dvojhmotny zotrvacnik
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 10.10.2015 15:28
dvojhmotny zotrvacnik
Ako sa prejavuje opotrebovaný dvojhmotný zotrvačník? Dakujem.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Kovový klepání (nepravidelný) hlavně při studenejch startech. Pokud už je načatej hodně tak i vibrace od motoru do celiho auta..
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- selatko
- VWagenista
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 23.08.2013 10:46
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Asi bych to mel vymenitrakosnicek23 píše: Pokud už je načatej hodně tak i vibrace od motoru do celiho auta..
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: dvojhmotny zotrvacnik
No dostává pak na frak celí auto včetně převodovky těma pulzama...
dyžtak cc-autodily cirka za 9 tisíc na ten náš motor
dyžtak cc-autodily cirka za 9 tisíc na ten náš motor
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: dvojhmotny zotrvacnik
jj, takovej Sharik by asi mohl vyprávět, jak vypadá prasklá klikovka
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 07.07.2014 19:31
Re: dvojhmotny zotrvacnik
taky mi rozvibruje obcas cely auto od motoru, ale jen obcas takze to spíš bude některý ze vstřiků co?někdy je auto úplně v klidu. setrvak by vibroval pořád a pravidelně ne?
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Právě že ne. Ty vibrace sou nepravidelný a navíc když už bylo třeba auto zahřátý tak to nedělalo vůbec.ra.br píše:taky mi rozvibruje obcas cely auto od motoru, ale jen obcas takze to spíš bude některý ze vstřiků co?někdy je auto úplně v klidu. setrvak by vibroval pořád a pravidelně ne?
Ale setrvačník načatej poznáš hlavně podle specifickýho zvuku co to vydává...
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 07.07.2014 19:31
Re: dvojhmotny zotrvacnik
no mě třeba žádný zvuky nevydává...občas se to rozvibruje at už studený nebo teplý jak kdy, tak jsem spíš tipoval některý vstřik. Nicméně když se zkusím rozjet třeba na dvojku tak do spojky dostávám jakoby rány a cukaní. spojka ?setrvák?(180tis 1,6tdi CR)
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: dvojhmotny zotrvacnik
setrvák nejspíš a něco s tím dělej
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14.10.2007 22:34
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Ahoj,
tak sem řešil podobný problém, delší dobu sem cítil při lehkém sešlápnutí spojky pulzování do pedálu, při plném ale dobrý a zvuk žádný, před cca týdnem se to začalo zhoršovat. Začalo bouchání, ne tvrdé ale tlumené a hlavně při rozjezdu to bylo hodně slyšet a cejtit. Tak jsem koupil komplet novou sadu od SACHSu za 9 litrů a přes víkend jí vyměnil. Jenže hned po složení při vyjetí z garáže sem byl nemile překvapen, mlátí to stejně a teď už snad ještě víc. Až se sním bojím jezdit.
Podle zvuku mi přijde že motor běží nepravidelně, tak se teď chystám vytáhnout vstřiky a poslat je na kontrolu a doufám že to budou už jen ty vstřiky.
Koukal jsem na hodnoty vstřikované dávky ve VAGu, ale nevím jaké hodnoty jsou v normě.
tak sem řešil podobný problém, delší dobu sem cítil při lehkém sešlápnutí spojky pulzování do pedálu, při plném ale dobrý a zvuk žádný, před cca týdnem se to začalo zhoršovat. Začalo bouchání, ne tvrdé ale tlumené a hlavně při rozjezdu to bylo hodně slyšet a cejtit. Tak jsem koupil komplet novou sadu od SACHSu za 9 litrů a přes víkend jí vyměnil. Jenže hned po složení při vyjetí z garáže sem byl nemile překvapen, mlátí to stejně a teď už snad ještě víc. Až se sním bojím jezdit.
Podle zvuku mi přijde že motor běží nepravidelně, tak se teď chystám vytáhnout vstřiky a poslat je na kontrolu a doufám že to budou už jen ty vstřiky.
Koukal jsem na hodnoty vstřikované dávky ve VAGu, ale nevím jaké hodnoty jsou v normě.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Co za motor? Pokud bmp tak nejspis vypadle zaslepky a vacka KO. Vstriky podle hodnot vypadaji ok
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14.10.2007 22:34
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Ano, motor je BMP, nalítáno má už 280 tis, před pár měsíci sem udělal rozvody, vyměnil turbo za repas, snažil se přetěsnit ventil chladiče EGR, avšak neúspěšně.
Měl sem sundanej i kryt hlavy jestli tam není nějaká vůle nebo povolené vstřik a vše vypadá že je v pořádku a utažené. Co by s vačkou mohlo být? A jaké vypadlé záslepky myslíš?
Díky za rady
Už jsem našel které záslepky myslyš ty 4 hliníkové. Sundám dekl z hlavy a mrknu na ty 2 krajní a rovnou se podívám i na hranu vačky, jak na tom je a dám vědět.
Každopádně když jsme to měl sundaný tak jsme na první pohled nic špatného neviděl.
Popř poradíte někdo někoho šikovnýho v Praze kdo by mi pomohl s diagnostikou závady, přecijen psaním se to hůž popisuje ,než osobní poslech o vyzkoušení.
Ještě jednou díky.
Měl sem sundanej i kryt hlavy jestli tam není nějaká vůle nebo povolené vstřik a vše vypadá že je v pořádku a utažené. Co by s vačkou mohlo být? A jaké vypadlé záslepky myslíš?
Díky za rady
Už jsem našel které záslepky myslyš ty 4 hliníkové. Sundám dekl z hlavy a mrknu na ty 2 krajní a rovnou se podívám i na hranu vačky, jak na tom je a dám vědět.
Každopádně když jsme to měl sundaný tak jsme na první pohled nic špatného neviděl.
Popř poradíte někdo někoho šikovnýho v Praze kdo by mi pomohl s diagnostikou závady, přecijen psaním se to hůž popisuje ,než osobní poslech o vyzkoušení.
Ještě jednou díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 14.12.2015 14:57
Re: dvojhmotny zotrvacnik
V Praze jeď za Jirka., je to v Počernicích, napiš mu SZ.
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 14.10.2007 22:34
Re: dvojhmotny zotrvacnik
Díky za Tip.
Tak obě ty hliníkové záslepky ze stran tam jsou,předpokládám že ty prostřední 2 tam taky jsou když nemají kudy vypadnout. Vačka sice nevypadá jako nová, ale po 280 tis co bych chtěl. Nějaké další nápady?
Mě napadají fakt jen ty vstřiky, nějaký píst a nebo že by klika, či vyvažováky?
Motor prostě neběží hladce a mlátí, sice měkce, ale jak ho vytočím ke 2 tis ot i bez kvaltu tak zamlátí, a to nemluvím o rozjezdu, klepe to celým autem, jak to fláká do té nové spojky
Tak obě ty hliníkové záslepky ze stran tam jsou,předpokládám že ty prostřední 2 tam taky jsou když nemají kudy vypadnout. Vačka sice nevypadá jako nová, ale po 280 tis co bych chtěl. Nějaké další nápady?
Mě napadají fakt jen ty vstřiky, nějaký píst a nebo že by klika, či vyvažováky?
Motor prostě neběží hladce a mlátí, sice měkce, ale jak ho vytočím ke 2 tis ot i bez kvaltu tak zamlátí, a to nemluvím o rozjezdu, klepe to celým autem, jak to fláká do té nové spojky