Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
h3rd4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.02.2015 18:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od h3rd4 »

Ahoj, dnes se mi stala nemilá věc. Po přerušené aktivní regeneraci (vim je to blbost, musel jsem to prostě chcípnout) se mi z pod kapoty objevil kouř a bylo cítit že se něco pálí. Vydedukoval jsem že kouř a pach pochází pravděpodobně od DPF. Pod kapotou vše OK, žádné známky poškození nebo zničení. Auto jsem potom v pohodě nastartoval a regeneraci normálně dokončil. Je to anomálie nebo je DPF už OFF (bohužel nemám možnost se podívat na zaplnění) a při dalších regeneracích můžu očekávat další kouř :( . Před měsícem jsem byl na technický, emise OK.

Motor 1.9 77kw PD.

Díky.
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od teekey »

a nebude to TOHLE :?:
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

h3rd4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.02.2015 18:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od h3rd4 »

Jo ten olej by to mohl být zkontroluju to, dík :!:
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od ricom »

nene nemá to souvislost až tak z DPF já teď řešil podobnou věc.. chčije ti trochu olej zřejmě odněkud od klapky či na sponě u hadice či dále na trubce té plastové co následuje.
ten olej se rozstříkne po spodku a dostane se až na výfuck vedení.. a jak začnej regenerovat tak se rozpálí více potrubí (až skoro 1000st) a začne se ten olej pálit.

já měnil zatím tu plast. trubku tam byl prosak na čidlu trochu, dneska jsme na to koukali a ještě mi to trochu někde ve spoji prochcává.. tak mi kluci více dotáhli sponu, ale s nějvětší pravděpodobností mě asi čeká klapka. ty se fakt zasírají nechutně a když člověk jezdí i cukačky po vsi je to hned.
já ji sice jednou nechal vyčistit, ale přeci jen asi má nárok taky odejít vzhledem k mému nájezdu..

tudíž tady hledej problém.. sundej kryt pod motorem, ten koberec dej dolů z vany a uvidíš jak to tam budeš mít oblitý.. a jdi směrem dopředu k saharám a tam uvidíš trubku plastovou a na ní vysokotlakou hadici co vede ke klapce..

dej pak vědět.. :drinks: :drinks:

h3rd4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.02.2015 18:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od h3rd4 »

OK dík,

prozkoumám to...
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08

ricom
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7993
Registrován: 02.06.2009 12:45
Bydliště: v prdeli

Re: Aktivní regenerace, kouř z podkapoty

Příspěvek od ricom »

pak mi kdyžtak napiš SZ či sem to dej na co jsi přišel.. divnej úkaz..

já to taky ještě budu pozorovat.. taky asi ještě nemám vyhráno..

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“