Passat CC 2.0 TDI, 2009

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Zdar borci, všechny Vás tady zdravím.

Předem se omlouvám za to, že zakládám nový topic, snad mě neukamenujete, že zakládám nové vlákno. Jakýmkoliv připomínkám jsem otevřený. Abych vše uvedl na pravou míru, nikdy jsem VW ani naftu nevlastnil. S DSG mám také zkušenost nulovou. Byl jsem dlouhodobý majitel Audi S4 4.2 V8, která šla ani ne před týdnem zpět do své rodné země. Díky za pochopení :sorry:

O co tedy, jde. Chtěl jsem se zeptat na Váš názor ohledně Passatu CC 2009, 2.0 TDI BMT CR DPF (kód: CBBB), DSG, najeto 204 000 km.
Mám na něj nabídku z autorizáku EuroCar ve Zlíně. Auto je po prvním majiteli, jednatel firmy (43 let), servisované od prvního servisu v EuroCaru. CC jezdilo na LongLife interval, ze 70% jezdilo po Německu a po BeNeLuxu. Mám přehledný výpis záznamu ze servisu, olej v DSG měněn každých 60 tisíc KM. Nápravy jsou zdravé, ve 180 tisících měněné snad komplet. Měněné byly tak všechny el. tlumiče. Pán jezdil i kvůli výměně žárovky do servisu. Bylo mi řečeno, že se do auta pomalu vyzouval, čemuž celkem věřím, jelikož je interiér i exteriér jako nový. Myčku to nevidělo ani z vlaku.

Nicméně, chtěl bych Vás poprosit o radu a zeptat se, zda má nebo nemá smysl do něčeho takového vůbec jít? Všiml jsem si při zkuš. jízdě 2 věcí. Když nastartujete (studené auto), motor se opravdu až nemístně třepe. Do interiéru se nic neozývá, žádné vibrace, zhola nic. Za jízdy také naprostý klid. Napadl mě setrvák, špatný vstřik (?). Opravdu nevím, třeba teď jen ze sebe dělám vola. :D

Druhá věc se týká DSGčka. Řadí pěkně, neškube. Když ale stojíte na místě, auto nemá moc velkou tendenci se samo rozjíždět (moje srovnání pouze z TipTronicu, Audi A6 4F). Vím, že DSG je robotická a funguje na úplně jiném principu, nevím ale, zda je tohle úplně normální a neznačí to např. opotřebení lamel.
Za jízdy jsem si všimnul ještě jedné věci. Když řadíte pádly, tak při přeřazení z vytočené 3ky na 4ku se ozve, opravdu nepatrně, přítelkyně si absoutně ničeho nevšimla, jemný kovový zvuk. Přirovnal bych to k mírné vůli na poloose, dělá to ale jen ze 3 na 4. Možná jen nějaká moje ''předkupní paranoia''.

Pánové a věc opravdu poslední, netušil jsem, že Vám tady budu psát takový Liebesbrief. CC je před velkým servisem, tím pádem čekají rozvody. Po projetí bych určitě ještě udělal přední + zadní uložení tlumičů, komplet brzd. kotouče + desky, z prevence výměna všech náplní + filtrů. Raději takhle, než koupit auto z bazaru o 70 tisíc dráž s nejasnou historií.
Do motoru před tím nebylo ale nijak zasahováno, žádný problém nebyl, takže jen ty prvky náprav plus provozní kapaliny a filtry. Napadlo by Vás ještě něco, co při takové kilometráži nechat např. z prevence vyměnit? Popřípadě co čekat, že půjde s*át? Turbo, DPF?

Za jakékoliv rady, nápady, postřehy budu vděčný.

Zdar z Kroměříže!

Vavrys

*edit: WVWZZZ3CZAE504032
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
Pisa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 584
Registrován: 21.03.2014 10:03

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Pisa »

Ahoj,

ještě napiš cenu, za kterou to chceš koupit, to je docela důležitej orientační bod.
Taky je dobré vědět, jak dlouho si to auto chceš nechat?


Co se týče toho třepání jen mě není jasné, pokud se třepe motor, tak to přece musí vibrovat s autem ne? Na tohle odborník nejsem, ale je dost těžké takto podle popisu poznat co by to mohlo být. Ale viděl bych to asi v těchto km na ten setrvák.

Může se stát, že ti odejde turbo, spojka, dvouhmota i to DPFko, to se může stát vždy, otázkou je kolik KM to ještě snese a v jakém to je stavu. Pokud jezdil dálnice a dlouhé trasy, tak bych se DPFka a turba asi nebál. Pokud turbo nemá extra prodlevu a nepíská tak by mohlo žít.
Já třeba teď prodávám B6ku taky 2009 s 203tisic km najeto a žádný problém v autě není, takže tady taky nemusí být.

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Pisa: Cenovka je 280 tisíc. Auto bych si chtěl nechat. Dokud by to tedy bylo nějakým způsobem rentabilní. Klidně dalších 6 let.

Jak bych ti to popsal. Je to pouze vizuální, do interiéru se to nijak nepřenáší. Nastartoval jsem to, otevřel jsem kapotu a motor (kryt motoru) sebou znatelně házel. Přirovnal bych to k tomu, když ti vynechává jeden hrnek, jen se nijak neměnil zvukovej projev. Jen to absolutně nebylo znát za volantem, na místě ani za jízdy. Třeba jsem se teď jen pekelně ztrapnil a naftový CRka tohle dělají. :pleasantry: Ale upřímně, viděl jsem pár nastartovaných dieselů a že by ten motor pod kapotou nějak sebou víc ''kmital'' nebo házel, tak to nene.

Jasný, rozumím ti. Neříkám, že tam musí být něco špatně, jen spíš tak čistě ze zvědavosti, víš, pač jsem v tomhle fakt panic. Jinak moc díky :thanks:

*edit: jinak je CC v Highlinu
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

tak to je na CC dobrá cena, řekl bych. To klepání při startu skutečně může být vstřik nebo možná i setrvák. Ale setrvák by se projevoval i při jízde, resp. při dojíždění a zastavování. Tam to je většinou markantní. Jinak mi je trochu podezřelý, že když auto jezdilo především v Německu, kde jsou silnice 1A, proč se měnily tlumiče a jak píšeš, zřejmě celý nápravy ? Ty tlumiče musí vydržet mnohem víc. Zrovna tak bych řek, že rozvody se dělají ve 180 km, takže už měly být dělaný. Ale nevím to přesně, sice jsem tenhle model CC měl taky, ale u žádnýho auta jsem se na rozvody vlastně ještě nedostal. Takže tam vidím pár neznámých veličin.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od napster »

Jirko stav dalnic tam je super,ale tlumice hold odchazeji. Co mam SII najetob400tkm tak castobprave trasa Boleslav-Mnichov a po nemecku. A tlumice na sedanu se delaly na 200tkm. Jinak spojka-dpf,vstriky jsou puvodni. Stejny kod motoru,jen manual. K tomu dsg. Pokud stojis na rovine a pustis brzdu,tak se auto musi samovolne rozjet bez plynu a bez cuknuti dat dvojku. Pri 200tkm bych mrtvy lamely jeste nevidel,ale stat se to samozrejme muze. Za 280tkc auto s jasnou historii je paradni cena. Ale stale to neni nove auto a muzes udelat vetsi servis napr za 50tkc,ale to je u jeteho auta vzdycky.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

KJirka: Popravdě, není to při startu. Když to auto nakopneš, žádný vibrace se nikam nepřenáší, je úplnej klid, pohodička, jo. Ale když otevřeš kapotu, tak ten motor sebou hází. Jasně, dělá to každá nafta skrz ty tlaky, který v tom motoru jsou, ale nepřijde mi, že nějak markantně. A tady to jde vidět znatelně. Co se týče jízdy, opět, klid a pohodička. Ať už při ostrým brždění, zastavování, rozjíždění, kickdownu, bez chvění, vibrací v interiéru. Co mě ještě napadlo, silentblok motoru, převodovky nebo uvolněnej výfuk. Ale to už jen laboruju. Co se týče těch tlumičů, v 30 tisících šel do kvítek LZ tlumič, šlo to na reklamačku. Vyměnil se. A ve 179 byl nahlášenej problém s podvozkem, klepání jak z přední tak zadní nápravy plus špatná funkce adaptivního podvozku. Pán měl prý neměl hluboko do kapsy, takže udělal celý ty nápravy a všechny 4 tlumiče komplet. Čert ví, u Cebie to má 5 hvězd (vím, že to není relevantní), má to první majitel a sebemenší blbost je dohledatelná v servisním výpisu vozidla. Tak zatnu zuby a budu věřit.

napster: Přesně jak říkáš. Sám máš Supa s takovým nájezdem a máš to původní. Ale taky tak, možný je všechno. Co se týče DSGčka, je fakt ladný, bez jakýchkoliv záškubů, vlastně čehokoliv. Jen mě opravdu překvapilo, že se tomu moc nechtělo dopředu, ale taky pravda, srovnávám s teď už docela archaickým tiptronicem. Nicméně děkuju za radu kolego, zkusím.

Jinak kluci, co se týče toho servisu, počítám s tím, že tam hrubě přes 50 padne. Rozvodová sada, komplet brzdy, náplně - filtry... Plus, pokud by se tam rýsovalo nějaký to uložení motoru například (i když tomu moc nevěřím, protože myslím, že by to šlo, jak se říká, pod prdelí v autě cítit) a na těch 50 v tom jsem. Ale s tím se počítá. Raději tak, než vzít něco za 380 a modlit se, to ani není upřímně můj styl. Jinak moc děkuju Vám oběma za reakci! :good:
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

jo, tak asi je to fakt dobrý, za ten peníz. S tím silentblokem by to tak být taky mohlo. Já prodával CC 2008 před 3,5 roky za 300, s nájezdem 115 t. km, ale bylo to taky dvakrát ode mně zbořený. Ale všechno ve VW origo opravený.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Trochu to tady oživím. CC je doma druhej týden, všechno nakonec šlape jako po másle, vyměněný brzdy, rozvody, nějaký prvky náprav vpředu, vzadu, silentbloky, atd. atd.

Ještě dolaďuju nějaký drobnosti, ložisko na LP kole a takový srandy.

Nicméně, co se mi teda moc nelíbí, začala se mi za studena ozývat dvouhmota, až komicky učebnicově. Nebudu ale čekat, tak to raději udělám hned. Škoda teda že až po tom, co všechno bylo shozený... :(

Chtěl jsem se jen zeptat místních, kdo ví, DSG funguje na 100%, bez kopanců, plynulý, žádnej problém. Mám s tou dvouhmotou nechat udělat i lamely? Zase si říkám, že by bylo zbytečný to za rok dělat celý znovu. Ale na druhou stranu mi přijde zbytečný to měnit, pokud je to v cajku. Všem názorům, nápadům jsem otevřenej. Předem moc díky
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od KJirka »

no jestli to bude venku, tak se ta výměna spojek přímo nabízí. Udělal bych to.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od ppfox »

v těhlech km už bych to taky udělal komplet, když to bude dole
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Na jednu stranu jsem přesně tohle potřeboval slyšet, zároveň mě to trochu štve. Ale máte rozhodně pravdu, nikdo není dost bohatej na to, aby se to oje*alo. Díky kluci. Dvouhmotu mám zatím naceněnou po slevě asi za 23 tisíc s dph. Takže v tom budu opět tak za pade. :potlesk: :blush: :rofl: Jinak díky kluci.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 623
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Atila »

Koukám,že se do toho celkem slušně vysypáváš,tak nevím jestli to byla až tak dobrá koupě.Nic ve zlým.Ale za ty prachy co Tě výjde si můžeš koupit SII Fl r.v. 2014.Nebo Passata 2014
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Qido »

Atila píše:Koukám,že se do toho celkem slušně vysypáváš,tak nevím jestli to byla až tak dobrá koupě.Nic ve zlým.Ale za ty prachy co Tě výjde si můžeš koupit SII Fl r.v. 2014.Nebo Passata 2014
No to je zase moudro. :negative:

Akorát to bude totálně v holotě a každy normální rozvody, oleje atd. stejně udělá...

Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 623
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Atila »

Náprava,brzdy,komplet spojka ... ,tak jestli ty si zvyklej tohle dělat po koupi auta,tak já tedy ne.A aby mně 7let starý auto vyšlo na 400tis. je prostě nesmysl.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Passat CC 2.0 TDI, 2009

Příspěvek od Vavryss »

Jak píše Qido, tohle jsou věci, který uděláš už jen čistě ze sichru. A jestli to byla dobrá koupě... Chápu tvůj argument s tím, že do toho hrůzu vysypu, mohl bych být na půlce toho, kdybych to dělal u někoho v garáži, ale dělám to v autorizáku. Mínus pro mě. Plus za to, že mám záruku na díly, práci, vím, jak to tam chodí a auto mám od prvního kilometru zdokumentovaný, od předprodejního servisu až do poslední výměny žárovky. Každej je jinej, servisák mi řekl, že některý ty věci není potřeba dělat hned, že 90% lidí s tím běžně jezdí, ale já patřím do těch 10%. Další mínus pro mě. Auto bych za to 'nebil'. I tak dík za příspěvek. :drinks:
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“