ale tak zase když to někoho baví to o víkend vyndat naleštit uject 5km po vsi a zase to zandat proč ne.. holt to máme každej jinak no.
napster píše:Ricome. Jsem tady a ano mohu objasnit. Staci se zeptat u 2K barev mas pravdu tam se da lestit az na plech. U dnesnich barev ikdyz lehce spalis lak,tak to jde zachranit. I nejhrubsi brusna pasta tempo (defacto solvina s wd40) pri klasicke lehke korekci laku tzn jen swirl z mycky a i 6x rocne neudela s lakem nejaky extra skody. Na koncernech je z vyroby nahuleno 120-170mikronu coz neni malo oproti konkurenci napr Japonci davaj 70-90mikronu. Pokud se vse bude delat tak,jak ma,pouzivat spravnou metodu korekce laku,spravne pripravky,tak to nicemu nevadi. Urcite hluboke skrabance se delaj nejlip berankem na vysoky otacky na rotacce na malym unaseci (ano pro detailery je to neslusne slovo a proti srsti vcetne me ale funguje to nejlepe) kde dojde k rozpaleni laku a zaceleni,nicmene vsechny skrabance takto nejdou resit. A myslim si,ze kazdy kdo si zde lesti auto at uz rucne (dojde vicemene k zamaskovani skrabancu a lehounka korekce laku) nebo strojne tak t9mu laku neuskodi,pokud lak neni na renovaci pomoci 1000smirku a dolesteni.