2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
DominikVWb7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 29.01.2016 07:16

2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od DominikVWb7 »

Zdravím mam passata 2011 2.0tdi 125kw 4.motion, včera jsem byl na výlet cca 180 km... přijel sem na místo, vypnul motor a všechno OK.
Za 2 hodiny se vrátím k autu, nastartuju, popojedu 10 metrů, trochu mi zakolísal volnoběh, rožla se mi kontrolka pro nedostatek chladící kapaliny, tak sem na nejbližším možném místě zastavil, takže sem autem ujel sem cca 80 metrů a okamžitě vypnul motor. Z výfuku mi šel bílý dým. A v nádobce na chladivo chyby tak 2 dcl.
Na autě mam najeto 187 tis.

Už se van to někomu stalo?


Cca před 14 dny mi v servisu odmontovali chladič výfukových plynů, protože se ucpal, a mechanik mi řekl že tam není potřeba , bo mam na autě stop-start system a ten ho nepotřebuje.

Muže to mít souvislost?
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od Nemo »

To snáď nemyslíš vážne, že nie. To už do takéhoto štádia sa mechanici dostali aby len tak odstránili z auta veci pre poruchu a povedali, že aj tak ich tam nie je treba???
Teraz je otázka čo ako prepojil a podobne, veľmi by ma zaujímala tá fotka motora bez toho chladiča ako to vyzerá a ako je to poprepájané.
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
ROTL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 05.10.2015 20:31

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od ROTL »

No tak tu je viac zaujimavych veci. A mas urcite vodu v oleji alebo si to iba myslis, pretoze z auta ide biely dym?
PASSAT Variant B7 2012 2.0TDI 103KW DSG

DominikVWb7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 29.01.2016 07:16

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od DominikVWb7 »

Voda je v motoru určitě, bo to byl hustý bílý dým... motor po těch dvo hodinách nemůže úplně s chladnou,
když bylo venku 15 stupňů
A jak je to propojené přesně nevím, ale říkal, že tam zaslepil jen jednu hadici..
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011

Uživatelský avatar
ROTL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 05.10.2015 20:31

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od ROTL »

Ked sa dostava voda do spalovaku neznamena, ze sa dostava aj do oleja. Najskor ´´MECHANIK´´ postvaral nieco s tym chladicom alebo ti prdlo testenie pod hlavou/hlava. Tazko povedat a hlavne su tu ovela skusenejsi...
PASSAT Variant B7 2012 2.0TDI 103KW DSG

BORN_TO_GRILL
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 15.07.2015 20:33

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od BORN_TO_GRILL »

Jestli je voda v oleji, mela by byt na vicku pro dolevani oleje emulze = bilo-hnedy sajrajt.

To si ten mechanik dela pr**l, ze to tak vytahl. Ja bych ho za to zabil.... V modernich autech nejde nic vytahnout "jen tak".vetsinou to chce minimalne SW zasah...kdyz uz....

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od Prochy01 »

No hale - asi takhle - okamzite a jako prvni najdi nejakeho schopného mechanika - bylo by dobry napsat od kud jsi a kolegové ti snad z okoli nekoho poradi.

Pak k te vode - resil bych az pokud by po doliti znovu ubyvala rychlým tempem, jinak ne - je běžná vec ze se "odpařuje"

Bily dým - mohl to byt cokoliv, treba nedobehla regenerace DPF jak mela a pak to holt zacoudilo - resil bych pokud by se opakovalo (mozna to cmoudlo i kvuli chladici co byl v pytli)

Chladič stoprocentně vrátit a uvést do stavu tak jak to ma byt.

A pri nejbližší příležitosti vypnout start stop - coz je slušná kravina - nebo vypínat vzdy po nastartování - obzvlaste dojezdy z dálnice a start stop je pekna prasarna....
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

DominikVWb7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 29.01.2016 07:16

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od DominikVWb7 »

Auto sem nechal odtahnout do VW Auto Břeclav. Tam si snad poradí...

Jen mě zajimalo jestli na tomhle typu motoru už někomu prasklo těsněni pod hlavou nebo nedej bože blok..

Jak budu mit další info co s tim je hned to sem hodím..
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od KJirka »

jak říkal kolega s Grilem :D , po otevření olejového víčka, bys měl bílou sraženinu (emulzi), na spodní straně (toho víčka). To je neklamnej příznak, že se tam voda dostává. Pokud je víčko čistý, voda do oleje neteče, ale dostává se "pouze" do válců, buď skrz prasklinu v hlavě nebo ale taky jen kolem fouklýho těsnění.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od teekey »

DominikVWb7 píše:Auto sem nechal odtahnout do VW Auto Břeclav...
tenhle servis neznam, ale kdyby si nevedeli rady nebo problem nevyresili tak to nech odvest k Palkovi :good:
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

DominikVWb7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 29.01.2016 07:16

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od DominikVWb7 »

Takže chladič mam zprovozneny, a ten borec rikal ze to tim vubec nebylo.... Rikal ze se mi okruch vedeni, chladici kapaliny spatne tlakuje, ze bude na 100% problem pod hlavou... Takze problem je opravdu pod hlavou.... hlava uz je v brne na opravě v Brne... Rikal ze jeden vstrik vubec nesel vydelat... Tak uvidime
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od hkr »

No jo, dojná.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

DominikVWb7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 29.01.2016 07:16

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od DominikVWb7 »

Auto mam konecne doma...
Hlava opravena, nove 2 vstřiky, novy zpetný chladič spalin, novy termostat i čidlo teploty,
vymeneny olej, nove rozvody..... Cenovka s pracou 46000...

Auto mi chvala bohu jezdi bez problemu akorad mě zaraži budik teploty vody...

Když jedu na 6ku 100 km/h tak mi teplota vyleze na 75°C když zrychlim na 130 tak vyleze na 90°C .
Venku bylo 28°C... Kdyz jsem zpomalil vratila se na 75°C...

Jel sem asi 25 km 100km/h a teplota mi cestuje mezi 70 a 80°C.... Zastavim cca na 10 minit znovu nastartuju a motor ma 90°C... Nechapu to... Kdys jedu svižneji motor drzi v pohode 90°C

Mate s tim nekdo zkusenost?

Zitra se jeste stavim v servise, snad to bude v pohode..
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011

Uživatelský avatar
selatko
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1238
Registrován: 23.08.2013 10:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od selatko »

No podle mě normálni teplota je vždy 90, teda aspoň já mám vždy 90 a nikdy ne 75 nebo 80
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CR 125 kw voda v oleji.

Příspěvek od hkr »

Nevím proč se nemůžu zbavit dojmu, že si z Tebe udělali dojnou kravičku. O CFGB s křivou hlavou jsem ještě neslyšel... Ale třeba se pletu. :drinks:

Jo, jinak tohle vypadá na vadnej termostat.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“