Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 16.09.2016 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

736

Bydliště:

Brno, BK, Bce

Mé zkušenosti TDi vs TSI:
Měl jsem již B5 1,9TDi, B6 1.8TSi, B7 2.0TSi
Tyto auta jsem měl, resp. mám jako třetí auto v rodině na ježdění do práce a jako takového pracanta.
Jednoznačně nejlepší auto, které jsem kdy měl, byl B6 1.8TSi (v poměru ceny/kvality, nelze kvalitativně srovnávat s BMW 7)...
1,9 TDi: jediná výhoda = spotřeba. Nic víc. Jinak prostě traktor a to je každý diesel i CR v B6, B7
1.8 TSi: od cca 40.000km do 150.000km, auto jsem nechal v rodině, jezdí jej táta. Neskutečnej motor, vůbec o něm není vědět, když je potřeba tak výkonem postačuje až až. Spotřeba 7,5 L a to je hydroměničový automat. S manuálem musí jezdit pod 7L. Za celou dobu jen olej, 1x brzdy, 1x rozvodový řetěz. Do dnes vše jak nové, žádné vůle v nápravách (lehký motor).
2.O TSi: to jezdím nyní. Oproti 1.8TSi jsem zkamanej. Spotřeba 9L a to je DSG, nikoliv hydroměnič. Motor už nemá tak kultivovaný projev a charakteristiku, jako 1.8TSi. Ale jinak slušnej motor...

Doporučuji ti vyzkoušet TSi vs TDi a hned budeš mít jasno. To je prostě rozdíl jako mercedes a trabant, bohužel....

Klidně se ptej, co tě zajímá.

_________________
Nyní: BMW730 F01 + Audi Q7 3,6FSI + Passat 3AA 2.0TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2010

Příspěvky:

104

Bydliště:

Zilina

Tak ja som skusal 2krat 2,0tsi a 2krat 2,0tdi.Vcera som kupil po polrocnom pozerani 2,0tdi CR.Jednoznacne u mna tdi.Taky vykon pri benzine ma sklamal,hlavne co sa tyka tahu auta od spodu.Zatah citit az od 3500-4000ot. a to ma dost odradilo.TDI zapina pekne od spodu.Je sice hlucnejsi to je jasne,ale vo vnutri auta to skoro vobec nepocut.Je to ovela tiksie ako klasicke PD.

_________________
VW Passat CC 2,0TDI,,VW Passat 3C 1,9TDI,,VW Passat B5 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 13:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

3977

Bydliště:

Praha

S tou hlučností je to tak že na volnoběh je hlučnější TDI, ale při jízdě je to +- stejné, u základních motorů možná i naopak, protože u benzínů chybí spousta odhlučnění které má nafta v základu.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 13:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2010

Příspěvky:

104

Bydliště:

Zilina

Presne,pri jazde mi tiez pride ze benzin ci diesel je hlucnost uplne totozna.

_________________
VW Passat CC 2,0TDI,,VW Passat 3C 1,9TDI,,VW Passat B5 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 16:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.11.2012

Příspěvky:

88

Bydliště:

Znojemsko

to jako vážně ta 1.8 TSi netáhne od spoda??? Jako co tak zjišťuju, tak spotřebou jsou na tom skoro stejně ty 2.0 TDi CR a 1.8 TSi - to TDi umí taky žrát 9 L...
Nejhorší je to, že tady na okolí (Znojmo) má každej 2.0 TDi, takže to bych teoreticky zkusit mohl, ale ty benzíny prostě nejsou :( Taky mě mrzí fakt, že nový TSi proti těmto žere fakt prd..kamoš má novou 1.4 TSi 92kW a jezdí okolo 5L a to to nešetří...to je krása...
Jako kamoš do mě hučí, že u B6 (a celkově do roku 2014) vzít TDi, že je spolehlivější a nesere se tolik. Jsem šťastnej za každou radu, která je založená na zkušenosti. Jako fakt jsem myslel, že ty TSi jsou super všechny a ony až od 2014...

_________________
Současné: provizorní přibližovadlo Fiat Scudo 1.9D

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

881

Bydliště:

okolí Kralup

Sice za 9L ale styl jízdy bude trochu jinej, nebo myslíš že za těch 9L se svezeš stejně jak s TDI tak s TFSI? Problém je že těch benzínů je tady málo a tím pádem i míň lidí co tomu motoru budou rozumět.

_________________
Bylo: GII GT a GIV 1.8T, nyní Passat 3C Variant.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 16:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.11.2012

Příspěvky:

88

Bydliště:

Znojemsko

no právě jasno mám v tom, že by musela být velká náhoda, abych to koupil v ČR. 90% je, že to vezmu z DE, ale jak píšeš...málokdo má zkušenost s benzínama :( proto opravdu oceňuji informace jako má kolega xpassat :)
Jako fakt je ten, že s tím TDi za 9L pojedu na dobytka...s tím TSi na dobytka asi za víc co? :D

_________________
Současné: provizorní přibližovadlo Fiat Scudo 1.9D

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 17:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

881

Bydliště:

okolí Kralup

To určitě s TFSI pojedeš za víc.

_________________
Bylo: GII GT a GIV 1.8T, nyní Passat 3C Variant.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

3977

Bydliště:

Praha

Nevěřím že 1.4 TSi 92kW jezdí v Passatu okolo 5L, to možná tak v nějaké fabii a jestě musí jezdit klobouk. Rozdíl spotřeby mezi benzínem a naftou je cca 2-3l dle motorizace a stylu jízdy. Pokud jezdíš krátké vzdálenosti že by se nestačil vypálit filtr tak bych šel do 2.0FSI, pokud se chceš svést tak TFSI. Pokud se stačí vypálit filtr tak 2.0CR .

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1365

Bydliště:

Zlín

Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.

_________________
Golf VI R 2.0TSI 4x4 220kw/430Nm
Subaru Impreza WRX STI MY2016 221kw/407Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.11.2012

Příspěvky:

88

Bydliště:

Znojemsko

fungl novej Golf 1.4 TSi 92kW při jízdě i 150, předjíždění vytáčený i okolo 5000 ot. spotřeba na cca 60 km 4.9L/100km a zpět 5.3L/100km...kdybych toho nebyl svědkem, nevěřím..a rozdíl passat a golf není až tak velkej...150 kg to auto nevytrhne
Cesty 20km do práce, 20 z práce. Není až tak problém ho třeba 1 do měsíce vytáhnout tahem dál...

_________________
Současné: provizorní přibližovadlo Fiat Scudo 1.9D

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1365

Bydliště:

Zlín

S tvym najezdem (asi i bez nej) a zajmem o spotřebu si kup normalni CR 103kw. Dalnice asi nejezdis, takze 125kw je uplne zbytecne.

_________________
Golf VI R 2.0TSI 4x4 220kw/430Nm
Subaru Impreza WRX STI MY2016 221kw/407Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.11.2012

Příspěvky:

88

Bydliště:

Znojemsko

dálnice opravdu ne no...ohledně výkonu mi jde fakt jen o to, aby auto mělo dost sil na předjetí v co nejkratším časovém intervalu :)

_________________
Současné: provizorní přibližovadlo Fiat Scudo 1.9D

EX:
Vento 1.9 TDi '96 66kW
Golf 3 1.9 GTD '94 55kW
Passat Variant B4 1.9 TD '94 55kW
Passat Variant 32B 1.6 D '85 40kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:37 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

06.08.2013

Příspěvky:

23

denis.82 píše:
Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.


ak to porovnavas podla toho Rka co mas v podpise tak to je nezmysel , Rko ma vacsie vstreky ktore tam vzdy tlacia viac benzinu aj ked ides kludne.. obycajny 2.0tsi bez problemov jazdis do 10..

co sa tyka temy neviem do coho by som siel, dnesne motory su uz vsetky naprd. kym je to nove tak pohoda ale kazdy jeden ma nejake tie detske chyby. ja som mal 3 roky 1.8T 154kw a uz ten motor nechcem nikdy v zivote vidiet. takisto nove 2.0tdi maju tych problemov pozehnane.. 2.0tsi su tiez motory , ktore sa radi zadieraju. Ja by som skor volil benzin a co najnovsi..Potom ked sa budes k nemu chovat s rozumom tak vydrzi..Ak kupis tieto motory ako 3-4 majitel v poradi tak mozes byt isty ze sa Ti nieco vazne posere.

_________________
EX: Corsa A 1.3, Astra F 2.0, Audi coupe 2.8 v6 Q, Bmw M3 e36, Omega 3.0 V6, Audi S3 8L..
Teraz: Vento GT 2.0 8v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si
PříspěvekNapsal: 17.09.2016 19:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

3977

Bydliště:

Praha

Martinni píše:
fungl novej Golf 1.4 TSi 92kW při jízdě i 150, předjíždění vytáčený i okolo 5000 ot. spotřeba na cca 60 km 4.9L/100km a zpět 5.3L/100km...kdybych toho nebyl svědkem, nevěřím..a rozdíl passat a golf není až tak velkej...150 kg to auto nevytrhne
Cesty 20km do práce, 20 z práce. Není až tak problém ho třeba 1 do měsíce vytáhnout tahem dál...

Záleží kolik jel průměrně, pokud pojede celou dobu 110 a jednou to vytočí na 150 tak je těch 5L reálných. Ale pokud to povalí 150 pořád tak je na 8 ani nemrkne.
Nemám to ted chut hledat, ale nevěřím že mezi Golfem a Passatem je rozdíl jen 150kg. V krátký kotávce ten samý motor žere o litr mín a 103kw jede jak 125kw v Pašíku.
Hele zajdi no nějakého velkého bazaru a projed se nezávazně v naftě i v benzínu a uvidíš co ti sedne víc. Na internetu to za tebe stejně nikdo nevyřeší.

snuff píše:
denis.82 píše:
Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.


ak to porovnavas podla toho Rka co mas v podpise tak to je nezmysel , Rko ma vacsie vstreky ktore tam vzdy tlacia viac benzinu aj ked ides kludne.. obycajny 2.0tsi bez problemov jazdis do 10..

co sa tyka temy neviem do coho by som siel, dnesne motory su uz vsetky naprd. kym je to nove tak pohoda ale kazdy jeden ma nejake tie detske chyby. ja som mal 3 roky 1.8T 154kw a uz ten motor nechcem nikdy v zivote vidiet. takisto nove 2.0tdi maju tych problemov pozehnane.. 2.0tsi su tiez motory , ktore sa radi zadieraju. Ja by som skor volil benzin a co najnovsi..Potom ked sa budes k nemu chovat s rozumom tak vydrzi..Ak kupis tieto motory ako 3-4 majitel v poradi tak mozes byt isty ze sa Ti nieco vazne posere.

Nové 2.0TDI(CR) jsou naopak velmi spolehlivé, jezdí ke mě x lidí co mají na CRku 300+ a krom celkem levných blbostí typu el.čerpadlo kapaliny, egr, servo vířivých klapek ty motory nemají žádné vážnější opakující se poruchy, a to všechny tyto věci odchází až při nájezdu cca 400tis., to už některé typy TSI budou v tu dobu kvůli rozvodům potkané už počítám tak po osmé :laugh:

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: borisamic, jirinastr, lukasko144 a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group