Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Pánové zpět k tématu. Tady se řeší úprava SW.
Spotřebu řešte jinde
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Spotřebu řešte jinde
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Tak ono to bylo k tématu. Někdo výš se totiž zeptal, jak to máme po úpravě SW DG se spotřebou.
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
jééé, tos nemělmotorpower píše:A hlavně já nic s budíky nedělám/ K Jirka/, rekalibr vstřiku k úpravě ano, ale vycházím s origa a ten taky kecá. Nechápu vůbec k čemu to řešíte.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Ahoj, přestože mě zřejmě zase budete kamenovat, přikládám foto. Je na něm konečný průměr podle PP nafocený večer v garáži poté, co jsem během odpoledne najezdil po Praze cca 200 km (viz trip). Ano, tentokrát v tom bylo dost Jižní spojky mezi Černým mostem a Spořilovem v tempu o dost vyšším než je tam povolené, ale také běžný styl podle předpisů, nějaké ty semafory, zastávky, rozjezdy, akcelerace, brzdění atd. atd. Spíše než nadávky, urážky, osočování a napadání mě, potažmo Petrovy práce, bych od vás uvítal informace, za kolik jezdíte vy, respektive vaše auto, a hlavně radu, ke komu případně zajet, pokud se opravdu domníváte že můj PP kecá o dost více než by měl. Nevím jakým stylem změřit skutečnou spotřebu při takovémto popojíždění po městě, ani ke komu případně zajet nechat si PP překalibrovat. Nevyznám se v tom, jsem jen obyčejný uživatel, a proto vás zkušenější zde žádám o radu. Děkuji předem.
Naposledy upravil(a) Floyd. dne 16.04.2018 02:36, celkem upraveno 1 x.
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
No spotřebu si vypočítaš lehce ,natankuj plnou a po určitých kilometrech dotankuj zase do plna.Pak si dotankovane litry vyděl km a pak výsledek vynásob 100 a máš průměrnu spotřebu
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Tvl přestaň provokovat.Floyd. píše:...
Nikdo tady na Petra neřekneme ani ň, je to jeden z nás! Jeho práce si vážíme a nikdo ho tu nekritizujeme (není proč), tak to nestáčej do této roviny tu debatu. Už xkrát jsem ti napsal, že si máš spočítat reálnou spotřebu (to, že nevíš, jak na to, tě neomlouvá, tohle není raketová věda) a ať si uděláš průměrnou odchylku od počítače, než sem budeš zase vkládat bláboly o své spotřebě. A šup, ty sem hodíš zase PC...
Prostě vyjezdi já nevím - 2-3x půl nádrže, dotankuj vždy do hrdla a z účtenky si spočítej spotřebu reálnou. Trojčlenku snad umíš. Prozradím ti tajemství, pokud zjistíš průměrnou odchylku na celku, tak tato odchylka v průměru se dá přičíst každé části celku.
Apropo, ppfox ti tu jasně řekl, že něco je spotřebu jednou zajet, a něco je to jezdit dlouhodobě. Já taky umim jet na chalupu po starý kolínský 100kmh za já nevim, 6L reálně, ale jezdím tam po dálnici, kde pelášim a je to tak za 7,5L. Ano, umim jet ze Štěrbohol na IPák v 8h večer za 5L, ale určitě nejezdím za 5L, jezdím konkrétně posledních asi 1000km za 7,2L (reál asi 7,3-7,4L). Ty tady ukážeš vždy Potěmkinovu trasu ideální na spotřebu a oháníš se, jak je to utra úsporný. Jako jezdit po JS sem a tam fakt má vypovídací hodnotu nula, a pokud nikdy nejedeš trasu jinou, tak máš štěstí, ale opravdu jsi od reality vzdálen.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Třeba z kopců vyrazuje a nebo hodně jezdí ve vzduchového vaku za nakladakem...nebo se nechává vozit na odtahovce
Jinak samozrejme to co pise (vysoka koza, 4x4, dsg, 18” za 5,2) je totální kravina....ve městským provozu, tak jak je všeobecně chápán to bude tak +2az tři litry, možná víc, když občas z křižovatky přidá víc, aby nebrzdil všechny ostatní....
Co ty lidi pudi psat takový kraviny...?
Jinak samozrejme to co pise (vysoka koza, 4x4, dsg, 18” za 5,2) je totální kravina....ve městským provozu, tak jak je všeobecně chápán to bude tak +2az tři litry, možná víc, když občas z křižovatky přidá víc, aby nebrzdil všechny ostatní....
Co ty lidi pudi psat takový kraviny...?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Nevim
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Celou dobu přemýšlím, na co tam zrovna tobě ty koně jsou Ostatní nekomentuju, to už ti napsal Dan (HKR).Floyd. píše:Ahoj, přestože mě zřejmě zase budete kamenovat, přikládám foto. Je na něm konečný průměr podle PP nafocený večer v garáži poté, co jsem během odpoledne najezdil po Praze cca 200 km (viz trip). Ano, tentokrát v tom bylo dost Jižní spojky mezi Černým mostem a Spořilovem v tempu o dost vyšším než je tam povolené, ale také běžný styl podle předpisů, nějaké ty semafory, zastávky, rozjezdy, akcelerace, brzdění atd. atd. Spíše než nadávky, urážky, osočování a napadání mě, potažmo Petrovy práce, bych od vás uvítal informace, za kolik jezdíte vy, respektive vaše auto, a hlavně radu, ke komu případně zajet, pokud se opravdu domníváte že můj PP kecá o dost více než by měl. Nevím jakým stylem změřit skutečnou spotřebu při takovémto popojíždění po městě, ani ke komu případně zajet nechat si PP překalibrovat. Nevyznám se v tom, jsem jen obyčejný uživatel, a proto vás zkušenější zde žádám o radu. Děkuji předem.
A nikdo ti nenadává, nenapadá, neuráží, máme z toho pouze legraci. A Petra Š. ??? No twl. to ještě, to je kamarád
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Přesně tohle jsem tušil že nastane už když jsem ten příspěvěk psal, sám jsem si holt naběhl na vidle.
hkr: jeden váš kolega (KJirka) o stránku výš napsal, že Šimi některým natěšencům "trochu" upraví počítadlo a na to konto se do diskuze zapojil Petr. Já si Petra velmi vážím za práci kterou dělá a jak ji dělá, za jeho lidský charakter a odborné znalosti (a to ho rozhodně znám 1000x míň než Vy) a vím, že nic takového se nestalo, byl jsem u toho když auto ladil. Takže poznámka KJirka přinejmenším nebyla na místě, byť ji doplnily tři smajlíci. A přestože nejsem raketový inženýr, umím víc než trojčlenku a vím tedy jak si spočítat takovou elementární věc jako je spotřeba od nádrže k nádrži. Co už ale nevím, jak docílit toho, aby to moje Město bylo opravdu ono Město co nejvíce dle normy, protože jednou je to víc po centru, někdy Blankou, jindy víc po Jižní spojce, nebo často periferie atd atd. Zkrátka říct že tohle je spotřeba ve městě mi moc dobře nejde, bez ohledu na to o jaké hodnotě bychom se bavili. K té fotce a spotřebě: snad jsi z toho nepochopil, že jsem celé odpoledne jezdil po JS sem a tam jen abych se tady pak večer mohl vytahovat nějakou snovou spotřebou? Tak to fakt ne. Lítal jsem po Praze, ano byla neděle a docela volno, takže v klidu, jen jsem napsal že v tom mým včerejším Městě byla ve větší míře zastoupena JS, nic víc, nic míň. Bydlím na severu Prahy, takže se po JS pohybuji spíše výjimečně. A děkuji, že jste jako jediný napsal, za kolik jezdí Vaše auto, ostatní jen popichují...
Prochy01: ne, opravdu nevyřazuji, jediné co ve vztahu ke spotřebě využívám je volnoběh a můj řidičský styl
KJirka: to byste se divil, jak často a hodně je využívám, samozřejmě více mimo město a nejvíce na dálnici. Viz moje motto.
Omlouvám se všem, které jsem do této debaty zatáhl. Počáteční myšlenka byla dobrá: pomoci jednomu z nás s rozhodnutím, že se nemusí bát jet k Petrovi na chip, že ho to nesežere. Ale na konci si připadám jako Hus, kterého byste snad nejraději upálili
Potřebuji tedy opravdu reálně poradit: kdo mi překalibruje PP, aby ukazoval reálněji a já tu nevysíral s takovýma fotkama, nebo aspoň poskytne kontakt na koho se obrátit? Děkuji předem
hkr: jeden váš kolega (KJirka) o stránku výš napsal, že Šimi některým natěšencům "trochu" upraví počítadlo a na to konto se do diskuze zapojil Petr. Já si Petra velmi vážím za práci kterou dělá a jak ji dělá, za jeho lidský charakter a odborné znalosti (a to ho rozhodně znám 1000x míň než Vy) a vím, že nic takového se nestalo, byl jsem u toho když auto ladil. Takže poznámka KJirka přinejmenším nebyla na místě, byť ji doplnily tři smajlíci. A přestože nejsem raketový inženýr, umím víc než trojčlenku a vím tedy jak si spočítat takovou elementární věc jako je spotřeba od nádrže k nádrži. Co už ale nevím, jak docílit toho, aby to moje Město bylo opravdu ono Město co nejvíce dle normy, protože jednou je to víc po centru, někdy Blankou, jindy víc po Jižní spojce, nebo často periferie atd atd. Zkrátka říct že tohle je spotřeba ve městě mi moc dobře nejde, bez ohledu na to o jaké hodnotě bychom se bavili. K té fotce a spotřebě: snad jsi z toho nepochopil, že jsem celé odpoledne jezdil po JS sem a tam jen abych se tady pak večer mohl vytahovat nějakou snovou spotřebou? Tak to fakt ne. Lítal jsem po Praze, ano byla neděle a docela volno, takže v klidu, jen jsem napsal že v tom mým včerejším Městě byla ve větší míře zastoupena JS, nic víc, nic míň. Bydlím na severu Prahy, takže se po JS pohybuji spíše výjimečně. A děkuji, že jste jako jediný napsal, za kolik jezdí Vaše auto, ostatní jen popichují...
Prochy01: ne, opravdu nevyřazuji, jediné co ve vztahu ke spotřebě využívám je volnoběh a můj řidičský styl
KJirka: to byste se divil, jak často a hodně je využívám, samozřejmě více mimo město a nejvíce na dálnici. Viz moje motto.
Omlouvám se všem, které jsem do této debaty zatáhl. Počáteční myšlenka byla dobrá: pomoci jednomu z nás s rozhodnutím, že se nemusí bát jet k Petrovi na chip, že ho to nesežere. Ale na konci si připadám jako Hus, kterého byste snad nejraději upálili
Potřebuji tedy opravdu reálně poradit: kdo mi překalibruje PP, aby ukazoval reálněji a já tu nevysíral s takovýma fotkama, nebo aspoň poskytne kontakt na koho se obrátit? Děkuji předem
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Třeba i já/ nakalibruji/, ale je potřeba nejdříve znát a spočítat právě tu reálnou spotřebu. Osobně bych údaje o spotřebě zneviditelnil, moc vás to rozptyluje, a jak vidím i rozohňuje. Takže rada, se... na spotřebu a užijte si , že to jede. Ale to radím každému vždy.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Děkuji, spojím se s Vámi. Btw stejně jste mi v listopadu říkal abych na jaře přijel.
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
přesně tak a ještě k tomu Petře dodám...dokud to jde...ať je to motto kompletnímotorpower píše:...Takže rada, se... na spotřebu a užijte si , že to jede...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Ti smajlíci jsou tu proto, aby bylo každému jasné, jak je komentář myšlen. Je to taková pomůcka hlavně pro ty, kteří to nepochopí přímo z textu. Ale pro některé nejsou ani ti smajlíci dostačující.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30.11.2017 14:30
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Tak jsem v pátek navštívil Petra v Třebotově náhrán původní sw. a vypnutí start- stop. teď si auto vrní jako nové. Petr je machr a všem kteří váhají tak vřele doporučuji