Klima
Napsal: 26.08.2016 21:58
Ahoj Kluci Passat B7 variant 125kw climatronic
projel jsem celé forum a nikde jsem to nenašel.. Bud nejde spojka a nebo větrák ale to co se přihodilo mě to nechápu ...
Jel jsem jednou v noci mezi vesnicema a slyším venku nějaký šumot mám panorámu takže otevřeno a je slyšet vše a tak zastavím a poslouchám . Bylo mi jasné že ložisko na kladce a nebo řemen . a chtěl jsem zjistit který a tak jsem zapl AC a to byl zvuk jak když něco je fakt zarezlého a prostě hnusnej zvuk. Okamžitě jsem to vypl. Když jsem jel do servisu a chtěl mu předvést ten zvuk už tam nebyl protože mi nešla zapnout klimoška. A tak jsme usoudily že je v háji ale že než se do ní pustí že nejdřív vysaje a uvidí kolik má tlak .. Má mít 600 měla 300 ale auto jsem koupil jeté a nevím jestli někdo již dělal předemnou nebo ne tak napustil znova a klimoška stojí nesepne i když na ní přivede 12 V tak nic takže EL magnet 4000kč .. ale to není všechno přívodní kabel co vede do kompresoru je taky mrtvý nic 0 nada prostě ani 1V a pojistky jsou v pohodě .. Relátko necvaká tak nevím .. Potřebuji tedy pomoc nechci rozeírat spodek auta kvuli konektoru
1 je někde konektor nahoře abych si tam meřil jestli jde proud ?
2 Co relátko označení číslo nebo co nebo kde ??
3 Má někdo schéma pojistek co jsou v kabině a vedle baterek nějaký kretén předemnou to asi sežral
3pamatuji si že moje 5.5 uměla dianostikovat sama problém (pokud to umí i tato strojovna jak na to a co by měla ukazovat
4 Pokud má někdo z Mělnicka nebo Kladno Praha s VAGcOm a chtěl by mi pomoc za flašku morgena byl bych rád aby mi našel zhruba co to je abych netápal mám Delphy a asi to vyhodím z okna umí všechno a nic
5 pokud by v servise přefoukli klimu tak by nesepla to mi je jasné ale proč by to přetlačil a taky kdyby to hned uteklo tak to nesepne přemejšlím že bych tuknul do ventylku jestli tam ještě něco je protože to není možné
Takže jak říkám Passat B7 Variant DSG 125 KW Nejde El magnet (bude v hajzlu) ale zároven nejde ani štáva po kabelech k němu ..
projel jsem celé forum a nikde jsem to nenašel.. Bud nejde spojka a nebo větrák ale to co se přihodilo mě to nechápu ...
Jel jsem jednou v noci mezi vesnicema a slyším venku nějaký šumot mám panorámu takže otevřeno a je slyšet vše a tak zastavím a poslouchám . Bylo mi jasné že ložisko na kladce a nebo řemen . a chtěl jsem zjistit který a tak jsem zapl AC a to byl zvuk jak když něco je fakt zarezlého a prostě hnusnej zvuk. Okamžitě jsem to vypl. Když jsem jel do servisu a chtěl mu předvést ten zvuk už tam nebyl protože mi nešla zapnout klimoška. A tak jsme usoudily že je v háji ale že než se do ní pustí že nejdřív vysaje a uvidí kolik má tlak .. Má mít 600 měla 300 ale auto jsem koupil jeté a nevím jestli někdo již dělal předemnou nebo ne tak napustil znova a klimoška stojí nesepne i když na ní přivede 12 V tak nic takže EL magnet 4000kč .. ale to není všechno přívodní kabel co vede do kompresoru je taky mrtvý nic 0 nada prostě ani 1V a pojistky jsou v pohodě .. Relátko necvaká tak nevím .. Potřebuji tedy pomoc nechci rozeírat spodek auta kvuli konektoru
1 je někde konektor nahoře abych si tam meřil jestli jde proud ?
2 Co relátko označení číslo nebo co nebo kde ??
3 Má někdo schéma pojistek co jsou v kabině a vedle baterek nějaký kretén předemnou to asi sežral
3pamatuji si že moje 5.5 uměla dianostikovat sama problém (pokud to umí i tato strojovna jak na to a co by měla ukazovat
4 Pokud má někdo z Mělnicka nebo Kladno Praha s VAGcOm a chtěl by mi pomoc za flašku morgena byl bych rád aby mi našel zhruba co to je abych netápal mám Delphy a asi to vyhodím z okna umí všechno a nic
5 pokud by v servise přefoukli klimu tak by nesepla to mi je jasné ale proč by to přetlačil a taky kdyby to hned uteklo tak to nesepne přemejšlím že bych tuknul do ventylku jestli tam ještě něco je protože to není možné
Takže jak říkám Passat B7 Variant DSG 125 KW Nejde El magnet (bude v hajzlu) ale zároven nejde ani štáva po kabelech k němu ..