Stránka 4 z 7

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 08.08.2016 19:06
od Nemo
Nie je slabostou priznat si chybu daj vediet ako to skonci

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 08.08.2016 22:16
od pig
je to prostě motor... nebo tlačítko... nebo jednotka :-D protože po otevření brzd přes vag jde kolo volně, počítám, že když by nechodil pístek tak by to bylo kousnutý i tak.
teď sháním nějakýho dobráka co mi pučí funkční motor na zkoušku

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 00:48
od TOMHENN
Zdravim, jsem mesic po zadnich brzdach a stejny problem hrejou se obe strany sundane 100x vse prekontrolovane a uz nevim. Vim ze reknu asi blbost ale nemuze si rucni brzda prevzit spatne nulovou polohu pri testu ??? Bud mechanicky nebo softwarove uz jen si vemte jak je to s kodovanim dlouheho kodu ve valne hromade vcds se kod predela ale neulozi musite si najit jinou verzi vcds.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 12:12
od pig
nad tou špatnou kalibrací jsem přemýšlel stejně jako ty, ale to jsem vyloučil po malém testu, dal jsem mezi desky tenké plechy, 0,6mm a nechal vag najít dorazy. Pak plíšky vyndal, kolo se tak sice točilo perfektně bez zádrhu, ale hned jak vemeš za ručku a odbrzdíš, tak jakékoli rádoby nastavení dorazů je v prdeli a motor si zase odjede jen nějaký ten kousek daný jednotkou.
já to uzavřel s tím, že pokud by se to kolo fakt blbě otáčelo, musí to horko pokroutit aj poklicu, což mě se neděje, navíc auto má tendenci se jakéhokoli pidi kopečku rozpohybovávat.
A jako bonus jsem byl na technické kontrole ať mi na to řeknou něco a potvrdili mi že slyším asi trávu růst protože jejich válce na brzdy neukazují žádný odpor než je běžné, brzdí to jak čert, takže u mě tímto vyřešeno.
suma sumárum pár stovek mě to od začátku stálo, pár keců tady, ale mám zadky v cajku od brzdovky až po hadice.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 13:06
od TOMHENN
Diky za info to s plechama jsem chtel udelat taky. Jinak hreje se to opravdu jen lehce a projev minimalni ale hreje a to za me nesmi a budu laborovat dal mam jeste dve teorie prvni je ze brembo desky se prohnou o desetinku pri nastavovani a v tom je problem tak dat jine ( 1) slabsi plech 2) desky od bremba maji takovi asi 1mm plastopapirovi papir z vnejsi strany s popisem a druha nez koupim jine na youtube je video jak chlapek obrousi a docela dost vystupky na destickach co jezdi ve vodicich plechach

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 14:39
od pig
i já brousil aby ve vodítkách chodily uplně na volno (samozřejmě ne zase moc).
No teorie s teskama dobrý, to by stálo za to zkusit jiné. ale to co na nich je určitě pryč nedávej, to je tam kvůli přenosu tepla na třmen, ale to netvrdim jistě že to řikám správně. A všimni si, že po odbrždění je motor odjetý dost, když mezi třmenem a pístkem zapáčíš tak se uvolní, kdyby byl málo odjetý tak nevypáčíš ani desetinu, tím to nebude, ale zase to vyvrací můj pokus s vagem, že když dám otevřít brzdiče, tak kolo ještě o dost povolí v otáčení, prostě záhada jak pes.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 19:54
od jirkaloz
Nechci vám do brzd moc kecat, ale předpokládám s těma plíškama je to asi zbytečný. Co úbytek destiček, každá se sjíždí jinak a soft by měl z toho asi hokej.
Jsem si jist / možná se pletu / ale elektronika brzd přeci nemůže znát polohu destiček. Ano zná motorem točení do L nebo do R a odporem motoru kolik Amper do něj honí. Což je jistě vypočteno např. při 10 až 17A je zcela bezpečně zabržděno.
A pokud odbrzdíš a ještě uvolníš desku vaklem šroubováku, chybu v motorech a elektronice bych nehledal.
Osobně při tomto problému bych vyměmnil vodící tyčky, pístky, kroužky prachovky.
Věřím že při špatném vložení kroužku nebo prachovky pístek už není zcela v ose a v tom může být zakopanej pes. Myslím tí při vkládání kroužku nebo prach. může být před montáží v drážkách nečistota.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 21:55
od pig
konečně trošku debata správným směrem.
ještě z pr**le koupim nový pístky a tyčky, jsi mě nahlodal s tím mimo osu, ono pravda, může být nečistota nebo něco vystouplého v tom vybrání kam patří okroužek kolem toho pístku ve třmenu a tím pádem špatně nasazeno a vychyluje to pístek kterej prostě blbě chodí. rozdělám teda po devadesátépáté :-) ale mě to baví.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 11.08.2016 23:50
od TOMHENN
Mozna na tom neco bude nevim jak je to mozne ale 2x jsem mel protocenou prachovku kolem pistku takze verim ze v pistkach problem klidne bude

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 12.08.2016 06:29
od Graun
pig píše:i já brousil aby ve vodítkách chodily uplně na volno (samozřejmě ne zase moc).
No teorie s teskama dobrý, to by stálo za to zkusit jiné. ale to co na nich je určitě pryč nedávej, to je tam kvůli přenosu tepla na třmen, ale to netvrdim jistě že to řikám správně. A všimni si, že po odbrždění je motor odjetý dost, když mezi třmenem a pístkem zapáčíš tak se uvolní, kdyby byl málo odjetý tak nevypáčíš ani desetinu, tím to nebude, ale zase to vyvrací můj pokus s vagem, že když dám otevřít brzdiče, tak kolo ještě o dost povolí v otáčení, prostě záhada jak pes.
Ty nálepky slouží pro tlumení vibrací, které způsobují pískání při brzdění. Určitě nesundávat dolů.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 12.08.2016 11:08
od jirkaloz
Pístky bych ale vzal origo, viděl jsem jednou hřídele z polska ke stroji a nevím jak to dokázali vyrobit, hřídel byla v oválu tuším tenkrát o 0,15mm takže to těsnění kolem dostávalo pěkně zahulit.
Pokud tedy bude i polskej pístek v oválu, ničím si nepomůžeš. Jak to ale dokážou stočit v oválu, fakt netuším. :D Třeba pískty i z číny jsou OK, nikdy jsem je neměřil.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 13.08.2016 13:48
od pig
vyřešeno.
Pístky byly ve šprajcu, jezdil jsem už hodně dlouho asi na těch deskách před výměnou se třmenama na h***o pořád tlačily do té jedné desky u pístku, po výměně desek vzadu byly třmeny nechaný tak bez zásahu (proč by taky servis dělal nějakou kontrolu jestli se točí kolo) podle toho jak tlačily nakřivo nefunkční třmeny i na nový desky i ty nový se zase sjely nakřivo, pak jsem sice laboroval s tou repasí atd furt dokola, jenže zbytečná nebo po prvním rozebrání, asi dobrém, už všechny další pokusy zbytečná práce.
Vybral jsem na jedno kolo dvě desky co jsou rovné nebo maj strany s rozdílem nějaká desetina a všechno je ok nebo téměř ok, uplně minimálně to furt drhne, ale to už přisuzuju i kotouči nahovno takže koupim nové, desky si zbrousím na rovno a uzavírám tady ten 4stránkovej problém. Proto se to celé projevilo až po zabrždění ručkou, ta totiž pořádně tlačí, víc než člověk běžně brzdí, a dostávala ty pístky nakřivo a po odjetí motoru pístek už se neuměl vrátit a přichází na řadu moje záhada se šroubovákem kdy to dycky pak povolilo.
snad někomu v budoucnu ušetřim trápení.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 15.08.2016 08:32
od TOMHENN
tak nové gumičky prachovku a pistek pak nasadit kolmo a melo by byt to jsem zvedav zkusim. Doufam ze to taky pomuze :-)

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 15.08.2016 10:32
od pig
ještě si zkontroluj pístky, nebo si je kup rovnou nové, já měl jeden přirovnám ke tvaru soudku, ale jenom trošku, okem neviditelné chce to měřit a ten drhnul nonstop i na rovný desky.
jinak kola samozřejmě po jízdě teplý taky, ale tak nějak stejně jako předky a hlavně jsem opět na svých pěti litrech spotřeby což dřív pod šest prostě nešlo. Vyhodím kvalt a nic už mě nedrží za pr**l :-)
každopádně desky a kotouče objednané nové o víkendu to tam nahážu a mám uplnej klid.

Re: Prehrievanie zadných bŕzd po výmene

Napsal: 15.08.2016 18:41
od Qido
Hoši. Je super, že jste to vyřešili. Bez nějaké zlé krve, opravdu. A také, že jste dali zpětnou vazbu, to se také moc nestává.

Ale doháje. To vám opravdu přijde normální řešit 4 měsíce brzdy? Takového času, trápení a i peněz!! Chápu, že chce čas přesně odhalit a identifikovat záhadu, aby člověk jako blbec jenom neměnil díly. Ale v tohle případě, kdy po výměně motorků bylo jasné, že je špatný třmen tak to prostě nechápu. Asi bych měl větší pochopení kdyby to DORPDELE NEBYLY BRZDY!!