Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od Nemo »

Nie je slabostou priznat si chybu daj vediet ako to skonci

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

je to prostě motor... nebo tlačítko... nebo jednotka :-D protože po otevření brzd přes vag jde kolo volně, počítám, že když by nechodil pístek tak by to bylo kousnutý i tak.
teď sháním nějakýho dobráka co mi pučí funkční motor na zkoušku
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

TOMHENN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.08.2016 00:37

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od TOMHENN »

Zdravim, jsem mesic po zadnich brzdach a stejny problem hrejou se obe strany sundane 100x vse prekontrolovane a uz nevim. Vim ze reknu asi blbost ale nemuze si rucni brzda prevzit spatne nulovou polohu pri testu ??? Bud mechanicky nebo softwarove uz jen si vemte jak je to s kodovanim dlouheho kodu ve valne hromade vcds se kod predela ale neulozi musite si najit jinou verzi vcds.

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

nad tou špatnou kalibrací jsem přemýšlel stejně jako ty, ale to jsem vyloučil po malém testu, dal jsem mezi desky tenké plechy, 0,6mm a nechal vag najít dorazy. Pak plíšky vyndal, kolo se tak sice točilo perfektně bez zádrhu, ale hned jak vemeš za ručku a odbrzdíš, tak jakékoli rádoby nastavení dorazů je v prdeli a motor si zase odjede jen nějaký ten kousek daný jednotkou.
já to uzavřel s tím, že pokud by se to kolo fakt blbě otáčelo, musí to horko pokroutit aj poklicu, což mě se neděje, navíc auto má tendenci se jakéhokoli pidi kopečku rozpohybovávat.
A jako bonus jsem byl na technické kontrole ať mi na to řeknou něco a potvrdili mi že slyším asi trávu růst protože jejich válce na brzdy neukazují žádný odpor než je běžné, brzdí to jak čert, takže u mě tímto vyřešeno.
suma sumárum pár stovek mě to od začátku stálo, pár keců tady, ale mám zadky v cajku od brzdovky až po hadice.
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

TOMHENN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.08.2016 00:37

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od TOMHENN »

Diky za info to s plechama jsem chtel udelat taky. Jinak hreje se to opravdu jen lehce a projev minimalni ale hreje a to za me nesmi a budu laborovat dal mam jeste dve teorie prvni je ze brembo desky se prohnou o desetinku pri nastavovani a v tom je problem tak dat jine ( 1) slabsi plech 2) desky od bremba maji takovi asi 1mm plastopapirovi papir z vnejsi strany s popisem a druha nez koupim jine na youtube je video jak chlapek obrousi a docela dost vystupky na destickach co jezdi ve vodicich plechach

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

i já brousil aby ve vodítkách chodily uplně na volno (samozřejmě ne zase moc).
No teorie s teskama dobrý, to by stálo za to zkusit jiné. ale to co na nich je určitě pryč nedávej, to je tam kvůli přenosu tepla na třmen, ale to netvrdim jistě že to řikám správně. A všimni si, že po odbrždění je motor odjetý dost, když mezi třmenem a pístkem zapáčíš tak se uvolní, kdyby byl málo odjetý tak nevypáčíš ani desetinu, tím to nebude, ale zase to vyvrací můj pokus s vagem, že když dám otevřít brzdiče, tak kolo ještě o dost povolí v otáčení, prostě záhada jak pes.
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

Uživatelský avatar
jirkaloz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 437
Registrován: 27.06.2015 17:42
Bydliště: Most

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od jirkaloz »

Nechci vám do brzd moc kecat, ale předpokládám s těma plíškama je to asi zbytečný. Co úbytek destiček, každá se sjíždí jinak a soft by měl z toho asi hokej.
Jsem si jist / možná se pletu / ale elektronika brzd přeci nemůže znát polohu destiček. Ano zná motorem točení do L nebo do R a odporem motoru kolik Amper do něj honí. Což je jistě vypočteno např. při 10 až 17A je zcela bezpečně zabržděno.
A pokud odbrzdíš a ještě uvolníš desku vaklem šroubováku, chybu v motorech a elektronice bych nehledal.
Osobně při tomto problému bych vyměmnil vodící tyčky, pístky, kroužky prachovky.
Věřím že při špatném vložení kroužku nebo prachovky pístek už není zcela v ose a v tom může být zakopanej pes. Myslím tí při vkládání kroužku nebo prach. může být před montáží v drážkách nečistota.

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

konečně trošku debata správným směrem.
ještě z pr**le koupim nový pístky a tyčky, jsi mě nahlodal s tím mimo osu, ono pravda, může být nečistota nebo něco vystouplého v tom vybrání kam patří okroužek kolem toho pístku ve třmenu a tím pádem špatně nasazeno a vychyluje to pístek kterej prostě blbě chodí. rozdělám teda po devadesátépáté :-) ale mě to baví.
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

TOMHENN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.08.2016 00:37

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od TOMHENN »

Mozna na tom neco bude nevim jak je to mozne ale 2x jsem mel protocenou prachovku kolem pistku takze verim ze v pistkach problem klidne bude

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od Graun »

pig píše:i já brousil aby ve vodítkách chodily uplně na volno (samozřejmě ne zase moc).
No teorie s teskama dobrý, to by stálo za to zkusit jiné. ale to co na nich je určitě pryč nedávej, to je tam kvůli přenosu tepla na třmen, ale to netvrdim jistě že to řikám správně. A všimni si, že po odbrždění je motor odjetý dost, když mezi třmenem a pístkem zapáčíš tak se uvolní, kdyby byl málo odjetý tak nevypáčíš ani desetinu, tím to nebude, ale zase to vyvrací můj pokus s vagem, že když dám otevřít brzdiče, tak kolo ještě o dost povolí v otáčení, prostě záhada jak pes.
Ty nálepky slouží pro tlumení vibrací, které způsobují pískání při brzdění. Určitě nesundávat dolů.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
jirkaloz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 437
Registrován: 27.06.2015 17:42
Bydliště: Most

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od jirkaloz »

Pístky bych ale vzal origo, viděl jsem jednou hřídele z polska ke stroji a nevím jak to dokázali vyrobit, hřídel byla v oválu tuším tenkrát o 0,15mm takže to těsnění kolem dostávalo pěkně zahulit.
Pokud tedy bude i polskej pístek v oválu, ničím si nepomůžeš. Jak to ale dokážou stočit v oválu, fakt netuším. :D Třeba pískty i z číny jsou OK, nikdy jsem je neměřil.

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

vyřešeno.
Pístky byly ve šprajcu, jezdil jsem už hodně dlouho asi na těch deskách před výměnou se třmenama na h***o pořád tlačily do té jedné desky u pístku, po výměně desek vzadu byly třmeny nechaný tak bez zásahu (proč by taky servis dělal nějakou kontrolu jestli se točí kolo) podle toho jak tlačily nakřivo nefunkční třmeny i na nový desky i ty nový se zase sjely nakřivo, pak jsem sice laboroval s tou repasí atd furt dokola, jenže zbytečná nebo po prvním rozebrání, asi dobrém, už všechny další pokusy zbytečná práce.
Vybral jsem na jedno kolo dvě desky co jsou rovné nebo maj strany s rozdílem nějaká desetina a všechno je ok nebo téměř ok, uplně minimálně to furt drhne, ale to už přisuzuju i kotouči nahovno takže koupim nové, desky si zbrousím na rovno a uzavírám tady ten 4stránkovej problém. Proto se to celé projevilo až po zabrždění ručkou, ta totiž pořádně tlačí, víc než člověk běžně brzdí, a dostávala ty pístky nakřivo a po odjetí motoru pístek už se neuměl vrátit a přichází na řadu moje záhada se šroubovákem kdy to dycky pak povolilo.
snad někomu v budoucnu ušetřim trápení.
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

TOMHENN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.08.2016 00:37

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od TOMHENN »

tak nové gumičky prachovku a pistek pak nasadit kolmo a melo by byt to jsem zvedav zkusim. Doufam ze to taky pomuze :-)

Uživatelský avatar
pig
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 07.03.2012 07:40
Bydliště: jižní morava

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od pig »

ještě si zkontroluj pístky, nebo si je kup rovnou nové, já měl jeden přirovnám ke tvaru soudku, ale jenom trošku, okem neviditelné chce to měřit a ten drhnul nonstop i na rovný desky.
jinak kola samozřejmě po jízdě teplý taky, ale tak nějak stejně jako předky a hlavně jsem opět na svých pěti litrech spotřeby což dřív pod šest prostě nešlo. Vyhodím kvalt a nic už mě nedrží za pr**l :-)
každopádně desky a kotouče objednané nové o víkendu to tam nahážu a mám uplnej klid.
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN :-) 1.9TDI
/100kW/320Nm/

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Příspěvek od Qido »

Hoši. Je super, že jste to vyřešili. Bez nějaké zlé krve, opravdu. A také, že jste dali zpětnou vazbu, to se také moc nestává.

Ale doháje. To vám opravdu přijde normální řešit 4 měsíce brzdy? Takového času, trápení a i peněz!! Chápu, že chce čas přesně odhalit a identifikovat záhadu, aby člověk jako blbec jenom neměnil díly. Ale v tohle případě, kdy po výměně motorků bylo jasné, že je špatný třmen tak to prostě nechápu. Asi bych měl větší pochopení kdyby to DORPDELE NEBYLY BRZDY!!

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“