Stránka 2 z 6

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 14:27
od Martinni
takže na těch mých 20 do práce 20 z práce je DPF v pohodě nebo v prdeli???
Pomůže mu to topení, že motor pojede z 90% jízd teplej od začátku?
no jak píšu, sehnar R-line, červenej a sedan... :D :D :D peklo!

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 17:29
od doktor013
na 20 km tam a zpet ti PDcko s DPF nedoporucuju, zvlast proto ze kvuli najezdu je proste na konci zivotnosti, nejaky webasto s tim nema co spolecnyho... CR okolo 200 tis CZK nebude asi taky zadna velka vyhra, ale zavisi na stesti asi, benzin v sedanu sezenes i za 150 tis slusny auto, ale je tam jediny problem, spotreba okolo deseti, ale budes v praci vzdycky vcas, jezdi to jak drak :D nic nebude vzdycky jenom ruzovy, zavisi taky od koho auto kupujes a kde jezdilo...coz v pripade bazarovych nakupu nikdy nevis, spis hledej sam a neboj se si neco privezt, neudelas chybu, jen nekupuj od turku a UKcek

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 17:32
od Martinni
takže radši obětovat někomu za dovoz z DE než kupovat tady, myslel jsem si...no a CR se s těma 20km nepopere? Zas si říkám, když jsou tu kousci to s tím jezděj převážně město :D
jak jsem psal...benzín pohodka, ale poruchovost nastejno a na můj nájezd náklady na PHM o 15 000 kč navíc, možná i víc...ty penízky si umím představit investovaný jinde...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 17:48
od doktor013
prvni CR taky nejsou ve spolehlivosti zadna vyhra ale spotreba je idealni okolo tech 7mi....

no ono asi fakt zalezi na tom jak koupis to je alfa a omega a potom za kolik ze ...
chci tim rict ze na kratky jezdeni do prace je lepsi mozna auto s realnym najezdem okolo 160 tis, ktery koupis treba za 130.000 nez dvakrat pretocenej CR motor
u tech benzinu se resi akorat rozvody nic vic, FSI je mezistupen je vsechno jen ne usporny, takze pokud benzin tak jedine 1.8TSI tot muj nazor no, CR si cenu drzi, ale v takovem rozpoctu bych do toho nesel, snad jen ze bys ho sehnal treba za 180 to se pak vyplati, bohuzel si cenu drzi, ale neni to zaruka bezproblemovosti, je to jako se vsim...

proste sezen nekoho kdo mluvi dobre nemecky a zacni obvolavat ne :)

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:10
od Martinni
to je šílený...fakt nvm co teda vzít...když se rozhodnu pro benál, někdo mi těžce zhatí benál, že to žere a ještě se to sere, když teda kývnu k naftě, tka mi vlastně taky řeknete, že to stojí za h***o :D :D a jak si stojí ta 1.4 TSi ecofuel na benzín a CNG??? to mě zaujalo jako možná dobrej kompromis

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:18
od Jirka.
Nejspolehlivější=jdenoznačně 2.0TDI CR, z benzínů FSI

1.4TSI masakr sám o sobě díky rozvodům. V kombinaci s CNG a korozí nádrží a zdechajícím přepouštěcím ventilům je to jednoznačně největší kasička, v porovnání s tím je i PD s DPF adept na cenu za spolehlivost :laugh:

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:22
od Martinni
kluci vy mě naserete a koupím si Volhu :D :D :D ted fakt nevím...to CR je teda v pohodě bo jak? :D

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:25
od Jirka.
Pokud s tím budeš alespon jednou za čas (cca 500km)jezdit delší trasu(cca 40km) aby se zvládl vypálit DPF, tak ve spokojenosti dožijete vysokého věku :wink:

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:29
od doktor013
tak to proste je, jsou to dva nesmiritelny tabory, u koncernu zvlast... , tim se nenech ovlivnit :) s TDI se da po meste, ale ne s PD, jak ctu co pises tak pri vsi ucte ti jde hlavne o spotrebu a o dojezd do zamestnani, ptal bych se jestli je dalnicni passat vubec vhodny auto na takovou potrebu...ale nerikam ze treba CR nesezenes dobre, a u tech benzinu je problem ze tady u nas tolik nejezdi, ma se do nich kupovat /zvlast do starsich/ ten natural 98, co urcite v CR nikdo nedela, motory ztraceji zakarbonovanim vykon, no a hlavne zerou pokud na to slapes, ale jinak je to tichy a "relativne " svizny motor, ale musi se tocit, 1.4 CNG je spis do golfa, na passata je to slaby a to CNG stejne zaplatis a nez se ti vrati....taky asi z barvy a vybavy budes muset slevit rekl bych, porad je tam nejake ale...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:32
od pasátek
Moje slova. Máme taky CR, které se hodně pohybuje ve městě, ale každých 14 dní si ho půjčuji, aby měl možnost se filtr vypálit. Škoda, že se regenerace nedá spustit někde v palubáku. :|

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 18:34
od Martinni
já už jsem z toho fakt zralej na Chocholouška...
40km cesty nebude problém asi...spotřeba je mi příjemná když je nízká, a Passat chci, protože je to pohodlný auto..to že jezdím na okreskách neznamená, že sednu kvůli tomu do Dacie :D
Co si budem povídat, kdo jednou ochutná VW, kór Passat, tak těžko sedá do jinýho...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 20:23
od GOLFÁK
Nehledě na to že 1.8 TFSI jsou známé i svou spotřebou oleje.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 20:38
od Master
Na regeneraci dpf stejne plati Murphyho pravidlo, ze se vzdy spusti u baraku :-) I kdyby predtim jel clovek 200km po dalnici :-)
Kazdopadne u jizd 20km bych to s TDI CR taky tak cerne nevidel, jen to auto samozrejme nemuze mit najeto 20x kolem zemekoule...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 20:48
od Martinni
asi jo...když to budu drtit na největší hovado, víc jak 9 si snad nevezme :D CR a nejlíp 125kW verzi :)

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 12.09.2016 20:57
od teekey
Master píše:Na regeneraci dpf stejne plati Murphyho pravidlo, ze se vzdy spusti u baraku :-) I kdyby predtim jel clovek 200km po dalnici :-)
:good: :drinks: