Passat CC 2.0 TDI, 2009
Napsal: 23.07.2016 13:18
Zdar borci, všechny Vás tady zdravím.
Předem se omlouvám za to, že zakládám nový topic, snad mě neukamenujete, že zakládám nové vlákno. Jakýmkoliv připomínkám jsem otevřený. Abych vše uvedl na pravou míru, nikdy jsem VW ani naftu nevlastnil. S DSG mám také zkušenost nulovou. Byl jsem dlouhodobý majitel Audi S4 4.2 V8, která šla ani ne před týdnem zpět do své rodné země. Díky za pochopení
O co tedy, jde. Chtěl jsem se zeptat na Váš názor ohledně Passatu CC 2009, 2.0 TDI BMT CR DPF (kód: CBBB), DSG, najeto 204 000 km.
Mám na něj nabídku z autorizáku EuroCar ve Zlíně. Auto je po prvním majiteli, jednatel firmy (43 let), servisované od prvního servisu v EuroCaru. CC jezdilo na LongLife interval, ze 70% jezdilo po Německu a po BeNeLuxu. Mám přehledný výpis záznamu ze servisu, olej v DSG měněn každých 60 tisíc KM. Nápravy jsou zdravé, ve 180 tisících měněné snad komplet. Měněné byly tak všechny el. tlumiče. Pán jezdil i kvůli výměně žárovky do servisu. Bylo mi řečeno, že se do auta pomalu vyzouval, čemuž celkem věřím, jelikož je interiér i exteriér jako nový. Myčku to nevidělo ani z vlaku.
Nicméně, chtěl bych Vás poprosit o radu a zeptat se, zda má nebo nemá smysl do něčeho takového vůbec jít? Všiml jsem si při zkuš. jízdě 2 věcí. Když nastartujete (studené auto), motor se opravdu až nemístně třepe. Do interiéru se nic neozývá, žádné vibrace, zhola nic. Za jízdy také naprostý klid. Napadl mě setrvák, špatný vstřik (?). Opravdu nevím, třeba teď jen ze sebe dělám vola.
Druhá věc se týká DSGčka. Řadí pěkně, neškube. Když ale stojíte na místě, auto nemá moc velkou tendenci se samo rozjíždět (moje srovnání pouze z TipTronicu, Audi A6 4F). Vím, že DSG je robotická a funguje na úplně jiném principu, nevím ale, zda je tohle úplně normální a neznačí to např. opotřebení lamel.
Za jízdy jsem si všimnul ještě jedné věci. Když řadíte pádly, tak při přeřazení z vytočené 3ky na 4ku se ozve, opravdu nepatrně, přítelkyně si absoutně ničeho nevšimla, jemný kovový zvuk. Přirovnal bych to k mírné vůli na poloose, dělá to ale jen ze 3 na 4. Možná jen nějaká moje ''předkupní paranoia''.
Pánové a věc opravdu poslední, netušil jsem, že Vám tady budu psát takový Liebesbrief. CC je před velkým servisem, tím pádem čekají rozvody. Po projetí bych určitě ještě udělal přední + zadní uložení tlumičů, komplet brzd. kotouče + desky, z prevence výměna všech náplní + filtrů. Raději takhle, než koupit auto z bazaru o 70 tisíc dráž s nejasnou historií.
Do motoru před tím nebylo ale nijak zasahováno, žádný problém nebyl, takže jen ty prvky náprav plus provozní kapaliny a filtry. Napadlo by Vás ještě něco, co při takové kilometráži nechat např. z prevence vyměnit? Popřípadě co čekat, že půjde s*át? Turbo, DPF?
Za jakékoliv rady, nápady, postřehy budu vděčný.
Zdar z Kroměříže!
Vavrys
*edit: WVWZZZ3CZAE504032
Předem se omlouvám za to, že zakládám nový topic, snad mě neukamenujete, že zakládám nové vlákno. Jakýmkoliv připomínkám jsem otevřený. Abych vše uvedl na pravou míru, nikdy jsem VW ani naftu nevlastnil. S DSG mám také zkušenost nulovou. Byl jsem dlouhodobý majitel Audi S4 4.2 V8, která šla ani ne před týdnem zpět do své rodné země. Díky za pochopení
O co tedy, jde. Chtěl jsem se zeptat na Váš názor ohledně Passatu CC 2009, 2.0 TDI BMT CR DPF (kód: CBBB), DSG, najeto 204 000 km.
Mám na něj nabídku z autorizáku EuroCar ve Zlíně. Auto je po prvním majiteli, jednatel firmy (43 let), servisované od prvního servisu v EuroCaru. CC jezdilo na LongLife interval, ze 70% jezdilo po Německu a po BeNeLuxu. Mám přehledný výpis záznamu ze servisu, olej v DSG měněn každých 60 tisíc KM. Nápravy jsou zdravé, ve 180 tisících měněné snad komplet. Měněné byly tak všechny el. tlumiče. Pán jezdil i kvůli výměně žárovky do servisu. Bylo mi řečeno, že se do auta pomalu vyzouval, čemuž celkem věřím, jelikož je interiér i exteriér jako nový. Myčku to nevidělo ani z vlaku.
Nicméně, chtěl bych Vás poprosit o radu a zeptat se, zda má nebo nemá smysl do něčeho takového vůbec jít? Všiml jsem si při zkuš. jízdě 2 věcí. Když nastartujete (studené auto), motor se opravdu až nemístně třepe. Do interiéru se nic neozývá, žádné vibrace, zhola nic. Za jízdy také naprostý klid. Napadl mě setrvák, špatný vstřik (?). Opravdu nevím, třeba teď jen ze sebe dělám vola.
Druhá věc se týká DSGčka. Řadí pěkně, neškube. Když ale stojíte na místě, auto nemá moc velkou tendenci se samo rozjíždět (moje srovnání pouze z TipTronicu, Audi A6 4F). Vím, že DSG je robotická a funguje na úplně jiném principu, nevím ale, zda je tohle úplně normální a neznačí to např. opotřebení lamel.
Za jízdy jsem si všimnul ještě jedné věci. Když řadíte pádly, tak při přeřazení z vytočené 3ky na 4ku se ozve, opravdu nepatrně, přítelkyně si absoutně ničeho nevšimla, jemný kovový zvuk. Přirovnal bych to k mírné vůli na poloose, dělá to ale jen ze 3 na 4. Možná jen nějaká moje ''předkupní paranoia''.
Pánové a věc opravdu poslední, netušil jsem, že Vám tady budu psát takový Liebesbrief. CC je před velkým servisem, tím pádem čekají rozvody. Po projetí bych určitě ještě udělal přední + zadní uložení tlumičů, komplet brzd. kotouče + desky, z prevence výměna všech náplní + filtrů. Raději takhle, než koupit auto z bazaru o 70 tisíc dráž s nejasnou historií.
Do motoru před tím nebylo ale nijak zasahováno, žádný problém nebyl, takže jen ty prvky náprav plus provozní kapaliny a filtry. Napadlo by Vás ještě něco, co při takové kilometráži nechat např. z prevence vyměnit? Popřípadě co čekat, že půjde s*át? Turbo, DPF?
Za jakékoliv rady, nápady, postřehy budu vděčný.
Zdar z Kroměříže!
Vavrys
*edit: WVWZZZ3CZAE504032