Stránka 1 z 1

Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Napsal: 03.04.2016 23:55
od regjurm
Ahojte,
po 3 týdnech kdy auto stálo,mi dnes při první jízdě auto vůbec netáhlo,v kopci brutálně ztrácelo výkon, po podřazení na 2 se turbo vzpamatovalo,ale po chvilce pád no nouzáku,za autem černý oblak kouře 8O
diagnostika:


000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 0
Počítadlo resetů: 0
Kilometry: 0 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:19:56

info o závadě
Otáčky: 2240 /min
Kroutící moment: 200.0 Nm
Rychlost: 58.0 km/h
74.10 %
Napětí: 14.24 V
Tlak: 2279.1 mbar
Tlak: 1214.1 mbar

001026 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 006 - - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129863 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:20:21

info o závadě
Otáčky: 2048 /min
Kroutící moment: 144.0 Nm
Rychlost: 72.0 km/h
0.00 %
95.55 %
Váha vzduchu: 648.6 mg/str
Váha vzduchu: 479.6 mg/str


Readiness: N/A
Neděle,03,Duben,2016,14:33:40:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
14:33:31
799 /min Otacky motoru (G28)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
000 000 000 vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
400.5 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
981.0 mbar atmosfericky tlak
799 /min Otacky motoru (G28)
977.1 mbar plnici tlak (pozadovano)
977.1 mbar plnici tlak (aktualni)
80.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Neděle,03,Duben,2016,15:44:56:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
15:44:22
N/A Otacky motoru (G28)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
N/A vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
0.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
976.6 mbar atmosfericky tlak
980.6 mbar plnici tlak (pozadovano)
980.6 mbar plnici tlak (aktualni)
20.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus


Vymazáno ,další zkušební jízda,opět nouzák,ale již jiná hláška:

000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 006 - meze regulace prekroceny - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129893 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 00:38:15

info o závadě
Otáčky: 3456 /min
Kroutící moment: 352.0 Nm
Rychlost: 89.0 km/h
93.60 %
Napětí: 14.13 V
Tlak: 2236.5 mbar
Tlak: 2832.9 mbar

Udělal jsem logy turba,váhy zduchu a EGRu.Prosím,ty kdo tomu rozumí,jestli by se na to mohli podívat a říct jestli je turbo KO,nebo jen přidřená regulace či neco jiného.Předem díky.Michal
P/S:Logování jsem dělal jen do 3000RPM ,měl jsem strach,že to zase spadne do nouzáku.Strašne to zdrzdilo motor,skoro jako by to za jízdy chcíplo,měl jsem strach ať nepraskne rozvoďák,nebo se nedok..ví,něco dalsího...


Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Napsal: 04.04.2016 02:05
od yessmen
Bude to zadřená regulace v turbu no.. ale tak třeba se to samo rozhýbe když to před tím bylo ok, nevím jestli s tím dál jezdíš každopádně by to chtělo vyčistit.

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Napsal: 04.04.2016 07:57
od KJirka
no jasně, "zarostlá" regulace. Ono se to možná ještě rozhýbe, ale jestli je to v takovým stavu, chtělo by to turbo vyndat a pořádně už celý vyčistit a rozhýbat.

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Napsal: 04.04.2016 08:25
od regjurm
Zdarec,
jj,s tím počítám,že půjde turbo dolů a nechám ho vyčistit,ale zaráží mě to,že před tou odstávkou toho auta to bylo v pohodě.Že se regulace turba přidírá o tom vím a každých cca 500-1000 km to vytočím v kopci na 3 a 4ku až přes 4000RPM...A dělal jsem to přávě nedávno a žádný problém.LOg u toho teda po každé nedělám :D ,takže nevím jestli to už nebylo nakurvené,ale ještě v limitu...
Je mi divná ta žlutá křivka,regulace plnícího tlaku,je hodně kostrbatá,nemůže to být nějaký sensor nebo hadice?

Re: Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu

Napsal: 04.04.2016 09:21
od KJirka
co tě na tom zaráží ? Prostě to zatuhne. Podobně, jako ti zareznou třeba brzdy, když nejezdíš. Turbo se nemá co přidírat a když už s tím musíš takhle laborovat, není vůbec čemu se divit.