylo bez problémů. Za to v S by se tam pořád projevovala ta chyba.
Základní nastavení pomocí Vagu?
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

To právě otestuj, to proč se to děje je právě z důvodu že v S režimu převodovka podřazuje s meziplynem kdežto v D režimu bez.

Ano základní nastavení se dělá přes VAG kdy se vymažou adaptační hodnoty a znovu se nastaví bod záběru spojek.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

Jak mám tedy ten test provést a na co se mám zaměřit?
:drv:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

Simulace jízdy v koloně... nejdřív projeď auto ohřej na provozní teplotu a potom zkoušej pomalu popojíždět plyn cca 5% případně lehce více.
Musí to jed klidně naprosto bez škubnutí a zařazený druhý rychlostní stupeň.

Pak ještě zkus bez plynu popojíždět opět tam musí být dvojka a při tom popojíždění bez plynu zkus po chvilce plyn přidat a jakoby se normálně jed. Opět nesmí být znát žádné škubnutí.

Myslím si ale že je mechatronika prostě vadná i dle roku výroby jestliže máš ve VINku modelový rok 08 je to jasné.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

Hned ve středu až se auto vrátí od lakyrnika to zkusím tak jak pises :good:
Oprava = výměna mechatroniky? Kolik může cca stát funkční použitá?
Jj je to modelový rok 08. Tam byl nějaký pruser co se tyče mechatronik?

vinko WVWZZZ3CZ8E126419
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

Ano.. mrkni na stránky převodovky sixta, mechatroniky DSG.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

yessmen píše:Ano.. mrkni na stránky převodovky sixta, mechatroniky DSG.
Jj to znám to už mám nastudovaný nějakej ten pátek :) Vím, že tam je rozmezí někdy mezi 2007 - 2008 kdy tam sou mechatroniky při určitejch závadách neopravitelný...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od yessmen »

No podstatné je to, že jsou vadné naprosto všechny a ty závady se s kilometry projeví vždy. Není to ale většinou žádná hrůza, rozhodně se nestane že by kvůli tomu auto přestalo jed/řadit úplně nicméně právě kvůli téhle chybě se DSG přezdívá poskakující automat.
Přitom když je nový, či plně funkční je funkčnost, rozjezdy a chod řazení 100% sametový.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od KJirka »

jak píše Yessmen, není to žádná hrůza. Připrav si tak dvacku jen za tu mechatroniku. :D

P.S.: asi bych se na to vykašlal a jezdil s vědomím, že jí jednou třeba vyměním a nebo taky ne :wink:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od rakosnicek23 »

Tak při běžným užívání mě to nijak neomezuje. Akorát mě sere že nemůžu jezdit po městě v S.. spíš chci bejt pripravenej na chvíli kdy to řekne "dál už ne" :)
Chci vědět jestli to fakt způsobuje ta mechatronika. Mě to přijde jak kdyby tam spíš něco prokluzovalo.
A snad to s tou cenou nebude taková divočina. Komplety včetně převodovky lítaj kolem 15ti. :zzz:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Problém dsg, kolísání otáček v režimu S - video

Příspěvek od KJirka »

já mluvím o nový mechatronice, když to dáš k Sixtovi. Tzn, že musíš nejdřív shodit nápravnici, tu převodovku vyndat, vylejt, umejt a poslat nebo odvézt mu jí. On ti pak laskavě tu mechatroniku za mrzkej peníz vymění a ty to pak dáš všechno pěkně zpátky. Nezapomeneš při tom na ty protikluzný podložky a nový šrouby k nápravnici, protože jestli jo, zase si to zopákneš, jako ty kokoti, když mi měnili v záruce DSG. Nedáš podložky, mlátí to jak vrata ve větru.
Jako jo, starší DSG jsou možná za ty peníze, co píšeš, ale kde máš jistotu, že nebude ještě horší, než ta tvoje. Pokud je to "jen" mechatronika, asi bych nešpekuloval a dal novou. Nebo pak jinou DSG, ale s jasným nájezdem a stavem. Ten svůj šrot pak prodáš Sixtovi na repas.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“