Stránka 2 z 2

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 05.07.2016 18:10
od sharik4x4
vstřiky to stropro nebudou,hledal bych to dole,klika ,vyvažováky.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 05.07.2016 20:18
od imo17
Vstreky vyzerajú v pohode, ale čo som si ja všimol, že ako máš nastavené rozvody?
Prečo na 0?
Tak to vyšlo na prípravky?

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 10.07.2016 20:15
od Grek1
Rozvody sem nastavil na 0 protože po výměně rozvodů ,když jsem nastavil původních -3,4, tak se mi docela zvedla spotřeba. Přípravky sem neměl, rozvody sem dělal na značku.
Každopádně sem líp omrknul vačku, a asi sem našel problém. Třetí jazýček vypadá trochu sedřenej. Otázka proč k tomu došlo, abych ji nevyměníl a za chvíli to neřešil znovu.
Našel sem vačku od FAI Autoparts za 2,5 což je pěkná cena, jen sem nedohledal jestli je to litina nebo ocel.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 13.07.2016 09:16
od majrek001
většinou za to může ježdění na longlife olej

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 13.07.2016 22:43
od coolkich
mám pocit, že vždycky když přijdu něco počíst, tak potom vypínám počítač s hořkostí co všechno je na mym pašíku špatně =D
Při studenejch startech bouchne dvouhmota, jinak naprosto v klidu..Po dobu vystavování bez hluku, při přeřazení bez hluku a i na volnoběh se neozývá charakteristickej zvuk unavenýho setrváku a já naivní sem si řikal, že počkám až se projeví náký zhoršení ale kdyz slyšim zkušenosti s rozpůlenou klikou tak raději půjde komplet nová.
S jakou značkou máte nejlepší zkušenosti? Budu zřejmě volit Sachs kterej mě nikdy nezklamal

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 14.07.2016 23:10
od Grek1
longlife olej, nebo dlouhý interval výměny? Protože olej se specifikací pro DPF neLongLife snad není, ne? Každopádně olej měním po 15-20tis km. Jedině, že by nebylo košér používání čerpadla na výměnu oleje, místo klasického vypouštění spodem, resp spodem dělám každou třetí výměnu :)
Musíš si říkat že by tohlo mohlo být ještě víc, když tu občas čtu jakou měli někteří smůlu, tak jsem ještě rád jaké "malé" poruchy se dějí mě :)
A je u té tvé spojky něco slyšet při chcípání?
Každopádně co sem tu pročítal fóra, tak nejdoporučovanější je SACHS, pak LUK a Valeo jako poslední. Já koupil komplet sadu SACHS za 9 tis.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 22.10.2016 00:57
od coolkich
kamarád řešil spojku na 1,9 77kw. Při studenym startu nebo prudkym rozjezdu mlatila dvouhmota. Pořídil sachs a auto po cca 5 tis mlatilo ještě víc než na tu původní. Považoval to za zmetek, spojku reklamoval a koupil další kus od sachse. Už při prvním startu se ozvala rána a při zkušební jízdě zjistil že spojka opět mlátí (u první koupený spojky nebyla dořešená reklamace) tak se vše opakovalo s tím že koupil Luk. Od tý doby má 45 tis km a bez problému. Na obě spojky dostal vyjádření že je na voze jinej problém než právě jejich spojka ať už od špatných vstřiku až po nadměrnou axiální vůli hřídele převodovky, která zapříčinila "unavení dvouhmoty" a následný klepání. Nikdo neřešil ze se na spojce najelo max 15 km. Takže osobně bych začal Lukem. Je možný, že natrefil na dva špatný kusy za sebou a reklamace se řešila způsobem typickym v tomdle státě a jen jim křivdim ale...........

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 22.10.2016 10:36
od Qido
Grek1: Vždyť Ti to jirka . psal už na předcházející straně. Vypadlé záslepky mazacích kanálků v hlavě.

A vzhledem ke konstrukci každou 1,9 a BMP čeká výměna hydroštelů a v drtivé většině i vačky. Strop pro výměnu oleje je 15 000Km, při častém ježdění ve městě i 10 000km.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 16.12.2016 22:58
od ladik danek
Zdravím. Muže mi prosim někdo poradit dle zkušeností jakou spojku? jestli někdo má dobry tip na typy CRka a nebo nějake stranky či zkušenosti. Moc jsem toho nenašel. Jako autokelly atd fakt ne...
Našel jsem snad jen jedny stranky JAK NA AUTO a tam byla sada LUK za 11k tušim. Myslite že je to v poho?? Budu tuto věc řešit poprve,ale vím,že se nevyplatí to jakkoli ojebat.
P.S snažil jsem se číst cele forum pozorně,kdyby něco nešlo...
Předem diky za všechny nazory a rady.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 16.12.2016 23:57
od Prochy01
Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 19.12.2016 19:38
od ladik danek
Prochy01 píše:Originál dodava LUK (alespoň u manuálu). Tzn ideálně origo VW, nebo aftermarket LUK.
Díky moc. prolezl jsem asi 15 obchodu a vychazí to skoro všude stejne 10k +- 300. Ten LUK teda
A když píší SADA tak to je komplet ne?? bo nekde píší bez ložiska,někde zase s..
Lamela,setrvak,ložisko,šrouby,talíř....
Každopádně diky za radu :good:

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 19.12.2016 20:04
od Jirka.
Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 19.12.2016 21:53
od ladik danek
Jirka. píše:Prochy zase kecá z hladu. Originál dodává víc firem než luk. Ale je fakt že s ním nic nepokazíš. Určitě komplet s ložiskem
Tak hlad je sviňa.... To znam no.... Diky za rady :good:

Re: dvojhmotny zotrvacnik

Napsal: 20.12.2016 09:15
od Santusovic
Přesně jak píše Jirka. ideální je komplet sada od Luku pro manuál, nechal sem ji měnit před měsícem a zatím spokojenost, žádné mlácení na volnoběch jako tu bylo u původní Sachs. Jinak tady se můžeš podívat jak vypadal Sachs po cca 273tis
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 3&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;