Stránka 3 z 6

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 16.09.2016 17:35
od xpassat
Mé zkušenosti TDi vs TSI:
Měl jsem již B5 1,9TDi, B6 1.8TSi, B7 2.0TSi
Tyto auta jsem měl, resp. mám jako třetí auto v rodině na ježdění do práce a jako takového pracanta.
Jednoznačně nejlepší auto, které jsem kdy měl, byl B6 1.8TSi (v poměru ceny/kvality, nelze kvalitativně srovnávat s BMW 7)...
1,9 TDi: jediná výhoda = spotřeba. Nic víc. Jinak prostě traktor a to je každý diesel i CR v B6, B7
1.8 TSi: od cca 40.000km do 150.000km, auto jsem nechal v rodině, jezdí jej táta. Neskutečnej motor, vůbec o něm není vědět, když je potřeba tak výkonem postačuje až až. Spotřeba 7,5 L a to je hydroměničový automat. S manuálem musí jezdit pod 7L. Za celou dobu jen olej, 1x brzdy, 1x rozvodový řetěz. Do dnes vše jak nové, žádné vůle v nápravách (lehký motor).
2.O TSi: to jezdím nyní. Oproti 1.8TSi jsem zkamanej. Spotřeba 9L a to je DSG, nikoliv hydroměnič. Motor už nemá tak kultivovaný projev a charakteristiku, jako 1.8TSi. Ale jinak slušnej motor...

Doporučuji ti vyzkoušet TSi vs TDi a hned budeš mít jasno. To je prostě rozdíl jako mercedes a trabant, bohužel....

Klidně se ptej, co tě zajímá.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 12:36
od kaktus5
Tak ja som skusal 2krat 2,0tsi a 2krat 2,0tdi.Vcera som kupil po polrocnom pozerani 2,0tdi CR.Jednoznacne u mna tdi.Taky vykon pri benzine ma sklamal,hlavne co sa tyka tahu auta od spodu.Zatah citit az od 3500-4000ot. a to ma dost odradilo.TDI zapina pekne od spodu.Je sice hlucnejsi to je jasne,ale vo vnutri auta to skoro vobec nepocut.Je to ovela tiksie ako klasicke PD.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 13:12
od Jirka.
S tou hlučností je to tak že na volnoběh je hlučnější TDI, ale při jízdě je to +- stejné, u základních motorů možná i naopak, protože u benzínů chybí spousta odhlučnění které má nafta v základu.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 13:29
od kaktus5
Presne,pri jazde mi tiez pride ze benzin ci diesel je hlucnost uplne totozna.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 16:11
od Martinni
to jako vážně ta 1.8 TSi netáhne od spoda??? Jako co tak zjišťuju, tak spotřebou jsou na tom skoro stejně ty 2.0 TDi CR a 1.8 TSi - to TDi umí taky žrát 9 L...
Nejhorší je to, že tady na okolí (Znojmo) má každej 2.0 TDi, takže to bych teoreticky zkusit mohl, ale ty benzíny prostě nejsou :( Taky mě mrzí fakt, že nový TSi proti těmto žere fakt prd..kamoš má novou 1.4 TSi 92kW a jezdí okolo 5L a to to nešetří...to je krása...
Jako kamoš do mě hučí, že u B6 (a celkově do roku 2014) vzít TDi, že je spolehlivější a nesere se tolik. Jsem šťastnej za každou radu, která je založená na zkušenosti. Jako fakt jsem myslel, že ty TSi jsou super všechny a ony až od 2014...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 16:34
od GOLFÁK
Sice za 9L ale styl jízdy bude trochu jinej, nebo myslíš že za těch 9L se svezeš stejně jak s TDI tak s TFSI? Problém je že těch benzínů je tady málo a tím pádem i míň lidí co tomu motoru budou rozumět.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 16:37
od Martinni
no právě jasno mám v tom, že by musela být velká náhoda, abych to koupil v ČR. 90% je, že to vezmu z DE, ale jak píšeš...málokdo má zkušenost s benzínama :( proto opravdu oceňuji informace jako má kolega xpassat :)
Jako fakt je ten, že s tím TDi za 9L pojedu na dobytka...s tím TSi na dobytka asi za víc co? :D

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 17:02
od GOLFÁK
To určitě s TFSI pojedeš za víc.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 17:24
od Jirka.
Nevěřím že 1.4 TSi 92kW jezdí v Passatu okolo 5L, to možná tak v nějaké fabii a jestě musí jezdit klobouk. Rozdíl spotřeby mezi benzínem a naftou je cca 2-3l dle motorizace a stylu jízdy. Pokud jezdíš krátké vzdálenosti že by se nestačil vypálit filtr tak bych šel do 2.0FSI, pokud se chceš svést tak TFSI. Pokud se stačí vypálit filtr tak 2.0CR .

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:16
od denis.82
Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:17
od Martinni
fungl novej Golf 1.4 TSi 92kW při jízdě i 150, předjíždění vytáčený i okolo 5000 ot. spotřeba na cca 60 km 4.9L/100km a zpět 5.3L/100km...kdybych toho nebyl svědkem, nevěřím..a rozdíl passat a golf není až tak velkej...150 kg to auto nevytrhne
Cesty 20km do práce, 20 z práce. Není až tak problém ho třeba 1 do měsíce vytáhnout tahem dál...

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:27
od denis.82
S tvym najezdem (asi i bez nej) a zajmem o spotřebu si kup normalni CR 103kw. Dalnice asi nejezdis, takze 125kw je uplne zbytecne.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:34
od Martinni
dálnice opravdu ne no...ohledně výkonu mi jde fakt jen o to, aby auto mělo dost sil na předjetí v co nejkratším časovém intervalu :)

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:37
od snuff
denis.82 píše:Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.

co sa tyka temy neviem do coho by som siel, dnesne motory su uz vsetky naprd. kym je to nove tak pohoda ale kazdy jeden ma nejake tie detske chyby. ja som mal 3 roky 1.8T 154kw a uz ten motor nechcem nikdy v zivote vidiet. takisto nove 2.0tdi maju tych problemov pozehnane.. 2.0tsi su tiez motory , ktore sa radi zadieraju. Ja by som skor volil benzin a co najnovsi..Potom ked sa budes k nemu chovat s rozumom tak vydrzi..Ak kupis tieto motory ako 3-4 majitel v poradi tak mozes byt isty ze sa Ti nieco vazne posere.

Re: 1.8 T(F)Si nebo 2.0 T(F)Si

Napsal: 17.09.2016 19:58
od Jirka.
Martinni píše:fungl novej Golf 1.4 TSi 92kW při jízdě i 150, předjíždění vytáčený i okolo 5000 ot. spotřeba na cca 60 km 4.9L/100km a zpět 5.3L/100km...kdybych toho nebyl svědkem, nevěřím..a rozdíl passat a golf není až tak velkej...150 kg to auto nevytrhne
Cesty 20km do práce, 20 z práce. Není až tak problém ho třeba 1 do měsíce vytáhnout tahem dál...
Záleží kolik jel průměrně, pokud pojede celou dobu 110 a jednou to vytočí na 150 tak je těch 5L reálných. Ale pokud to povalí 150 pořád tak je na 8 ani nemrkne.
Nemám to ted chut hledat, ale nevěřím že mezi Golfem a Passatem je rozdíl jen 150kg. V krátký kotávce ten samý motor žere o litr mín a 103kw jede jak 125kw v Pašíku.
Hele zajdi no nějakého velkého bazaru a projed se nezávazně v naftě i v benzínu a uvidíš co ti sedne víc. Na internetu to za tebe stejně nikdo nevyřeší.
snuff píše:
denis.82 píše:Když jste tady u te spotreby, tak ja zase neverim, ze 2.0TSI jezdi za 9 litru. Mam tam celou dobu prumer přes 12 a nevim o tom, ze bych se nekdy dostal pod 10, ani na klobouka se psem vzadu.
ak to porovnavas podla toho Rka co mas v podpise tak to je nezmysel , Rko ma vacsie vstreky ktore tam vzdy tlacia viac benzinu aj ked ides kludne.. obycajny 2.0tsi bez problemov jazdis do 10..

co sa tyka temy neviem do coho by som siel, dnesne motory su uz vsetky naprd. kym je to nove tak pohoda ale kazdy jeden ma nejake tie detske chyby. ja som mal 3 roky 1.8T 154kw a uz ten motor nechcem nikdy v zivote vidiet. takisto nove 2.0tdi maju tych problemov pozehnane.. 2.0tsi su tiez motory , ktore sa radi zadieraju. Ja by som skor volil benzin a co najnovsi..Potom ked sa budes k nemu chovat s rozumom tak vydrzi..Ak kupis tieto motory ako 3-4 majitel v poradi tak mozes byt isty ze sa Ti nieco vazne posere.
Nové 2.0TDI(CR) jsou naopak velmi spolehlivé, jezdí ke mě x lidí co mají na CRku 300+ a krom celkem levných blbostí typu el.čerpadlo kapaliny, egr, servo vířivých klapek ty motory nemají žádné vážnější opakující se poruchy, a to všechny tyto věci odchází až při nájezdu cca 400tis., to už některé typy TSI budou v tu dobu kvůli rozvodům potkané už počítám tak po osmé :laugh: