Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 19:42 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.06.2016

Příspěvky:

141

Bydliště:

Mlada Boleslav

zdravim vas,

mam problem s unikem chladici kapaliny. Koupil jsem si auto z Nemecka, 4 roky stary Passat B7. Nyni ma najeto 152 tisic km, na 136 tisicich byla menena vodni pumpa.
Auto jsem privezl domu, dolil kapalinu z minima tak na polovinu min/max a jezdil. Po cca 3 tisicich hlaska, ze mam malo vody. Po zastaveni (ujel jsem asi 50 metru), jsem otevrel nadobku na doliti a docela dost to odfouklo vzduch. Z pod minima pred otevrenim se voda dostala na minimum. Dolil jsem na max. Nyni po asi cca tisic km jsem tak pul cm pod maximem (mereno a dolevano na stejnem miste - vyloucen tedy naklon auta apod).
Mam jit ted na servis a chtel bych od vas poradit, jestli jste se s necim podobnym setkali nebo vas napada neco jineho nez mi rekli v servisu.

Olfin Car - bud netesnost EGR ventilu, spatne tesneni pod hlavou nebo samotna hlava
Auto Louda - to stejne plus jeste navic treba prasklina v gumovych trubkach

V oleji voda neni, vicko na oleji nema na sobe znamky uniky vody.

Jeste k vyse uvedemu - mel bych mit stale zaruku mobility, je mozno, ze by to slo uplatnit na tyhle vady a oprava by byla zdarma? (krome prace, to je jasne).

Diky za rady a tipy.

_________________
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 20:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

4110

Bydliště:

Praha

Nenapsal si co je to za motor. Ale u CR to nejčastěji bývá netěsný chladič spalin. Pak asi ta hlava těsnění pumpa
Záruka mobility je že dostaneš náhradní auto na cestě, se zárukou a slevou na opravy to nemá nic společného.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 20:41 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.06.2016

Příspěvky:

141

Bydliště:

Mlada Boleslav

je to 2.0 TDi, 125kW...jestli PD nebo CR netusim, ale dle stari tipuji na CR

_________________
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 20:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8003

Bydliště:

v prdeli

B7 je vždy CR motor.. Jirka se ptal na označení motoru spíše.. tudíž něco jako CF
máš to v malém TP na zadní straně.. případně v rezervě štítek, či velký TP či kdo ví kde všude


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 21:17 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.06.2016

Příspěvky:

141

Bydliště:

Mlada Boleslav

na zadni strane je pouze toto, nevim co z toho by moho byt oznaceni motoru...
3C, ACCFGBX0, FM6

_________________
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 23.06.2016 21:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3538

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

CFGB stejnej jako můj :wink:

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 125kW DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 24.06.2016 12:57 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

11

Zdarec jako by si mě mluvil z duše... mam uplně stejný problém.... mam taky 2.0 TDI 125Kw 4motion ten stejný motor CFGB
Takže já mám přetěsněnou hlavu (při její demntáži nalezen jeden zapečený vstřik - hlava byla i v Brně kde to opravili a komplet ji komplet prošli a je na 100% OK), koupil sem všechny nové vstřikovače, nový chladič spalin, nechal sem udělat zrovna rozvody včetně vodní pumpy...

ujel 2500 km a voda v čoudu... nikde mi nic nekape a ani nekouří....
V pondělí su objednaný v servise tak uvidíme

Jinak mě to víko chladící kapaliny, než se teda opravil ten vstřik hoodně foukalo natekla mi třeba i 1/3 nádobky zpět.....

Teď mi to trošku sikne a voda nikde...

_________________
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 24.06.2016 17:55 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2467

Bydliště:

Praha

No tyvole 8O

_________________
Volkswagen Passat Variant CFGB 125kW 4MOTION DSG 2012 WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 24.06.2016 22:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2009

Příspěvky:

8003

Bydliště:

v prdeli

to se ti chlebíku moc dobře nečte co.. ??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 25.06.2016 04:37 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2467

Bydliště:

Praha

Mě se to čte uplně normálně - ale to, že si z něj v servisu udělali kasičku, to mě dost zaráží. Vadná termoregulace na DSG a jeho to stojí 50k, možná víc.

_________________
Volkswagen Passat Variant CFGB 125kW 4MOTION DSG 2012 WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: unik chladici kapaliny
PříspěvekNapsal: 25.06.2016 08:16 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

11

Tak ja nevim jestli zpusobi vadna termoregulace na DSG to ze se zapece vstrik do hlavy... Na opravu sem si tu hlavu vezl sam takze sem ji mel v ruce... A ty vstriky sem taky nemusel menit vsechny... Ale kdy uz to bylo rozdelane a mam tam 190 tkm... A rozvody by taky pockaly.... A ten chladic vyfukovych spalin byl vadny bo nechodil... Takze se mi motor zahrival 30 km.... Coz byla docela hujda...

Prva sem vodu dolil po 1000km, potom po 500km a potom uz po 200km... A z vyfuku mi to nejak divne smrdelo...

_________________
VW Passat Variant 2.0 TDI 125kW 4motion DSG....2011


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: KJirka, martinhudak a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group