Stránka 1 z 1

Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 09.08.2016 22:19
od plhamotors
Zdravým všechny. Chtěl jsem poprosit o radu před koupí passata.
Mám vyhládlého passata 2009 2.0 Tdi CR R-Line. Chci auto pro rodinu tak mám dotaz jestli podvozek na R-Line nebude až moc tvrdý. Jediné co jsem našel že Sportline je o 1.5 cm nižší než Comfortline ale nikde není srovnání jestli Sportline a R-Line mají stejný podvozek a R-line je jen navíc s plastama. Moc dík za všechny rady a postřehy

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 09.08.2016 22:37
od KJirka
taky zdravým :lol:
R-line je jen optipaket. Můžeš tam mít ale sportovní podvozek nebo DCC podvozek. Každopádně je lepší, pokud je to trochu tvrdší. Ten standardní podvozek je na můj vkus měkkej, jak bačkora.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 10.08.2016 12:12
od denis.82
Sport. podvozek je idealni (pokud tam nedas r20 kola). Ale pozor, ne kazdy r-line ho ma.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 12.08.2016 08:32
od plhamotors
Dík moc za odpověď.
Nakonec auto budu mít před koupí půjčené na hodinku tak si ho můžu pořádně zkusit. Podle vinu jsem našel co je tam za podvozek ale moc jsem o tom nenašel. Přední tlumiče jsou 3C0413031N a pružiny 3C0411105N .
Šlo mi o to že teď jsem měl Octavii 2 combi facelift 1.6 tdi a dojelo to z Německa na sportovních pružinách H&R se snížením o 5cm a auto už bylo opravdu na nerovnostech dost nepohodlné . Proto mě zajímalo jestli ten R-line je vlastně Sportline a má navíc optipaket.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 12.08.2016 11:41
od Master
Taky jsem chtel sportovni podvozek, nakonec mam DCC a jezdim na comfort :-)
Nicmene DCC v comfort rezimu nelze se standardnim podvozkem uplne srovnat, protoze pri prudsich manevrech se pritvrdi, takze se to nechova jako lod. Pro auto typu passat rekl bych idealni kompromis.
Kazdopadne sportovni podvozek az tak tvrdy neni a s normalnima kolama je to OK.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 12.08.2016 15:21
od KJirka
to že se ten podvozek sám při změně jízdního režimu přitvrdí, to seš si jistej ? Já si to teda nemyslím a naopak je pro mě "comfort" totéž, co standard. A jezdit na něj, je myslím vyhozenej peníz za DCC.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 13:32
od pasátek
Ze svého CC si dovolím tvrdit, že rozdíl mezi DCC comfort a standartním podvozkem Passatu tam je. Není to sice úplně na první pohled poznat, ale zkoušel jsem to různě přepínat na kostkách s umělými retardéry a tam jsem to prostě cítil už dost. Jinak si ale myslím, že comfort režim je spíš o tom, že vyžehlí zvlněnou silnici a lehčí nerovnosti. Pokud s tím někdo vlétne do díry hluboké 10 cm, tak ať moc nepočítá, že to DCC s tím něco zmůže. Jinak jsem, ale rád, že to v autě mám, i když každý si to musí uvážit podlé svého. S DCC ho budou tlumiče vycházet na nějakých +- 20tis. Kč bez práce(mimo VW). 8)

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 17:03
od hkr
Já mám teď DCC pár měsíců a zezačátku žádné nadšení, dobrý byl jen sport a rychlá jízda po dálnici a okrsky v zatáčkách. Ale postupně jsem tomu zvykl a musím uznat, že comfort je na každodenní ježdění pecka, normal nepoužívám vůbec a sport pro ostrou jízdu taky super (samo s příhlédnutím k tomu, že je to Passat!)

Jinak ono to s tim přitvrzováním není tak jednoduché. Ono přitvrzuje, ale ne při ostřejším manévru, ale podle vozovky koriguje "houpání" vozidla. To ale neznamená, že se na comfort to auto při ostrý jízdě v zatáčce udrží na silnici. Spíš že nemá při houpavé silnici takové to nahoru dolu tolik a tak.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 17:23
od pasátek
Tak to z toho máš podobné pocity jako já. Ze začátku mi ten rozdíl mezi comfort a normal nepřišel nijak závratný, až jsem si říkal, že to není žádný rozdíl, ale časem, jak se člověk s tím autem sžil, tak už po chvilce jízdy cítil, jak je někde něco špatně, když tam byl normal. No a sport, tak ten člověk pozná vždycky, že tam je. :D Jinak pokud se nemýlím, tak DCC není jenom o tlumičích, volantu a pedálu. Mělo by pracovat pokud vím i s ESP a kdoví s čím ještě.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 20:09
od KJirka
jezdil jsem roky na 18" jen na "sport", ale letos jsem přezul na 19" a to už je na blbý silnici dost tvrdý, tak jezdím na "normal". Naopak na "comfort" jsem nejezdil a nikdy a nejezdím ani teď. Úplně cítím, jak je to auto nestabilní.
Dane, tos mohl ještě chvíli posedět. Já myslel, že spěcháš a ty jdeš psát chujoviny na klub :laugh:

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 21:13
od pasátek
Tak to já tam mám pořád comfort. Jsem člověk, který komfort od auta očekává. Než jsem to auto koupil, tak jsem měl možnost se s ním projet a divil jsem se, jak to auto na R18 krásně žehlí nerovnosti oproti B6 se standardním podvozkem. Od té doby jsem chtěl CC jenom s DCC. :D

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 13.08.2016 21:55
od Master
Ano, charakteristika tlumicu se by se mela menit neustale, taky se to jmenuje dynamic chassis control. Muj pocit je z toho takovy, ze comfort je mekci, nez standardni podvozek a za normalni jizdy se i mirne pohupuje, nicmene treba s dirou v ostrejsi zatacce se to vyporada i v tomto rezimu lip nez standard podvozek. To same ostre brzdeni na spatne silnici a pod. Vzduchu se to komfortem samozrejme nemuze rovnat ale i tak bych rekl, ze to funguje az necekane dobre.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 18.08.2016 16:49
od papamanc
Mám možnost jezdit passatem jak s DCC tak i bez a můžu říct, že standartní podvozek oproti ,,comfortu´ u DCC je pro mě docela dost znatelný rozdíl. Standartní podvozek bych přirovnal k ,,normal´ módu u DCC.

Re: Passat B6 R-Line podvozek

Napsal: 29.08.2016 11:56
od Ondra4x4
Uměl by někdo sehnat čísla tlumiču a pružin pro snížený R-line podvozek ??