Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.03.2016 12:41
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Taky to nechci, ale chtěl jsem vědět váš názor, teď jsem měl OII 1.8 TSI 118kw, takže těch 77 bude fakt málo . Ale s benzínovýma v tom roce to asi taky není žádná sláva co...
Takže říkáte, že ten DPF nebude problém, když to párkrát do těch 700 km protáhnu..?
Takže říkáte, že ten DPF nebude problém, když to párkrát do těch 700 km protáhnu..?
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Takže říkáte, že ten DPF nebude problém, když to párkrát do těch 700 km protáhnu..?[/quote]
Pokuď auto budeš správně servisovat a budeš jezdit na kvalitní naftu, tak si myslím, že problém určitě nebude.
Pokuď auto budeš správně servisovat a budeš jezdit na kvalitní naftu, tak si myslím, že problém určitě nebude.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Možná budu prodávat svýho passata až přijde nový auto manželce,ale tam bude cenovka 250tKč,protože to není nějaká naleštěná bída z bazaru, ale poctivě vymazlená paštika v extra výbavě.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.03.2016 12:41
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Pisa píše:No pro DPF je to to nejhorší, ale umí to zvládnout, pokud ho necháš dodělat regeneraci, když bude Taky nejezdím nijak dlouhé trasy a moje DPF jednou za 700-1000km chce pasivní regeneraci, ale když už někam jedu tak tomu dám nažrat a když to je v průběhu dne, tak si zvolím deší trasu domu a trochu to protáhnou třeba po jižnís pojce na trojku a je to ok.
Vycházím z tohoto. Když chce motor pasivní regeneraci po 700-1000km ujetých, kvůli malým trasám, tak to v pohodě do těchto km protáhnu...
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Jinak k tomu DPFku ,u CRka jsem zatím neřešil problém s ucpaným filtrem.Maximálně odejde nějaký čidlo,jinak nic. U PDčka je to spíš naopak,málokterý nemá problém po 200tkm.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Rehul, jestli ti můžu dát dobrou radu nad zlato, tak věnuj pozornost tomu, co ti tady říká sharik 4x4. Koupíš auto za 200 a stejně do něj dalších 50 okamžitě strčíš. Ale koupíš auto od něj a můžeš klidně spát. Já mít tu potřebu, neváhám ani vteřinu. Ani bych nechtěl otevřít kapotu nebo dělat nějakou zkušební jízdu. Tady máš prachy a já jedu.
Otázka je, jak říká, kdy vlastně ten hypotetickej prodej nastane.
Otázka je, jak říká, kdy vlastně ten hypotetickej prodej nastane.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.03.2016 12:41
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Taky už má SZ . Ale nějak se nechcete vyjadřovat k tomu benzínovýmu motoru, takže asi taky nebrat, takže ze všeho mi vyplývá, že 2.0 TDI je nej v tomto roce...
-
- Profík
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 17.04.2013 20:28
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
benzinu je malo, tak tezko radit. Mozno nekdo napise... A za mne, ber DSG
- Pisa
- Závodník
- Příspěvky: 584
- Registrován: 21.03.2014 10:03
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Jak píše Sharik, CRka s DPFkem problém nemívají. Jak s benzínama to bohužel nevím. Každopádně k bazarům jsem hrozně skeptickej, 50% aut stočených, nebo svařené herky a kdo ví co ještě.
Kdyžtak brácha prodává B7ku (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=315127" onclick="window.open(this.href);return false;) na 250bys ho možná srazil, ale nic neslibuju
Kdyžtak brácha prodává B7ku (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=315127" onclick="window.open(this.href);return false;) na 250bys ho možná srazil, ale nic neslibuju
Regeneraci poznáš tak, že máš zvýšené otáčky cca 1tisíc a auto se lehounce třepe, od výfuku jde teplo jak v peci na pizzu a může to občas smrdět. Normální otáčky jsou 800cca. (na volnoběh)OpenScars píše:U CR motoru regenerace asi neni poznat, resp. ja si ji za cca 10 tis. km nikdy nevsiml...
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Hypoteticky je nové auto na cestě,takže až přijedu z hor,možná už bude k vyzvednutí.
Ale zatím jsem se ani nerozhod,že to staré prodám,ale asi jo,protože na ježdění po vesnici je to škoda a víc by to stálo, než jezdilo.
K těm benzínům,od tý doby co dělaj TSI tak není co doporučit.Ty motory vydržej tak 150tkm a začnou žrát olej,takže ojetý nebrat.Takže s toho vyplívá,že 2,0TDi CR je jediný kloudný motor v passatu ,co většinou vydrží 500tkm.
Ale zatím jsem se ani nerozhod,že to staré prodám,ale asi jo,protože na ježdění po vesnici je to škoda a víc by to stálo, než jezdilo.
K těm benzínům,od tý doby co dělaj TSI tak není co doporučit.Ty motory vydržej tak 150tkm a začnou žrát olej,takže ojetý nebrat.Takže s toho vyplívá,že 2,0TDi CR je jediný kloudný motor v passatu ,co většinou vydrží 500tkm.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Asi týden z5 jsem dělal na nějakém BKP a svítilo tam krásných 748tis., pán říkal že vstřiky a vyvažováky, asi 4 setrvák, jinak vše origo
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
pěkná porce, to by žádnej benzín TSI nedal ani náhodou.Nafta je nafta.
-
- VWmaniak
- Příspěvky: 7993
- Registrován: 02.06.2009 12:45
- Bydliště: v prdeli
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
hodně slušný zřejmě dobrý oddíl.
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
Rehul:
Koupit si TDi na krátké trasy je holý NESMYSL.
Za peníze kolem 200 tis. Kč slušný TDi od roku 2011 nekoupíš, předpokládám že úplného sociála s 300 tkm (a více) nájezdem asi nechceš.
Myslím, že kdyby jsi měl na auto 250 - 300 tis Kč tak to je jiná, ovšem za tyhle peníze si můžeš koupit benzín 3.2 nebo 3.6 FSi (popř. i v Superbu), který bude na to tvé ježdění to pravé.
Časté krátké ježdění povede k tomu, že motor se nemá šanci ohřát a to skoro ani v létě, tedy 90% tvého ježdění bude v režimu "studený motor".
V zimě se ohřeje TDi až na jízdě 15-20 km, v létě tak na trase 8-15 km - dle jízdy.
Pasivní regenerace se tedy těžko provede a tak si bude muset auto vystačit s aktivní regenerací....
Aktivní regeneraci DPF v zimě vlastně ani nepoznáš, protože zvýšený točky jako při regeneraci budeš mít prakticky furt - imrvére (kvůli PTC).
Regenerace při takovémto používání bude chtít udělat tak každých max. 300 km (né 700 - 1000).
Olej bude rychle degradovat, takže bych jej být tebou měnil tak každých 7 - 10 tis km.
CR motor si poradí s aktivní regenerací i na volnoběh, takže DPF to nějaký čas přežije, pokud mu dáš prostor, ale auto po někom takovým majiteli bych opravdu nechtěl.
A teď hoši do mě!
Koupit si TDi na krátké trasy je holý NESMYSL.
Za peníze kolem 200 tis. Kč slušný TDi od roku 2011 nekoupíš, předpokládám že úplného sociála s 300 tkm (a více) nájezdem asi nechceš.
Myslím, že kdyby jsi měl na auto 250 - 300 tis Kč tak to je jiná, ovšem za tyhle peníze si můžeš koupit benzín 3.2 nebo 3.6 FSi (popř. i v Superbu), který bude na to tvé ježdění to pravé.
Časté krátké ježdění povede k tomu, že motor se nemá šanci ohřát a to skoro ani v létě, tedy 90% tvého ježdění bude v režimu "studený motor".
V zimě se ohřeje TDi až na jízdě 15-20 km, v létě tak na trase 8-15 km - dle jízdy.
Pasivní regenerace se tedy těžko provede a tak si bude muset auto vystačit s aktivní regenerací....
Aktivní regeneraci DPF v zimě vlastně ani nepoznáš, protože zvýšený točky jako při regeneraci budeš mít prakticky furt - imrvére (kvůli PTC).
Regenerace při takovémto používání bude chtít udělat tak každých max. 300 km (né 700 - 1000).
Olej bude rychle degradovat, takže bych jej být tebou měnil tak každých 7 - 10 tis km.
CR motor si poradí s aktivní regenerací i na volnoběh, takže DPF to nějaký čas přežije, pokud mu dáš prostor, ale auto po někom takovým majiteli bych opravdu nechtěl.
A teď hoši do mě!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm