Stránka 17 z 31

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 01.09.2017 22:26
od Jirka.
To říkám pořád. Nemůžou na jedný straně říkat, že to auto splnuje legislativu a že majiteli nenáleží odškodnění a na druhé straně za to dávat pokuty. Pokud někdo dostane pokutu tak ji pak na vw vysoudí i s odškodněním.

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 21.09.2017 22:08
od pvi1
U mna sa dpf regeneruje cca kazdych 330km...s novym sw.

Jo, a odisiel mi prave jeden vstrekovac ale vw ich meni do 7 rokov a 250k km zadara... tak aspon nieco.

Viac info:
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=1 ... 35#p959635" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 27.09.2017 09:36
od kaktus5
A co tak dat to prehrat az je zaznam a ist dat chip :wink:

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 27.09.2017 11:03
od Prochy01
:good:

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 04.10.2017 01:22
od black8800
tohle jsem dnes udělal :yahoo:

pašík zakoupen cca před měsícem v DE již s upraveným SW a dnes prošel chipem. Musím uznat, že chip je hodně znát :pleasantry:

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 04.10.2017 07:58
od hkr
Tak u 1.6TDI je to jasný, já ji mam v krátkým Golfu a i tam je to úmorně líný.

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 05.10.2017 19:44
od chodec406
hkr: jestli je 77kW v Golfu línej, tak si zkus 66kW verzi v dlouhé O3. To je teprve peklo :-(.

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 06.10.2017 06:27
od mirek22
Ja jsem koupil auto v únoru dovezené z De zatím je tam originální software a ani mně zatím nic nepřišlo od VW.
Tak to zatím neřeším a jak budu muset jít udělám jak vy Chip a nazdar.

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 06.10.2017 08:04
od Atila
Ale ty nebudeš muset jít.To záleží jen na Tobě.Nemají páky Tě donutit.Já už čip mám a když sem byl v autorizáku,tak sem jim podepsal,že to přehrát nechci a hotovo.

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 06.10.2017 19:18
od ladik danek
mirek22 píše:Ja jsem koupil auto v únoru dovezené z De zatím je tam originální software a ani mně zatím nic nepřišlo od VW.
Tak to zatím neřeším a jak budu muset jít udělám jak vy Chip a nazdar.
Hmm.. Tak se asi někde zasekli
Ja dovezl z B v říjnu a hned po novém roce dopis. Jebu na to,jestě jsem nečetl nebo neslyšel kladné ohlasy nebo plusy na tuto komedii.
jen prusery typu častější regenerace,vstřiky,spotřeba atd... Takže ja fakt nee.
Akorat se uvídí jake kdo použije nebo bude zkoušet ruzne donucovací prostředky na to tam jet a přehrat ten SW

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 09.10.2017 21:39
od mirek22
podle toho myslím že je originál software datum flaschovaní.

Rozšířená identifikace/FAZIT
Seriové číslo: 00000000000000
Identifikace: RB8-658
Revize: 41H28---
Datum: 27.08.12
Číslo výrobce: 1414
Číslo zkušebny: 0436
Stav Flash
Programovací pokusy(aplikace): 1/1/1
Úspěšné pokusy(aplikace): 1/1/1
Datum Flashování: 12.09.13
Ostatní
Číslo Hardwaru: 03L 907 309 AE
Název systému dílny: J623
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR
Vydání ASAM Datasetu: 003004
Info o vozidle
Číslo podvozku: WVWZZZxxxxxxxxx
Kód motoru: CFFB
VCDS Info:
Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Readiness: Žádný skript není dostupný
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 02.11.2017 17:01
od Floyd.
Dobrý den všem klubákům,

v listopadu 2016 jsem absolvoval v rámci akce Dieselgate přehrání SW v autorizovaném servisu (Praha). Byla to z jejich strany čistě nátlaková akce, přišel jsem tam kvůli úplně něčemu jinému, byli na mě tři, stejné kecy o Německu, Rakousku atp. jak už se tu psalo, zalepili mi "hubu" poukázkou na 800 Kč na servisní práce, vše jsem musel podepsat. od té doby jsem z toho byl nešťastný, přičítal jsem to ježdění v zimě, a tak jsem čekal na duben a přezutí na letní pneu. I nadále zvuk jak traktor, slyšitelné rachtání za studena, regenerace každou chvíli, spotřebu ne a ne ukočírovat, a těch pár koní navíc jsem fakt nepozoroval (125 kW CFGB). Celý rok jsem poctivě četl nejrůznější názory a ty srovnával se svými dojmy, aý jsem se definitivně rozhodl a před pár dny jsem zajel k Petrovi do Třebotova a nechal si udělat downgrade na verzi před Dieselgate. Od té doby má motor zase nádherně sytý zvuk, je podstatně tišší, spotřeba je taková jakou si ji představuji. Takže kdo jste po Dieselgate a stále tak jako já váháte, co s tím, osobně doporučuji vrátit si tam předchozí verzi SW, která pro to auto byla dělaná. Ta nová je jen jakási úlitba Bruselu a fakt tomu autu nesvědčí.

Tímto takto veřejně ještě jednou děkuji panu Petrovi do Třebotova a kdo jste z Prahy a širokého okolí, doporučuji jeho služby - je to fakt odborník na svém místě! :good: :good: :good:

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 02.11.2017 17:18
od Prochy01
No podle podpisu jsi tam ale nevrátil SW před DG, ale motor si nacipoval :-D to je jasný, ze to ted jede úplně jinak, když mas víc koni a větší kroutak :-D

(A to neobhajuji nový DG sw, sam jsem si ho vůbec přehrát nenechal, nejsem blazen) ;-)

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 02.11.2017 18:12
od Floyd.
Prochy01 píše:No podle podpisu jsi tam ale nevrátil SW před DG, ale motor si nacipoval :-D to je jasný, ze to ted jede úplně jinak, když mas víc koni a větší kroutak :-D

(A to neobhajuji nový DG sw, sam jsem si ho vůbec přehrát nenechal, nejsem blazen) ;-)
O čipu se zde záměrně nezmiňuji, o tom píšu v jiném vlákně. Tudíž v tomto směru neposuzuji výkon ani točivý moment, jen čistě běh motoru, jeho zvukový projev, četnost regenerací DPF atd. a tady za tím si stojím, že DG SW je fakt jen úlitba Bruselu a pro mě do budoucna ponaučení, že i kdyby mě lámali přes koleno, podruhé už se rozhodně přesvědčit nenechám. Tomu autu to vůbec nesvědčilo.

A "nejlepší" na tom celém bylo, že když jsem po AS chtěl, aby mi ten soft dali zpátky, tak mi sdělili že to už nejde, že to oni nemůžou a že te´d mají hodně práce s přezouváním (to byl duben 2017) a že se hned potom ozvou. Do října 2017 se neozvali...

Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)

Napsal: 02.11.2017 18:29
od Prochy01
jj, jasný....jen ten podpis mě zavedl na tu myšlenku....

Btw, ted se vyrojilo spoustu firem, co umí zapsat cip do TP...tak by mě zajimalo, jak to řeší DG. Pokud budu mít cip v TP (se zápisem napr 10/2017) tak by asi pak VW mělo drzet hubu a už ani nenabizet přehrání a zapsat do databaze ze jsi Ok ....protože když má dnes někdo úpravu homologovanou, je jasný, ze musí vyhovovat i emisním předpisům.... tzn, ze čipem s homologaci a zápisem v tp jsi v souladu s emisními normami.....a tady je videt, ze cela ta akce je nesmyslná a na hlavu postavena ale samozrejme z pozice VW pochopitelná (aby mohli nabídnout nejake reseni na nápravu)....

Obracene to totiž nedava smysl - tj přehrání a pak cip se zápisem do TP. To by pak znamenalo, ze jde jen o formalitu a ne o praktickou nápravu a soucasne by se deklarovalo, ze cip s TP je vlastně nevyhovující emisím.... navíc VW neumí tuto úpravu zapsanou do TP modifikovat tak aby byla v souladu s úpravou DG


Doufam, ze jsem to popsal trochu srozumitelne :-) víte kam mirim? ;-)