Turbo 000564 / P0234 - 006 Kontrola logu
Napsal: 03.04.2016 23:55
Ahojte,
po 3 týdnech kdy auto stálo,mi dnes při první jízdě auto vůbec netáhlo,v kopci brutálně ztrácelo výkon, po podřazení na 2 se turbo vzpamatovalo,ale po chvilce pád no nouzáku,za autem černý oblak kouře
diagnostika:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 0
Počítadlo resetů: 0
Kilometry: 0 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:19:56
info o závadě
Otáčky: 2240 /min
Kroutící moment: 200.0 Nm
Rychlost: 58.0 km/h
74.10 %
Napětí: 14.24 V
Tlak: 2279.1 mbar
Tlak: 1214.1 mbar
001026 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 006 - - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129863 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:20:21
info o závadě
Otáčky: 2048 /min
Kroutící moment: 144.0 Nm
Rychlost: 72.0 km/h
0.00 %
95.55 %
Váha vzduchu: 648.6 mg/str
Váha vzduchu: 479.6 mg/str
Readiness: N/A
Neděle,03,Duben,2016,14:33:40:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
14:33:31
799 /min Otacky motoru (G28)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
000 000 000 vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
400.5 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
981.0 mbar atmosfericky tlak
799 /min Otacky motoru (G28)
977.1 mbar plnici tlak (pozadovano)
977.1 mbar plnici tlak (aktualni)
80.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Neděle,03,Duben,2016,15:44:56:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
15:44:22
N/A Otacky motoru (G28)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
N/A vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
0.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
976.6 mbar atmosfericky tlak
980.6 mbar plnici tlak (pozadovano)
980.6 mbar plnici tlak (aktualni)
20.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Vymazáno ,další zkušební jízda,opět nouzák,ale již jiná hláška:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 006 - meze regulace prekroceny - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129893 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 00:38:15
info o závadě
Otáčky: 3456 /min
Kroutící moment: 352.0 Nm
Rychlost: 89.0 km/h
93.60 %
Napětí: 14.13 V
Tlak: 2236.5 mbar
Tlak: 2832.9 mbar
Udělal jsem logy turba,váhy zduchu a EGRu.Prosím,ty kdo tomu rozumí,jestli by se na to mohli podívat a říct jestli je turbo KO,nebo jen přidřená regulace či neco jiného.Předem díky.Michal
P/S:Logování jsem dělal jen do 3000RPM ,měl jsem strach,že to zase spadne do nouzáku.Strašne to zdrzdilo motor,skoro jako by to za jízdy chcíplo,měl jsem strach ať nepraskne rozvoďák,nebo se nedok..ví,něco dalsího...
po 3 týdnech kdy auto stálo,mi dnes při první jízdě auto vůbec netáhlo,v kopci brutálně ztrácelo výkon, po podřazení na 2 se turbo vzpamatovalo,ale po chvilce pád no nouzáku,za autem černý oblak kouře
diagnostika:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 0
Počítadlo resetů: 0
Kilometry: 0 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:19:56
info o závadě
Otáčky: 2240 /min
Kroutící moment: 200.0 Nm
Rychlost: 58.0 km/h
74.10 %
Napětí: 14.24 V
Tlak: 2279.1 mbar
Tlak: 1214.1 mbar
001026 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 006 - - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129863 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 05:20:21
info o závadě
Otáčky: 2048 /min
Kroutící moment: 144.0 Nm
Rychlost: 72.0 km/h
0.00 %
95.55 %
Váha vzduchu: 648.6 mg/str
Váha vzduchu: 479.6 mg/str
Readiness: N/A
Neděle,03,Duben,2016,14:33:40:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
14:33:31
799 /min Otacky motoru (G28)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
000 000 000 zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
000 000 000 vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
400.5 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
981.0 mbar atmosfericky tlak
799 /min Otacky motoru (G28)
977.1 mbar plnici tlak (pozadovano)
977.1 mbar plnici tlak (aktualni)
80.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Neděle,03,Duben,2016,15:44:56:10074
VCDS verze: SVO 11.11.2
Verze dat: 20111219
15:44:22
N/A Otacky motoru (G28)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (pozadovano)
N/A zpetne vedeni vyfukovych plynu (aktualni)
N/A vyfuk. Plyny recirkulace funkcni cyklus
0.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
976.6 mbar atmosfericky tlak
980.6 mbar plnici tlak (pozadovano)
980.6 mbar plnici tlak (aktualni)
20.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Vymazáno ,další zkušební jízda,opět nouzák,ale již jiná hláška:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 006 - meze regulace prekroceny - Sporadická
info o závadě
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 129893 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.03.26
Čas: 00:38:15
info o závadě
Otáčky: 3456 /min
Kroutící moment: 352.0 Nm
Rychlost: 89.0 km/h
93.60 %
Napětí: 14.13 V
Tlak: 2236.5 mbar
Tlak: 2832.9 mbar
Udělal jsem logy turba,váhy zduchu a EGRu.Prosím,ty kdo tomu rozumí,jestli by se na to mohli podívat a říct jestli je turbo KO,nebo jen přidřená regulace či neco jiného.Předem díky.Michal
P/S:Logování jsem dělal jen do 3000RPM ,měl jsem strach,že to zase spadne do nouzáku.Strašne to zdrzdilo motor,skoro jako by to za jízdy chcíplo,měl jsem strach ať nepraskne rozvoďák,nebo se nedok..ví,něco dalsího...