Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 10:27 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

12.01.2016

Příspěvky:

11

Ahoj,

prosím poradíte, co se dělá na Passatu CC, rok výroby 2008, motor 2.0 TDI, automat?
Rozvody jsem zatím nedělal. Nadešel už čas?

Jinak předpokládám, že:
- olej
- vzduchový filtr
- olejový filtr
..?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 10:39 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

21.12.2015

Příspěvky:

119

Rozvody 210tisic ale kolo 180 možeš meniť.
Motorovy olej čo 10-15tisic s filtrom plus nieje na škodu palivovy filter aj vzduchovy filter.
Kabinovy čo dva roky podla toho kde jazdiš (prašne prostredie atd).
Maš dsg tam 60tisic vymena oleja.
Brzdova kvapalina bude tiež dobra vymena.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 kmj
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 11:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2010

Příspěvky:

141

..mala oprava, rozvody u cr od r.v. 2008 do 2010 - 180000 km...

_________________
Vw Passat Sportline 2.0 TDi 103 kW,Vw Passat Cc 2.0 TDi 125 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 12:29 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

23.07.2016

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kroměříž

Passat CC 2009 2.0 TDi CR 125 kw, dle VW předepsaná výměna rozvodů při 210 000 km. Když vydržíš, můžu ti sem pak hodit, co je při 150 tisících předepsaný/dobrý udělat.

_________________
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 15:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12015

Bydliště:

Chomutov

řeknu to asi takhle. Jestli se na tohle ptáš, tak asi nemáš servisku, kde jsou intervaly napsaný. A pokud jí nemáš, je to nejspíš auto z bůhví kolikátý ruky a ty km nemusí úplně sedět. Proto říkám, udělej i rozvody. Obecně se doporučuje, neměnit to v intervalu předepsaným výrobcem, ale možná tak o třetinu dřív. Takže i tak máš nejvyšší čas. Udělej to !

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 15:56 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

12.01.2016

Příspěvky:

11

Mám auto kupovaný z Německa, tehdy zánovní, od seriózního autohauzu.
Mám teda servisku, ale je v němčině.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 16:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2834

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

I kdyby byla ta serviska ve svahilštině tak se to snad přeci s trochou snahy a googlu dá vyčíst proboha.

Dobře míněná rada. Udělej i rozvody!

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 01.09.2016 19:03 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

22.08.2016

Příspěvky:

7

Ted řeším stejný problém.
Bylo mi divný že na autě vw cc 125 kw dsg ještě nejsou dělaný rozvody ,přitom auto od počátku servisuje porsche smíchov,tak jsem se doptal příslušnýho technika ..a bylo mi sděleno že při 210 TKM..což bylo včera:)
no jsem trošku v rozpacích z těch rad tady i když je třeba chápu!?
ale zkracovat veškeré intervaly na polovinu ..jak tady mnozí radí ..např.olej v DSG měnit při 30 TKM místo v po 60TKM mi přijde trošku paranoidní:))
navíc když vidím ,že origo servis od počátku vše děla podle předepsaných int....a auto je ve všech směrech ok!
Jinak ceny náhradních dílů na vw cc..jsou min.o 100 proc.nižší v Německu než v ČR...A MŮŽETE MÍT SLEVU V ELITU ..NEBO V KELLY JAKOU CHCETE ..A NA TY NĚMECKÝ SE STEJNĚ NEDOSTANETE ..O OLEJÍCH A JINÝCH MAZIVECH NEMLUVĚ!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 01.09.2016 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2011

Příspěvky:

706

Bydliště:

ČR

To zkracování intervalů je docela rozumný, podívej se jak dopadají třeba HTPčka ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 02.09.2016 09:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2834

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

wolf88 píše:
Ted řeším stejný problém.

no jsem trošku v rozpacích z těch rad tady i když je třeba chápu!?
ale zkracovat veškeré intervaly na polovinu ..jak tady mnozí radí ..např.olej v DSG měnit při 30 TKM místo v po 60TKM mi přijde trošku paranoidní:))
navíc když vidím ,že origo servis od počátku vše děla podle předepsaných int....a auto je ve všech směrech ok!


Dělej, jak myslíš. Jezdi si na LL sračku. Je to každého věc. A zrovna u DSG je sakra poznat když se mění olej á 30K km. Ale asi sám nejlépe zhodnotíš technický stav svého auta. :-D

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat CC 2.0 TDI - servis 150 000 km
PříspěvekNapsal: 02.09.2016 13:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12015

Bydliště:

Chomutov

Já rozhodně paranoiou netrpím. Svět se točí mnohem rychleji, než dřív a závody ve výrobě aut jsou jasným důkazem. Výrobci aut přeci nechtějí, abys to měl 15 nebo 20 let, jako dřív. Chrlí nový a nový auta, který musí někdo kupovat. A proto se taky snaží neustále natahovat servisní interval na cokoliv, jak jen to jde. Jestli je pro tebe auto spotřebák na chvíli, ser na to a drž se předpisu výrobce. Pokud ale máš to auto na delší dobu a máš ho alespoň trochu rád, vyměň to tak, jak tady radíme. Nejsme myslím žádný vokůrky a víme, proč to říkáme. Takže LL určitě po 15t. km, DSG určitě po 30 t. km. Filtr sání 30 t. km, palivovej nemlich tak, kabina - tam je to jedno co žereš. A rozvody tak o 1/3 dřív. Ale jak říkám, klidně věř výrobci.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Currahee, xbirnyx a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group