Startovani tlačítkem

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od sharik4x4 »

Zrovna tohle řešení je pěkně na ho...Tlačítko pod volantem,kam nevidíš.To vymyslel ko*ot.Když to je dole u řadičky/passat,audi/, tak tam je to OK.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od napster »

Me vyhovuje. Navic je hodne multifunkcni. Kdyz ho podrzis,tak to nastsrtuje a pri dalsim zmacknuti chcipne! Je proste super! :mrgreen: mam ho z vyroby a nejaknmi nevadi,ale ano. Dokazal bych bez nej zit a urcite bych ho nedodelaval :lol:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od ppfox »

"hodně multifunkční" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

on myslí jakože je v blbým místě, že u řadičky je to víc logický a jinak jasně - zmáčkneš = nastartuje / zmáčkneš podruhý = chcípne - ono to asi ani nijak jinak nejde udělat :D
Přílohy
dsg.jpg
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od Master »

Ono u Skodovky jsou vubec obcas koumaci, nejenom s tim tlacitkem... treba kessy kliky u SIII (a asi to tak ma i octa) jen vepredu, na zadnich dverich ma clovek smulu :) Asi by to chtelo obcas sluzebku do Wolfsburgu, nebo Ingolstadtu ;-)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od napster »

Me odemyka snad cely auto. Respektive vzadu nejezdim a ostarni pasazeri mi jsou jedno :mrgreen: Zezacatku me stvalo,ze po zamknuti jsem byl zvyklej zkusit vzit za kliku. Coz u superba muzu delat taky a donekonecna :mrgreen: ppfox Nejmenujes se taky Jirka? Pises to spatne. Zmacknes a nastarujes budiky a dalsi dulezity veci,jako je radio, ventilator a taaaak. Musis ho drzet,aby si nastartoval. Ma hold vice funkci :mrgreen: nevim no. Nejak mi je jedno,kde to tlacitko je. Sednu,zmacknu a jedu. Jde o zvyk. Skoleni mame,ale faucwaj nas limituje,respektive neco na vyvoji vymyslime,helmut zatrhne a daj to do VW. Clovek to potom musi klonovat Z5 z VW do skodovky. Napadu na vyvoji je plno,ale helmut to zatrhava jak na bezicim pasu. Ale HTP se povedlo. To Helmut chtel puvodne pripsat sobě. Z5 k tlacitku. Tata ho mel v pičaautě a funkce lepsi jak u skodovky. Zmacknes spojku,tlacitko a auto nastartuje. Jen jsem nikdy nezjistil,jak to zapnout do prvni pooohy. Resil jsem to pres kvalt a spojku :lol: startovani tlacitkem je v aute uzitecny stejne jako wifi pripojeni v aute. Je to fajn,kdyz tam je,ale bez nej se da taky žít.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
ROTL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 05.10.2015 20:31

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od ROTL »

A ďalšia super vec je, že sa dá ešte ľahšie prísť o auto.

Odoslané z MI 4W pomocou Tapatalku
PASSAT Variant B7 2012 2.0TDI 103KW DSG

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od sharik4x4 »

sharan.jpg
Multifunkční tlačítko,které má dvě funkce.Dobrý :laugh: :laugh:
Jinak supIII je pro mě jedno velký rozčarování.Zmiňované kessy,jizdní stabilita nad 150km/h-tragedie.Asi daň za ušetřený kila.Chrochtavý zvuk motoru díky vodnímu vyměníku sání.Špatně umístěný zpětný zrcátko.Ale to člověk zjistí, až když stím jezdí.
Ale co bysme chtěli za ty prachy,furt je levnější i po zdražení než passat.
Já mám radči tlačítka dvě,každý zvlášť,nejsou sice multifunkční :laugh: :laugh: ,ale zase se jednoduše a logicky ovládají a jsou umístěny na idealním místě.
Jinak nevýhoda tohodle bezklíčkovýho startování, je neustálé hledání klíčku po kapsách či taškách a kabelkách při odchodu z auta. :good:

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od Master »

Jezdil jsem jen s SIII s DCC, tam mi to prijde OK, ale pravda nenajel jsem s tim 5tis km aby to clovek mel trochu v ruce a mohl hodnotit. Hlucnost TDI taky mohli trochu vic poresit, passat B8 je o poznani tissi. Co me ale dostalo u passatu B8 je standardni podvozek, jak je to houpave a v ostrych manevrech nervozni. Bylo to sice na R17, ale i tak mi to prislo dost katastrofalni. Pri klidne jizde je to pravda pekne pohodlne a asi odpovida charakteru auta, ale jak prijde prudsi manevr je zle. Holt to asi chce poridit jedine s DCC, tam bych cekal, ze to bude OK.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od napster »

Ma tri funkce!!!! Startovani,zapnuti vsech nesmyslu v aute a chcipnuti!!! :mrgreen: tak cena je vec druha. Respektive zalezi na uhlu pohledu. Pasovec mi furt rika,at koupim 3C. Jenze superb si drzi stale krasne cenu. Jel se supem z Vandaku az domu a to CR jede az ve vyssich otáčkách. Ale zvyknul by si. Kdyz sem ho vezl pred tydnem vzadu,tak byl nesvuj z toho mista vzadu co tam je. Na silnici si estezuju. Vcera jsem tahnul Fabii III na plate a po okreskach ve 140kmh dobry. Ale je fakt,ze superb je vysokej R18 na tom vypadaj jak R16 :lol: s 3C mam zkusenosti jen s PD a oproti CR v superbu žere znatelne vic. SII 145kw po chipu na plnou 550-600km. Pulkoulak 125kw na plnou 900-1000km. V DSG je startovani magickym tlacitkem. V pulkoulaku je klicek. Jen mi dela problem,ze u pulkoulaka obcas mackam diru na klíč :rofl: jak jsem psal startovani tlacitkem neni spatny,ale je to jedna z veci,ktera je nepotřebná a da se bez ni bez problemu žít. Jinak jaky zrcatko se ti zda blbe umisteny? Me se taky nelibil zvuk BMW E46 M3. Po 1000km jsem mu bohuzel prisel na chuť :sorry: jde o zvyk chtel jsem 3C v kombiku s DSG. A mam SII v sedanu v manualu. Ne ze by cena byla uplne rozhodujici u vyberu mojeho,ale koupil jsem ho v kasínu za naprosty nesmysl :lol:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od ppfox »

napster píše:...ppfox Nejmenujes se taky Jirka? Pises to spatne. Zmacknes a nastarujes budiky a dalsi dulezity veci,jako je radio, ventilator a taaaak. Musis ho drzet,aby si nastartoval. Ma hold vice funkci :mrgreen: nevim no...Zmacknes spojku,tlacitko a auto nastartuje. Jen jsem nikdy nezjistil,jak to zapnout do prvni pooohy. Resil jsem to pres kvalt a spojku :lol:
nejmenuju :D ale zdarma tě ochytřím :mrgreen:

passat to má takhle :

sedneš do auta, šlápneš v případě DSG na brzdu (u manuálu na spojku), ťukneš do tlačítka a máš nastartováno, když to chceš chcípnout ťukneš znova - to mi přijde lepší, než to mačkat 2x (nebo to držet) kvůli startu jako to má (pro mě překvapivě) šáde

a teď k té "multifunkci" :D řešit to přes kvalt a spojku (pokud chceš jen budíky), to snad raději bez komentáře :mrgreen: poradím ti - nešlapej na brzdu (dsg) nebo na spojku (manual) a zmáčkni tlačítko...heuréka :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od napster »

Ja to tak resim u picaauta po tatovi. Pres kvalt :lol: budu ti rikat Jirko. Tady se tak jmenuje kazdej koukam. Teda az na me. Ja jsem vyjmecne Petr :rofl:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od KJirka »

tenhle Jirka se jmenuje Pepa :laugh: :laugh: :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
lecram
Závodník
Závodník
Příspěvky: 615
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovani tlačítkem

Příspěvek od lecram »

myslim,ze to tlacitko som mal tiez vo svojej skodovke pred cca 40-timi rokmi a mal som ho namontovane v motorovej casti,aby som mohol nastartovat auto pri manipulacii z motorom a nemusel neustale chodit startovat z klucom,alebo mat niekoho kto by brnkol starterom a na tu dobu to bolo velmi dobre

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“