Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 05.07.2016 18:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

837

vstřiky to stropro nebudou,hledal bych to dole,klika ,vyvažováky.

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 05.07.2016 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.09.2009

Příspěvky:

353

Bydliště:

Púchov

Vstreky vyzerajú v pohode, ale čo som si ja všimol, že ako máš nastavené rozvody?
Prečo na 0?
Tak to vyšlo na prípravky?

_________________
VW Passat 3C Variant 2007 1,9 TDi 77kW Comfortline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 10.07.2016 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

55

Rozvody sem nastavil na 0 protože po výměně rozvodů ,když jsem nastavil původních -3,4, tak se mi docela zvedla spotřeba. Přípravky sem neměl, rozvody sem dělal na značku.
Každopádně sem líp omrknul vačku, a asi sem našel problém. Třetí jazýček vypadá trochu sedřenej. Otázka proč k tomu došlo, abych ji nevyměníl a za chvíli to neřešil znovu.
Našel sem vačku od FAI Autoparts za 2,5 což je pěkná cena, jen sem nedohledal jestli je to litina nebo ocel.


Přílohy:
Vacka.jpg
Vacka.jpg (93.87 KiB) Zobrazeno 1158 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 13.07.2016 09:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7709

Bydliště:

Svitavsko

většinou za to může ježdění na longlife olej

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 13.07.2016 22:43 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.04.2016

Příspěvky:

36

mám pocit, že vždycky když přijdu něco počíst, tak potom vypínám počítač s hořkostí co všechno je na mym pašíku špatně =D
Při studenejch startech bouchne dvouhmota, jinak naprosto v klidu..Po dobu vystavování bez hluku, při přeřazení bez hluku a i na volnoběh se neozývá charakteristickej zvuk unavenýho setrváku a já naivní sem si řikal, že počkám až se projeví náký zhoršení ale kdyz slyšim zkušenosti s rozpůlenou klikou tak raději půjde komplet nová.
S jakou značkou máte nejlepší zkušenosti? Budu zřejmě volit Sachs kterej mě nikdy nezklamal


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 14.07.2016 23:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2007

Příspěvky:

55

longlife olej, nebo dlouhý interval výměny? Protože olej se specifikací pro DPF neLongLife snad není, ne? Každopádně olej měním po 15-20tis km. Jedině, že by nebylo košér používání čerpadla na výměnu oleje, místo klasického vypouštění spodem, resp spodem dělám každou třetí výměnu :)
Musíš si říkat že by tohlo mohlo být ještě víc, když tu občas čtu jakou měli někteří smůlu, tak jsem ještě rád jaké "malé" poruchy se dějí mě :)
A je u té tvé spojky něco slyšet při chcípání?
Každopádně co sem tu pročítal fóra, tak nejdoporučovanější je SACHS, pak LUK a Valeo jako poslední. Já koupil komplet sadu SACHS za 9 tis.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 22.10.2016 00:57 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.04.2016

Příspěvky:

36

kamarád řešil spojku na 1,9 77kw. Při studenym startu nebo prudkym rozjezdu mlatila dvouhmota. Pořídil sachs a auto po cca 5 tis mlatilo ještě víc než na tu původní. Považoval to za zmetek, spojku reklamoval a koupil další kus od sachse. Už při prvním startu se ozvala rána a při zkušební jízdě zjistil že spojka opět mlátí (u první koupený spojky nebyla dořešená reklamace) tak se vše opakovalo s tím že koupil Luk. Od tý doby má 45 tis km a bez problému. Na obě spojky dostal vyjádření že je na voze jinej problém než právě jejich spojka ať už od špatných vstřiku až po nadměrnou axiální vůli hřídele převodovky, která zapříčinila "unavení dvouhmoty" a následný klepání. Nikdo neřešil ze se na spojce najelo max 15 km. Takže osobně bych začal Lukem. Je možný, že natrefil na dva špatný kusy za sebou a reklamace se řešila způsobem typickym v tomdle státě a jen jim křivdim ale...........


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 22.10.2016 10:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2979

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Grek1: Vždyť Ti to jirka . psal už na předcházející straně. Vypadlé záslepky mazacích kanálků v hlavě.

A vzhledem ke konstrukci každou 1,9 a BMP čeká výměna hydroštelů a v drtivé většině i vačky. Strop pro výměnu oleje je 15 000Km, při častém ježdění ve městě i 10 000km.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 16.12.2016 23:58 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

16.10.2016

Příspěvky:

94

Bydliště:

Ostrava Hrabuvka

Zdravím. Muže mi prosim někdo poradit dle zkušeností jakou spojku? jestli někdo má dobry tip na typy CRka a nebo nějake stranky či zkušenosti. Moc jsem toho nenašel. Jako autokelly atd fakt ne...
Našel jsem snad jen jedny stranky JAK NA AUTO a tam byla sada LUK za 11k tušim. Myslite že je to v poho?? Budu tuto věc řešit poprve,ale vím,že se nevyplatí to jakkoli ojebat.
P.S snažil jsem se číst cele forum pozorně,kdyby něco nešlo...
Předem diky za všechny nazory a rady.

_________________
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 17.12.2016 00:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3393

Bydliště:

Praha

Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 19.12.2016 20:38 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

16.10.2016

Příspěvky:

94

Bydliště:

Ostrava Hrabuvka

Prochy01 píše:
Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.

Díky moc. prolezl jsem asi 15 obchodu a vychazí to skoro všude stejne 10k +- 300. Ten LUK teda
A když píší SADA tak to je komplet ne?? bo nekde píší bez ložiska,někde zase s..
Lamela,setrvak,ložisko,šrouby,talíř....
Každopádně diky za radu :good:

_________________
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 19.12.2016 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4893

Bydliště:

Praha

Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 19.12.2016 22:53 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

16.10.2016

Příspěvky:

94

Bydliště:

Ostrava Hrabuvka

Jirka. píše:
Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem

Tak hlad je sviňa.... To znam no.... Diky za rady :good:

_________________
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dvojhmotny zotrvacnik
PříspěvekNapsal: 20.12.2016 10:15 
Offline
Pilot
Pilot
Uživatelský avatar

Hodnost:

Pilot

Registrován:

24.06.2016

Příspěvky:

465

Bydliště:

Praha

Přesně jak píše Jirka. ideální je komplet sada od Luku pro manuál, nechal sem ji měnit před měsícem a zatím spokojenost, žádné mlácení na volnoběch jako tu bylo u původní Sachs. Jinak tady se můžeš podívat jak vypadal Sachs po cca 273tis
viewtopic.php?f=132&t=319253&start=45

_________________
Staré: VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw BKP Blue Sedan, Comfortline
Nové: VW Passat B7 2.0 TDI 125Kw CFGB Brown Combi, Comfortline DSG Brown Combi


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group