Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 08:22 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

Ahoj, hledám seriózní firmu, která by dokázala udělat přestavbu na LPG u motoru 3,6FSI 220kw. Kód motoru BWS.

Máte někdo zkušenost?

Prosím, zdržte se komentářů, proč LPG NE!

Díky moc za rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 12:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12012

Bydliště:

Chomutov

a kde jí hledáš ? Asi by bylo dobrý, napsat odkud jsi.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 12:31 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

Jsem z Brna, ale nemám problém za kvalitou i přejet půl republiky.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 12:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12012

Bydliště:

Chomutov

nejde jen o to někam přejet, ale taky tam to auto nechat. Tohle na počkání asi nedělají. Tak je určitě lepší hledat tam, odkud jsi. A divil bych se, že zrovna v Brně by se solidní firma nenašla. Ale nejsem si úplně jistej, jestli sis na to pátrání vybral správný místo, protože tady je to samá nafta.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 13:56 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

KJirka píše:
nejde jen o to někam přejet, ale taky tam to auto nechat. Tohle na počkání asi nedělají. Tak je určitě lepší hledat tam, odkud jsi. A divil bych se, že zrovna v Brně by se solidní firma nenašla. Ale nejsem si úplně jistej, jestli sis na to pátrání vybral správný místo, protože tady je to samá nafta.


Počítám s tím, že auto na pár dní nechám na montáž.

LPG v Brně montuje hodně firem. Problém je v konkrétním motoru 3,6FSI a jeho kódu BWS. 4 firmy mě odmítly s tím, že na tento motor nemají sadu. Bláhově jsem si myslel, že když jde LPG do Superbu 3,6 , půjde i do passatu. Chyba, motory nejsou úplně totožné. Proto jsem se ptal zde na fóru, jestli nemá někdo zkušenost. Psal jsem ještě do jedné firmy, kde mají v referencích montáž LPG do Audi A8 4,2FSI, uvidím, co napíšou. Přesedl jsem ze Superbu 2,0TDI 125kw do passatu cc 3,6FSI a už při nákupu jsem počítal s montáží LPG, bohužel mě nenapadlo, že v dnešní době bude s montáží takový problém :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 14:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2834

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Problém,respektive je totální blbost FSI a LPG. O návratnosti investice nemluvě.
U starých objemových benzínů ano, ale ne s přímým vstřikem.

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 15:08 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

Qido píše:
Problém,respektive je totální blbost FSI a LPG. O návratnosti investice nemluvě.
U starých objemových benzínů ano, ale ne s přímým vstřikem.


Říkali mi, že u přímých vstřiků je to složitější, protože benzinové vstřikovače se chladí vstřikujícím benzínem. LPG nemá takový chladící účinek, proto se při provozu na LPG částečně spotřebovává i benzín, který musí chladit vstřiky. Nevím přesně jak to funguje, ale pravděpodobně jde do válce např. 3x LPG a pak jednou benzín na ochlazení a válce se takto střídají.
Nicméně vestavby LPG na FSI, respektive TSI firmy dělají standartně u objemů 1.2 / 1.4 / 1.8 / 2.0 a u jedné firmy jsem viděl i přestavbu na Audi s motorem 4,2 V8 FSI. Řešené už to nějak tedy mají.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 16:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2834

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Je to přesně jak říkáš. U 4 válců to většinou vychází, že na jeden pracovní cyklus motoru jedou 3 vstřiky na LPG a jeden na benzín. U šestiválce je tohle časování složitější a zákonitě i procentuální spotřeba benzínu je větší.
A když si to propočítáš a zjistíš, že budeš někde na 30% až 35% spotřeby benzínu co teď a k tomu ještě spotřeba LPG. Spočítáš si investici, která je samozřejmě vyšší než u 4 válců a dále riziko vypálení vstřiků, tak je to prostě blbost. Ať už technická nebo ekonomická. Úspora na benzínu nikdy nezaplatí investici.
Pokud nemáš na banány, nekupuj si opici!

Sám jsem viděl a řídil Superba 3,6 předělaného na plyn. Spotřeba neodpovídala deklarovaným parametrům, projev motoru nic moc. A LPG zase pěkně rychle putovalo ven.
Dobře Ti radím. Vyser se na to.

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 17:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12012

Bydliště:

Chomutov

jednou jsem si fakt chtěl koupit opici. Nekecám. Teda živou, zvířecí. Na ty banány jsem Jiří vůbec nepomyslel. Ale vzhledem k tomu, že ty seš někdy až protivně technicky zdatnej, tak kolegovi doporučím, aby tě poslech. :wink:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

421

Existuje reseni, kdy se benzinove vstrikovace vyuzivaji pro vstrik kapalne faze LPG. Osobni zkusenost nemam zadnou, nicmene technicky mi to prisel celkem zajimavy napad, protoze to (alespon od pohledu teoreticky) odstrani spoustu neduhu, ktere dnes u LPG v modernich primovstrikovych motorech jsou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 21:21 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.06.2013

Příspěvky:

271

Bydliště:

Praha

Já to dost dobře nechápu,za kolik myslíš že budeš jezdit v tom plynu?Úspora nulová,výkon nižší.Tenhle motor (i když s menším výkonem) má kamarád v SII a nijak to nešetří a jezdí za 11L/100km.To mně nepříjde nějak hrozný na šestivál stímhle výkonem.
Vždyť i většina z nás jezdí kolem 7L/100km a to máme o cca 100KW míň!

_________________
PASSAT B6 2.0TDI BKP Comfortline++


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 19.09.2016 21:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5571

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Prijde doba a jsem realista a mel jsem v daily autech vzdy naftu(muj rocni najezd je 50-70tkm) a dnesni TSI motory zerou min jak TDI. Ta 3.6,co ma SII je velice usporna. Da se s ni jezdit bez problemu kolem 9l (ano je potreba brat v potaz plno faktoru) co mam zkusenosti s vykonyma benzinovyma motorama,tak auto velikosti VW tiguan a to Subaru Forester 2.5XT 169kw kolem 10l benzinu. Impreza STI 221kw 8.7-11l bez problemu (ano umel jsem jet i za 42l/100km) Subaru legacy 3.0R v automatu a combi 10-11.5l vsechny auta stala 4x4 a u STI jen na rezim sport Sharp. Me TDI jezdi kolem 8-9l ted. Druhy kolem 6l obe 125kw a z koncernu. I novy porsche 911 GT3 je uspornejsi,jak 1.8T 169kw v audi S3. Jak bylo psano opice a banany. Pokud najedes kolem 30tkm rocne,tak LPG se ti nevyplati. Spotreba nebude poloviční,jako tomu bylo drive u felicii a fabii. Naklady na 6ti hrnek kolem 35-40tkc. A stale budes tankovat i benzin. Kdyz si to hodis do kalkulacky,tak prestavba auta na LPG neberu jako usporu. Navic to LPG neni uplne idealni pro tento motor. Lepsi je koupit auto primo na CNG. S tim nemame zadny problemy na servise,jezdi to usporne a naklady jsou super na bezny provoz.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 06:39 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

197

Bydliště:

Nový Jičín

Zkusil bych kontaktovat Autogas Barták v Mor.Budějovicích.
A pokud Ti nevadí vzdálenost tak Martin Podzemný z Nov.Jičína.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 09:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12012

Bydliště:

Chomutov

no určitě nejde o spotřebu v LPG, ale o rozdíl cen

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 10:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2011

Příspěvky:

707

Bydliště:

ČR

Atila: ehm, 27,90 nebo 10,90 za litr je krapánek rozdíl ne?
http://tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: sprink a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group