Stránka 1 z 1

Doporučení dobrého servisu a popis závad, BKP 2006

Napsal: 01.06.2016 11:17
od MLOKMLOK
Ahoj všem,

mám Passata BKP 2006, a sešlo se mi teď na autě vícero závad. Jelikož jsem zatím nenašel servis, se kterým bych byl spokojen (tj. nebyli by to chroničtí měniči všeho s nejasným výsledkem), rád bych si nechal doporučit nějaký dobrý servis, buď v okolí Prahy či ve Východních Čechách, případně po cestě z Prahy do Ústí nad Orlicí, (Hradec Králové, Rychnov, Žamberk, Chlumec, Pardubice atp.).

K závadám:

Nefunkční ABS, ESP a závada parkovací brzdy (svítí kontrolka, parkovací brzda normálně funguje) — v autorizovaném servisu vyměnili ložisko se snímačem na pravém zadním kole, závada zmizela, bohužel jen na 14 dní, všechny tři závady se znovu objevily najednou. Při reklamaci opravy diagnostikou zjistili, že závada je v ?řídící jednotce u sloupku řízení?, která je spojená s komfortní jednotkou a je potřeba vyměnit obě — nacenili to na 24 tis. za materiál bez DPH a s nejasným výsledkem. "Nezaručíme Vám, že se závada neobjeví někde jinde"
Druhý servis diagnostikoval závadu na snímači ložiska levého zadního kola, tj. znovu, zkusíme to vyměnit a pak se uvidí.
Zadní brzdy se sjely dříve než přední, měnil jsem je najednou, destičky na levém zadním kole byly sjety ještě jednou tolik než na pravém zadním kole, skoro až na kov.
Na fóru jsem se dočetl, že by to mohlo být celé způsobeno špatným posilovačem brzd nebo brzdovým válcem. Občas (velmi málo) se stane, že se spojkový pedál nevrátí plynule a zůstane trčet ve spodní poloze, po pár sekundách se sám (pokud mu nepomůžu) skokově vrátí.

Emise do dílny — při každém startu se objeví hláška Emise do dílny, auto nijak nekouří, nepadá do nouzového režimu, závada se na diagnostice druhému servisu neobjevila (když bylo auto v prvním, závada ještě nebyla na světě). Jelikož při vyšších teplotách a zahřátém motoru auto občas špatně startuje, přisuzuji tuto závadu špatným žhavícím svíčkám. EGR ventil jsem vyčistil, nebyl nijak špinavý ani zanešený, žádná změna. Při studeném motoru auto startuje ihned na první otočení. Na fóru jsem se dočetl, že by to mohlo být způsobeno těmi žhavícími svíčkami.

Posilovač řízení — svítí žlutý volant, posilovač funguje cca na 70 %, při otočení volantu na doraz chybí typický dojezd a volant jakoby "narazí" na konec dráhy. V servisu chtějí rovnou měnit snímač otáček/polohy volantu, na fóru jsem se tu dočetl, že by mělo jít volant nastavit aby si znovu zapamatoval krajní polohy a tím závadu vyřešit.

Díky moc za případné rady a hlavně za doporučení nějakého servisu, pěkný den.

Re: Doporučení dobrého servisu a popis závad, BKP 2006

Napsal: 01.06.2016 11:34
od nemecek
Zkus se domluvit s uživatelem Jirka. (ta tečka tam patří).
Je z Počernic, to bys měl akorát na příjezdu do Prahy.
Za sebe ho mohu jen doporučit a na tomto fóru nejsem zdaleka jediný.

Re: Doporučení dobrého servisu a popis závad, BKP 2006

Napsal: 01.06.2016 15:10
od GOLFÁK
Taky doporučuju, zkus mu napsat.

Re: Doporučení dobrého servisu a popis závad, BKP 2006

Napsal: 01.06.2016 16:35
od MLOKMLOK
Ahoj,

díky za tip, ozvu se mu.

Re: Doporučení dobrého servisu a popis závad, BKP 2006

Napsal: 27.06.2016 21:41
od luda.l
Na západě někoho neznáte?