Stránka 1 z 2

2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 11:25
od DominikVWb7
Zdravím mam passata 2011 2.0tdi 125kw 4.motion, včera jsem byl na výlet cca 180 km... přijel sem na místo, vypnul motor a všechno OK.
Za 2 hodiny se vrátím k autu, nastartuju, popojedu 10 metrů, trochu mi zakolísal volnoběh, rožla se mi kontrolka pro nedostatek chladící kapaliny, tak sem na nejbližším možném místě zastavil, takže sem autem ujel sem cca 80 metrů a okamžitě vypnul motor. Z výfuku mi šel bílý dým. A v nádobce na chladivo chyby tak 2 dcl.
Na autě mam najeto 187 tis.

Už se van to někomu stalo?


Cca před 14 dny mi v servisu odmontovali chladič výfukových plynů, protože se ucpal, a mechanik mi řekl že tam není potřeba , bo mam na autě stop-start system a ten ho nepotřebuje.

Muže to mít souvislost?

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 12:35
od Nemo
To snáď nemyslíš vážne, že nie. To už do takéhoto štádia sa mechanici dostali aby len tak odstránili z auta veci pre poruchu a povedali, že aj tak ich tam nie je treba???
Teraz je otázka čo ako prepojil a podobne, veľmi by ma zaujímala tá fotka motora bez toho chladiča ako to vyzerá a ako je to poprepájané.

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 12:42
od ROTL
No tak tu je viac zaujimavych veci. A mas urcite vodu v oleji alebo si to iba myslis, pretoze z auta ide biely dym?

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 13:01
od DominikVWb7
Voda je v motoru určitě, bo to byl hustý bílý dým... motor po těch dvo hodinách nemůže úplně s chladnou,
když bylo venku 15 stupňů
A jak je to propojené přesně nevím, ale říkal, že tam zaslepil jen jednu hadici..

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 13:31
od ROTL
Ked sa dostava voda do spalovaku neznamena, ze sa dostava aj do oleja. Najskor ´´MECHANIK´´ postvaral nieco s tym chladicom alebo ti prdlo testenie pod hlavou/hlava. Tazko povedat a hlavne su tu ovela skusenejsi...

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 14:10
od BORN_TO_GRILL
Jestli je voda v oleji, mela by byt na vicku pro dolevani oleje emulze = bilo-hnedy sajrajt.

To si ten mechanik dela pr**l, ze to tak vytahl. Ja bych ho za to zabil.... V modernich autech nejde nic vytahnout "jen tak".vetsinou to chce minimalne SW zasah...kdyz uz....

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 15.04.2016 14:28
od Prochy01
No hale - asi takhle - okamzite a jako prvni najdi nejakeho schopného mechanika - bylo by dobry napsat od kud jsi a kolegové ti snad z okoli nekoho poradi.

Pak k te vode - resil bych az pokud by po doliti znovu ubyvala rychlým tempem, jinak ne - je běžná vec ze se "odpařuje"

Bily dým - mohl to byt cokoliv, treba nedobehla regenerace DPF jak mela a pak to holt zacoudilo - resil bych pokud by se opakovalo (mozna to cmoudlo i kvuli chladici co byl v pytli)

Chladič stoprocentně vrátit a uvést do stavu tak jak to ma byt.

A pri nejbližší příležitosti vypnout start stop - coz je slušná kravina - nebo vypínat vzdy po nastartování - obzvlaste dojezdy z dálnice a start stop je pekna prasarna....

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 17.04.2016 02:02
od DominikVWb7
Auto sem nechal odtahnout do VW Auto Břeclav. Tam si snad poradí...

Jen mě zajimalo jestli na tomhle typu motoru už někomu prasklo těsněni pod hlavou nebo nedej bože blok..

Jak budu mit další info co s tim je hned to sem hodím..

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 17.04.2016 07:18
od KJirka
jak říkal kolega s Grilem :D , po otevření olejového víčka, bys měl bílou sraženinu (emulzi), na spodní straně (toho víčka). To je neklamnej příznak, že se tam voda dostává. Pokud je víčko čistý, voda do oleje neteče, ale dostává se "pouze" do válců, buď skrz prasklinu v hlavě nebo ale taky jen kolem fouklýho těsnění.

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 17.04.2016 14:38
od teekey
DominikVWb7 píše:Auto sem nechal odtahnout do VW Auto Břeclav...
tenhle servis neznam, ale kdyby si nevedeli rady nebo problem nevyresili tak to nech odvest k Palkovi :good:

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 27.04.2016 15:53
od DominikVWb7
Takže chladič mam zprovozneny, a ten borec rikal ze to tim vubec nebylo.... Rikal ze se mi okruch vedeni, chladici kapaliny spatne tlakuje, ze bude na 100% problem pod hlavou... Takze problem je opravdu pod hlavou.... hlava uz je v brne na opravě v Brne... Rikal ze jeden vstrik vubec nesel vydelat... Tak uvidime

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 27.04.2016 18:25
od hkr
No jo, dojná.

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 08.05.2016 23:03
od DominikVWb7
Auto mam konecne doma...
Hlava opravena, nove 2 vstřiky, novy zpetný chladič spalin, novy termostat i čidlo teploty,
vymeneny olej, nove rozvody..... Cenovka s pracou 46000...

Auto mi chvala bohu jezdi bez problemu akorad mě zaraži budik teploty vody...

Když jedu na 6ku 100 km/h tak mi teplota vyleze na 75°C když zrychlim na 130 tak vyleze na 90°C .
Venku bylo 28°C... Kdyz jsem zpomalil vratila se na 75°C...

Jel sem asi 25 km 100km/h a teplota mi cestuje mezi 70 a 80°C.... Zastavim cca na 10 minit znovu nastartuju a motor ma 90°C... Nechapu to... Kdys jedu svižneji motor drzi v pohode 90°C

Mate s tim nekdo zkusenost?

Zitra se jeste stavim v servise, snad to bude v pohode..

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 09.05.2016 06:46
od selatko
No podle mě normálni teplota je vždy 90, teda aspoň já mám vždy 90 a nikdy ne 75 nebo 80

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Napsal: 09.05.2016 07:45
od hkr
Nevím proč se nemůžu zbavit dojmu, že si z Tebe udělali dojnou kravičku. O CFGB s křivou hlavou jsem ještě neslyšel... Ale třeba se pletu. :drinks:

Jo, jinak tohle vypadá na vadnej termostat.