Ja som menil komplet pruziny + tlmice + ulozenia + zadne priecne ramena + bizuteria k tomu pri 206k km. Pruzilo to podla testu tlmicov OK aj ked na hrane, ale uz to bolo dost padnute na cumak, takze pri 16" kolesach a 2 ludoch v aute stacila vlna na ceste a uz som suchal zasterky vpredu. Zadny pravy tlmic bol poteceny, ale inak OK.
Dal som Bilstein B3+B6, mam ich 350km a zatial mozem povedat, ze je to exremne tuhe. Aktualne su obute CSC5 235/45 R17. Problem su najme priecne nerovnosti, ktore neskutocne citit. Pokial je nerovnost len na jednej strane, tak to odfiltruje celkom OK. Je to tak tuhe, ze to takmer nedokazem stlacit so 66kg vpredu ked sa oprem o blatnik
. Je to tvrdsie ako bratov Leon FR 1P1 pred FL...co samo o sebe je trvdsie auto ako Golf GTi... Leon stlacim bez zasadnych problemov aspon o 2cm.
Rozhodoval som sa medzi Koni FSD a Bilstein. Komplet Bilstein riesenie som bol schopny zohnat na webe z autodielyomega.sk -> super komunikacia, doplnili sa do objednavky veci, tak aby to vsetko sedelo a bolo pripravene na montaz. V piatok nad ranom objednane, rano telefonat a dohodnuty postup s objednanim nejakej potrebnej bizuterie typu prachovky, zadne horne ulozenia, ktore na webe nemali, atd. V pondelok to mali v obchode, otestovali ci je vsetko ok a v utorok to doviezol kurier do servisu VW v Lucenci. Takze tento eshop mozem jedine odporucit. Tak si to predstavujem. Cena takisto super a este sa s nou dalo pracovat. Proste 10 z 10.
Inak jazdne vlastnosti sa neskutocne zlepsili, tj auto ide paradne za volantom, takmer ziadna vola okolo stredovej polohy, mam pocit, ze o par stupnov staci vytocit menej v dialnicnom tempe v tiahlych zakrutach. Auto nereaguje na bocny vietor - o vetre viem len podla hluku z okien, ale inak sa ziadne lietanie auta nekona. Auto sa o dost menej naklana, predtym som mal po presadnuti z Leonu FR TFSI pocit, ze riadim motorovy cln, tak sa to naklanalo
. Trakcia takisto omnoho lepsia, uz to v dvojke nesmyka pri odbocovani, ked potrebujem rychlo opustit krizovatku
Na dialnicu D1/R1 je to OK zvezenie, ale inak som cakal omnoho viac komfortu, kedze sa nic neznizovalo a Bilstein B3 pruziny su OEM replacement.
Cital som to tu predtym, ale nic som nenasiel, tak to sem postnem a po par tisic km snad updatnem, ze ako to vidim.
Kazdopadne na KYB som cital ze tecu, takze nic.
Obj. cisla Bilstein co som daval:
36-199563
36-199662
35-122074
24-172936
Udaje z protokolu z geometrie:
Svetla vyska (udaje v zatvorke su pozadovane hodnoty + v kufri mam cca 25kg permanentne extra zavazie + 17" ALU rezervu)
- vpredu: 380mm (373-393)
- vzadu: 390mm (373-393) - takze vzadu je to vcelku dost vysoko....
No, dam im este 1000km, potom napisem vyrobcovi, ze co to ma byt a potom sa rozhodnem ako dalej
UPDATE 1/2017
No, po 5500km si to celkom sadlo, auto je nizsie, tj normal vyska, foto nahodim neskor. A hlavne to zmaklo. Rozdiel je stale v priecnych nerovnostiach, ale a 16" 205/55 a 2.5bar vpredu,2.4 vzadu, je to OK. Nieje to uskakane ani vycerpavajuce vozenie, je to v pohode.
Uvidime co to povie na jar po prechode naspat na 17".
Foto ako to vypada na novom podvozku v prilohe: