Přetěsnění vstřikovačů

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
ninop
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 10.11.2013 10:15
Bydliště: Vsetín

Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od ninop »

Ahoj všichni,
pokoušel jsem se najít nějaký návad na přetěsnění vstřikovačů. Nicméně jsem žádný nenašel.
Sady gumiček mám nakoupeny, ale bez toho návodu se mi do toho nějak moc nechce.

Dík za rady
Passat variant 2,0 BMP.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od KJirka »

to se ti ani nedivím, a proto bych to strčil někomu, kdo už to někdy viděl. Kdybys měl v profilu bydliště, třeba by ti někdo poradil, na koho se obrátit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Micantur
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 27.03.2011 19:38
Bydliště: F-M

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od Micantur »

Souhlas s KJirka......sám se akorát tak dobře......... :D :D můj mechanik tvrdil že to není až tak lehké jako vyměnit těsnění u čehokoli. Na závěr bys musel seřídit vstřiky. KJirka jinač gratuluji k vítězství v dnešním hokeji, měl jsem vsazeno.
VW Touareg 2,5 TDI,R5-128KW,2004,Automat(prodáno :( ). Škoda Octavia I, 1.9TDI-81KW.2003. VW Passat Highline 2.0 TDI 103 kW,2007,automat(DSG). Audi A4 Quattro Allroad,2010,155KW,2.0 TFSi AUT

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od KJirka »

jj. díky, tady je vidět, co dokáže s průměrným manšaftem udělat mimořádnej trenér. Sice je nepravděpodobný, že by přes Liberec prošli, ale i tak je to už teď obrovskej úspěch.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

coolkich
Člen klubu
Příspěvky: 41
Registrován: 04.04.2016 18:51

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od coolkich »

sundat ventil viko, sundat vahadla, odpojit konektory, povolit vstřiky, vytahat (nesahat na nej bez rukavic), pregumickovat a vymenit medeny tesneni, zkontrolovat hlavu aby nebyla vytlučená ( z 80% bude), radne namazat, vratit,vymenit srouby vstriku, utahnout na moment, vrátit vahadla utahnout na moment, seřídit vstrik (otacet motorem dokud dany vstrik nebude na doraz stlacenej, povolit kontra matku serizovaci sroub utahnout na doraz a pote povolit o 180 stupnu a takle udelat vsechny ctyri) nasledne vse zpet..kdyz uz v tom budes vymen tesneni ventil vika..s tim serizenim si nejsem uplne jistej jestli chces zitra muzu poslat presnej postup.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od KJirka »

Pokud ti ten návod nepřijde jako dostatečně složitej, tak si přečti ještě tohle krátký téma, co se taky může při demontáži vstřikovačů stát. Zatím tedy nikdo neví, co se stalo, ale určitě bych se jako laik do něčeho takovýho nevrtal. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=324399" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od sharik4x4 »

To je zase téma. :fool: Budu muset vydat tu kuchařku jako Hruška. Název mám "Jak se stát automechanikem do týdne". :laugh:
Návod je dobrej,akorát až tam budeš dávat ty nový gumičky do tý vytlučený hlavy,tak je stopro strhneš o ty natlučený hrany v hlavě a bude to ještě horší než to je. Takže moje rada je pokud si to nikdy nedělal, tak se na to vyser, protože to nemůže skončit dobře. Dej to někomu, kdo to již dělal a předem říkám,že většinou není problém v gumičkách,ale někde jinde.Záleží co je to za motor? Hlavně že chceš poradit a kod motoru nenapíšeš. :fool: Je to marný, je to marný.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

ninop
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 10.11.2013 10:15
Bydliště: Vsetín

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od ninop »

Díky za rady.
Kdyby to bylo tak jednoduché, tak to neřeším.
Když řeknu v servise, že chci vyměnit gumičky tak se jim do toho nechce... Nejraděj by dávali nové vstřiky.

Proto jsem chtěl radu. Jinak kód motoru je BMP.

Řešil jsem to již tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=320394, ale bez žádné odezvy.
Passat variant 2,0 BMP.

ninop
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 10.11.2013 10:15
Bydliště: Vsetín

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od ninop »

Jinak TADY jsem dal dohromady návody na výměnu z různých fór.
Třeba to někomu pomůže.
Passat variant 2,0 BMP.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od KJirka »

tady nejde o to, žes to někde vyčet, ale prostě pokud jsi to nikdy nedělal, a vůbec nechci urazit tvoji zručnost, tak prostě nejspíš něco dokurvíš. Už podle toho, na co a jak se ptáš, jseš teoretik samouk a to je pro tuhle činnost dost děsná kombinace. Přeci existuje spousta šikovných lidí, kteří se s tím živí a nemusí to být bůhví, jaký servis. Tak to někomu nech udělat. Chtít za každou cenu ušetřit, se může nakonec zatraceně prodražit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

coolkich
Člen klubu
Příspěvky: 41
Registrován: 04.04.2016 18:51

Re: Přetěsnění vstřikovačů

Příspěvek od coolkich »

sharik4x4 píše:To je zase téma. :fool: Budu muset vydat tu kuchařku jako Hruška. Název mám "Jak se stát automechanikem do týdne". :laugh:
Návod je dobrej,akorát až tam budeš dávat ty nový gumičky do tý vytlučený hlavy,tak je stopro strhneš o ty natlučený hrany v hlavě a bude to ještě horší než to je. Takže moje rada je pokud si to nikdy nedělal, tak se na to vyser, protože to nemůže skončit dobře. Dej to někomu, kdo to již dělal a předem říkám,že většinou není problém v gumičkách,ale někde jinde.Záleží co je to za motor? Hlavně že chceš poradit a kod motoru nenapíšeš. :fool: Je to marný, je to marný.

:laugh: :laugh: :good:
říznutí gumiček se dá předejít 500 smirkem, zákazník (taxikář) to odemě dokonce vyžadoval na vlastní nebezpečí aby nemusel dělat hlavu jelikož motor mel 340tis tak uz v hlave bylo obtisklý snad i číslo dílu :D Už jen ze zvědavosti jsem to zkusil a světe divse před dvouma mesícema byl na servise a po 20 tis km vše bez problému :laugh: :laugh: :laugh:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“