Teče olej přes gufero klikovky

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Buffalo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 13.12.2009 11:14
Bydliště: Chomutov

Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Buffalo007 »

Zdravím. Servis mi měnil rozvody. Když mi auto předali, tak jsem druhý den zjistil pod autem olej. Dal jsem jim to na reklamaci.

Zjistili že kroužek kolem gufera klikové hřídele je obroušený a proto netěsní.

Servis mi tvrdí, že to není jejich vina a musím výměnu zaplatit. Nemáte tušení co se tam mohlo stát?

Napadá mě, jestli třeba když si potřebovali pootočit řemen, tak jestli omylem nepovolil technik šroub, který drží tohle ozubené kolo? Nebo jim tam něco spadlo? Prý je tam ale hodně málo místa.

Na autě jsem od koupě najel okolo 40t kilometrů. Moc se mi nechce věřit, že by tam ten problém již byl a projevilo se to až teď. Hliník se podle mého obrousí hodně rychle.

Jinak B7, 2.0 TDI 125kw, rok 2012. Servis tvrdí, že už ty prsa a vanu někdo rozebíral (zřejmě kvůli výměně klikové hřídele), ale není o tom nikde žádný záznam.
Přílohy
20200330_100811.jpg
IMG_1661.jpg
IMG_1661.jpg (66.89 KiB) Zobrazeno 2410 x
Passat B7, 2.0 TDI, 125kW DSG, 2012

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od sharik4x4 »

Těžko říct, co tam kutily :negative: Pokud se to stalo hned po výměně rozvodů, je to jejich chyba. Ten centrální šroub se při běžným točení nepovolí, je tam velkej moment, dorvaný na krev. Spíš to vypadá jak když se tam něco namotalo.
Jo už to vidím!!!! Kokoti tam dali jiný šrouby na řemenici, delší a čouhali skrz a ty to tam obrousili. Furt jsem přemýšlel proč? Až mě to napadlo. :fool:
To je tak, když to dělá kutil, každej druhej šroub vyměněnej či ztracenej, vožvejkanej či ztrženej, atd.. Už i rozvody za chvíli “ mechanici “ nebudou umět udělat. Každej šroub má svoje místo a přesnou délku a ne vždy to jde zaměnit jak si někdo myslí.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Buffalo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 13.12.2009 11:14
Bydliště: Chomutov

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Buffalo007 »

Díky za radu. Bohužel jsem neuspěl. Řekl jsem ať mi to ukážou i s těmi šrouby a žádný nevyčuhuje z ozubeného kola. :(

Těžko říci. Řekl mi, že ho to včera večer taky napadlo. Tak nevím.
Přílohy
20200331_102048.jpg
Passat B7, 2.0 TDI, 125kW DSG, 2012

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Jirka. »

A nevypadaji ty šrouby nějak nově :laugh:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od sharik4x4 »

Na tom kolečku je vidět přesně, že to dřelo v ose těch šroubů, respektivě děr. Muselo tam něco čouhat, jinak by seto takhle nesemlelo. Při rozvodech se to kolo na klice nesundavá, takže to muselo vzniknout při výměně a nepravděpodobnější je dlouhý šroub skrz kolečko. Možná to dřelo po nastartování a tak to rychle vyměnil, ale už bylo pozdě, poškodil se simering. Dáš nový kryt se simeringem a bude to OK. Zase taková škoda nevznikla, buď rád že se to nepotkalo. Dnes dělá rozvody každej, komu narostlo na rukou 10 prstů a pak to takhle vypadá.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Rodrigeuz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.03.2020 14:54

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Rodrigeuz »

Tohle by ti měnily uznat na reklamici. Mě měnily rozvody i s guferi jak na klice tak na vačce. Volaly mi že to prý rosí a když to mají rozebraný jestli to rovonou nechci vyměnit taky. Za mě můžu doporučit servis Garant na Žižkově. https://www.autoservis-garant.cz/servic ... a-rozvodu/

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od KJirka »

BUFFALO, kdo ti to dělal ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Buffalo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 13.12.2009 11:14
Bydliště: Chomutov

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Buffalo007 »

Tak už mi to celé opravili, tak nyní napíšu všechny podrobnosti:
Servis to byl original VW, Myslivec Louny. Byl jsem tam do té doby jednou rok zpátky, když jsem koupil auto a tehdy jsem neměl nejmenší problém.
Reklamace uznána nebyla. V podstatě nepřišli s žádným rozumným vysvětlením proč se to stalo. Jen neustále opakoval, že tyhle "prsa" a vanu už měl někdo sundaný a že na klikovce je fixnou něco napsaný, tak nemůže vědět co se tam dělo a jestli to bylo namontované správně. Nicméně ty úchyty klikovky kontrolovali a bylo to v pořádku. Vůle na klikovce žádná.

Já jsem přišel s podstatě s 2 možnostmi jak se to mohlo stát. Buď jak jste navrhovali ten delší šroub a nebo že jim tam něco spadlo. Dokonce jsem v garáži studoval olejovou skvrnu co mi tam zbyla a kromě hliníkových špon jsem tam našel i černý magnetický kousek. V servisu mi zase na konci když už měli auto opravený ukazoval nějaký lavor do kterého prý vypouští chladící kapalinu, když dělali pumpu a že tam jsou hliníkové kousky. Nicméně ta vana byla plná různého bordelu a zase se mu to protiřečilo, protože furt omílal, že se to mohlo delší dobu vybrušovat a že tam je tak málo místa, že tam nemohlo nic spadnout.

Každopádně z hlediska práva bylo důkazní břemeno na mojí straně, takže bych musel sehnat znalce, byl bych dlouhou dobu bez auta, plno starostí a nervů jak to dopadne s nejistým výsledkem. Takže jsme se se servisem domluvili že zaplatím polovinu. Tam mě zase myslím trošku ožulili, protože to vzali z toho odhadu 15000Kč. Nicméně na faktuře je to stálo asi o dva tisíce méně.

Nutno uznat, že v první moment mi půjčili zdarma náhradní vozidlo. Když potom začali s tím, že to není jejich vina, tak řekli že za to náhradní auto budou chtít symbolickou částku. Já v ten moment jsem jim ale auto druhý den vrátil a nechtěli za něj nic. Půjčeno zdarma.

Celkově bych hodnotil pána se kterým jsem jednal jako, že tomu vůbec nerozumí, že nemá žádné zkušenosti. Po vyzvednutí auta jsem mu druhý den volal, že se mi nezobrazují termíny dalšího servisu v palubním počítači. Ten vůbec nevěděl a musel se ptát technika. Pak mi volal, že během 1000km by to mělo naběhnout. (Což se teda nakonec stalo). Minulý rok tam byli v kanceláři servisu úplně jiní lidi.

Hádám, že dotazník spokojenosti zákazníka jako loni mi nepřijde.
Passat B7, 2.0 TDI, 125kW DSG, 2012

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od sharik4x4 »

Je to přesný obraz co se děje ve velkých i značkových servisech. Všichni kvalifikovaný lidi odešli, dnes se to tam věčinou střída jak na běžícím páse stylem pokus omyl. Důvod je zcela prostý a to jsou peníze. Běžný plat automechanika v zastoupení dle mých info je 20-25tkč max 30t. A to vše při hodinové účtované částce 1200kč bez DPH!!!!! Výsledek: přijímací technik většinou vůbec nemá žádnou praxi s opravami aut Mechanici dělaj emílky podle přiložených manuálů a uměj jen měnit a měnit.Za málo peněz je vždy málo muziky. Za mě se říkalo: řemeslo má zlatý dno.
Dnes to platí dvojnásob, řemeslo spadlo na dno a to zlato už je dávno rozkradený.A tak tam zbyli jen “ sra.ky” a v těch se teď budem pár let hezky koupat. Snad jednou mladí pochopí a začnou to ztracený zlato hledat.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Jirka. »

Přesně tak, problém autorizáků je že za ty prachy co nabízí jim tam žádný schopný mechanik dělat nebude, max kluci těsně po škole, každý trochu schopný jde dělat do svého, kde si vydělá minimálně dvojnásobek a bez toho aby ho buzeroval nějakej vyndanej manažer. Najde se možná pár vyjímek(osobně znám dva možná tři) ale narazit na takového je stejný štěstí jak vyhrát v loterii :lol:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Buffalo007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 13.12.2009 11:14
Bydliště: Chomutov

Re: Teče olej přes gufero klikovky

Příspěvek od Buffalo007 »

Tuhle jsem čas jak to funguje v těchto servisech: na každý úkon máte stanovený čas a pokud to v něm nestihnete, tak ten čas navíc děláte zadarmo. Jestli to tak opravdu je, tak se nedivím, že se jim tam lidi moc dlouho neudrží.
Passat B7, 2.0 TDI, 125kW DSG, 2012

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“