Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:20 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

06.03.2016

Příspěvky:

10

Taky to nechci, ale chtěl jsem vědět váš názor, teď jsem měl OII 1.8 TSI 118kw, takže těch 77 bude fakt málo :). Ale s benzínovýma v tom roce to asi taky není žádná sláva co...
Takže říkáte, že ten DPF nebude problém, když to párkrát do těch 700 km protáhnu..?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2010

Příspěvky:

401

Takže říkáte, že ten DPF nebude problém, když to párkrát do těch 700 km protáhnu..?[/quote]

Pokuď auto budeš správně servisovat a budeš jezdit na kvalitní naftu, tak si myslím, že problém určitě nebude.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Možná budu prodávat svýho passata až přijde nový auto manželce,ale tam bude cenovka 250tKč,protože to není nějaká naleštěná bída z bazaru, ale poctivě vymazlená paštika v extra výbavě. :laugh:

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:30 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

06.03.2016

Příspěvky:

10

Pisa píše:
No pro DPF je to to nejhorší, ale umí to zvládnout, pokud ho necháš dodělat regeneraci, když bude :) Taky nejezdím nijak dlouhé trasy a moje DPF jednou za 700-1000km chce pasivní regeneraci, ale když už někam jedu tak tomu dám nažrat a když to je v průběhu dne, tak si zvolím deší trasu domu a trochu to protáhnou třeba po jižnís pojce na trojku a je to ok.



Vycházím z tohoto. :) Když chce motor pasivní regeneraci po 700-1000km ujetých, kvůli malým trasám, tak to v pohodě do těchto km protáhnu...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Jinak k tomu DPFku ,u CRka jsem zatím neřešil problém s ucpaným filtrem.Maximálně odejde nějaký čidlo,jinak nic. U PDčka je to spíš naopak,málokterý nemá problém po 200tkm.

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13390

Bydliště:

Chomutov

Rehul, jestli ti můžu dát dobrou radu nad zlato, tak věnuj pozornost tomu, co ti tady říká sharik 4x4. Koupíš auto za 200 a stejně do něj dalších 50 okamžitě strčíš. Ale koupíš auto od něj a můžeš klidně spát. Já mít tu potřebu, neváhám ani vteřinu. Ani bych nechtěl otevřít kapotu nebo dělat nějakou zkušební jízdu. Tady máš prachy a já jedu.
Otázka je, jak říká, kdy vlastně ten hypotetickej prodej nastane.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 20:54 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

06.03.2016

Příspěvky:

10

Taky už má SZ :-D. Ale nějak se nechcete vyjadřovat k tomu benzínovýmu motoru, takže asi taky nebrat, takže ze všeho mi vyplývá, že 2.0 TDI je nej v tomto roce...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 21:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.04.2013

Příspěvky:

912

benzinu je malo, tak tezko radit. Mozno nekdo napise... A za mne, ber DSG :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 07.03.2016 21:34 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.03.2014

Příspěvky:

541

Jak píše Sharik, CRka s DPFkem problém nemívají. Jak s benzínama to bohužel nevím. Každopádně k bazarům jsem hrozně skeptickej, 50% aut stočených, nebo svařené herky a kdo ví co ještě.
Kdyžtak brácha prodává B7ku (viewtopic.php?f=225&t=315127) na 250bys ho možná srazil, ale nic neslibuju :D

OpenScars píše:
U CR motoru regenerace asi neni poznat, resp. ja si ji za cca 10 tis. km nikdy nevsiml...


Regeneraci poznáš tak, že máš zvýšené otáčky cca 1tisíc a auto se lehounce třepe, od výfuku jde teplo jak v peci na pizzu a může to občas smrdět. Normální otáčky jsou 800cca. (na volnoběh)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 18:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

Hypoteticky je nové auto na cestě,takže až přijedu z hor,možná už bude k vyzvednutí. :laugh:
Ale zatím jsem se ani nerozhod,že to staré prodám,ale asi jo,protože na ježdění po vesnici je to škoda a víc by to stálo, než jezdilo.
K těm benzínům,od tý doby co dělaj TSI tak není co doporučit.Ty motory vydržej tak 150tkm a začnou žrát olej,takže ojetý nebrat.Takže s toho vyplívá,že 2,0TDi CR je jediný kloudný motor v passatu ,co většinou vydrží 500tkm. :good:

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 18:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5047

Bydliště:

Praha

Asi týden z5 jsem dělal na nějakém BKP a svítilo tam krásných 748tis., pán říkal že vstřiky a vyvažováky, asi 4 setrvák, jinak vše origo :D

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 18:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3025

Bydliště:

Praha

:laugh: :laugh: :good: :good:

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

867

pěkná porce, to by žádnej benzín TSI nedal ani náhodou.Nafta je nafta. :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8001

Bydliště:

v prdeli

hodně slušný :good: :good: zřejmě dobrý oddíl.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vw Passat motor 2.0 TDI CR a krátké trasy
PříspěvekNapsal: 09.03.2016 09:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

692

Bydliště:

Severní Čechy - Mezák, Litvajz, Most

Rehul:

Koupit si TDi na krátké trasy je holý NESMYSL.

Za peníze kolem 200 tis. Kč slušný TDi od roku 2011 nekoupíš, předpokládám že úplného sociála s 300 tkm (a více) nájezdem asi nechceš.
Myslím, že kdyby jsi měl na auto 250 - 300 tis Kč tak to je jiná, ovšem za tyhle peníze si můžeš koupit benzín 3.2 nebo 3.6 FSi (popř. i v Superbu), který bude na to tvé ježdění to pravé.

Časté krátké ježdění povede k tomu, že motor se nemá šanci ohřát a to skoro ani v létě, tedy 90% tvého ježdění bude v režimu "studený motor".
V zimě se ohřeje TDi až na jízdě 15-20 km, v létě tak na trase 8-15 km - dle jízdy.
Pasivní regenerace se tedy těžko provede a tak si bude muset auto vystačit s aktivní regenerací....

Aktivní regeneraci DPF v zimě vlastně ani nepoznáš, protože zvýšený točky jako při regeneraci budeš mít prakticky furt - imrvére (kvůli PTC).
Regenerace při takovémto používání bude chtít udělat tak každých max. 300 km (né 700 - 1000).
Olej bude rychle degradovat, takže bych jej být tebou měnil tak každých 7 - 10 tis km.
CR motor si poradí s aktivní regenerací i na volnoběh, takže DPF to nějaký čas přežije, pokud mu dáš prostor, ale auto po někom takovým majiteli bych opravdu nechtěl.

A teď hoši do mě!

_________________
Superb combi 2011, TDi CR, DSG
Superb sedan 2009, V6 3.6, DSG 4x4
Polo 6N2 1.4i + automatka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Currahee a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group