Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2009

Příspěvky:

21

cau klubaci premyslim o koupi tohodle CCčka v motorizaci 3.6
chtel jsem se zeptat jak je to s poruchovosti tohodle motoru popripade spotrebou ? Ocenim jakekoliv info od majitelu vozidel v tomhle setupu.diky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 12:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

Motor je žravej a časem dost výrazně ztrácí výkon. Viděl jsem to na vlastní oči na brzdě u R36 a je to prý zcela běžný jev.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2009

Příspěvky:

21

co si predstavit pod zravej..:-D 12l mesto to zvladne ne v klidnym rezimu ne? na co si davat pozor pri koupi ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 12:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

No jestli jezdím za 6,5 nafty, tak skoro dvakrát tolik benzínu je myslím dost. Ale to musíš vědět sám, jak máš hluboko do peněženky a kolik toho s tím najedeš. Já bych to osobně nechtěl. A dost by mi vadilo vědomí, že jezdím v něčem, co třeba ani zdaleka ten papírovej výkon nemusí mít. Netvrdím ale, že to je pravidlo. Ale asi bych teda začal tím, že bych chtěl zajet na brzdu a ověřit si to. Je ovšem otázka, jestli na to prodávající přistoupí. Nepochybně si to zaplatíš.
Jinak ale zvuk a kultivovanost toho šestiválce je perfektní.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2009

Příspěvky:

21

a cim to kurnik je ze se ztraci z tech motoru vykon..?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

palivem a následným vytvářením karbonu v motoru. To je bolest benzínových atmosferických motorů.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 16:13 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

18.03.2016

Příspěvky:

3

Promiň že ti zasahuju do tématu ale jen mám otázku ten 3.2 FSI je na tom stejně?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 16:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1136

Bydliště:

Jablonec n/N

Ano.. a není to jen karbonem časem se projedou plastové jezdce v rozvodech a lehce se rozhodí časování kdy jde postupně výkon rapidně dolů.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 16:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

na druhou stranu jsem viděl na brzdě TDI motory po nějakých 150 - 200 t. km, kde se ten výkon téměř nezměnil. Majitelé to tu můžou potvrdit.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 17:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1136

Bydliště:

Jablonec n/N

Není důvod, rozvody nemají proměnlivé časování a jsou řemenové. Takže když není zalepené turbo a váha je v kondici tak TDI nemá s padáním výkonu problém.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 18:06 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

18.03.2016

Příspěvky:

3

Takže tím pádem stojej oba tyto motory (3.2 i 3.6) za prd?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 18:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

to určitě nestojí

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 18:18 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

18.03.2016

Příspěvky:

3

já si právě chci koupit tu 3.2 ale nikde toho nemůžu moc najít. nejvíc jsem toho našel na 3.2 co je v audi ale ne na tu co je v pašíkoj


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 18:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12971

Bydliště:

Chomutov

Golf R

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 3.6 4motion dsg
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 19:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1136

Bydliště:

Jablonec n/N

To ale pozor... Golf R32 má lehce jinýmotor s klasickým vstřikování MPI, Passat má 3.2FSI přímovstřik stejně jako 3.6FSI.
Nicméně co do závad a problémů jsou všechny podobné (rozvody, setrvák DSG, vadné víko ventilů a FSI ještě ten karbon).

Na druhou stranu jde ale o jedny z posledních charakterních motorů co se dnes dá u VW ještě pořídit a pokud je údržba na místě jsou daleko příjemnější na běžnou jízdu než třeba TSI.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Roman FM a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group