3,6 FSI LPG

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od napster »

U EX imprezi STI 310HP nebyl problem na plnou 200-250km po vedlejsi Mlada Boleslav-Praha na zmrzku,kdyz jsem se chtel projet. :rofl: 500km je na benzin asi normalni u ty 3.6. To FSI je usporny. Tam bych plyn jako reseni nevidel.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Zdendaa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 29.05.2008 12:37
Bydliště: Liberecký kraj

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Zdendaa »

napster píše:S 9l LPG se rozluč rovnou. Za za 14l jezdi lehky 2.3T saab aero s nahonem na predni kola,manualem. Najezd mas slusny. Jen navratnost investice 50000kc 47tkm a investice 100 000kc jen o 20tkm vice? To nejak nesedi.Ja na jednom pracovnim superbu II 125kw mam 400tkm za 6let s nejvetsi zavadou za 39tkc na 357tkm a to vyvazovaky. Jinak pri tomhle najezdu nechapu volbu benzinu. Jakehokoliv. Pokud CNG/LPG,tak bych bral jiz z vyroby. Tento motor v passatu na to neni staveny. Je to jako nasetrit si na porsche 911 GT3 a dat do toho LPG,aby to zralo méně. Jsem chtel zkusit dat na porsche 4ks dojizdaku,za kolik by to jelo,ale mam jen 1ks. Mozna by mi to potom zralo jak TDIcko. Precijenom ty 120/60 R18 by byli uspornejsi jak 265/40/18.
Zajímavá diskuze a tak no nedá mi to:-D.
Tak klučina chce benzín, šestiválec a chce do toho lpg. Tak nevím proč mu vymlouvat jeho přání. Nájezd má slušnej, ptá se dobře, kam to má dát udělat, protože často jsou ty montáže hrůza. A fakt myslím, že jsou ty typický kecy mimo mísu a to typu: nekupuj si opici, když nemáš na banány, proč v tomhle nájezdu jdeš do benzínu-blbost, atd.
Tak já jsem na tom byl před lety podobně, jezdím celý svůj řidičský život na plyn. Koupil jsem si trojku Golfa VR6 a dal ho do plynu, najel jsem takřka bez jakýchkoliv problémů s lpg 130 tis. km za pět let. A kdo tohle neměl, nepochopí. Auto v pěkný výbavě, šestiválec, dobrý stav, po 1. majiteli z Něměcka. Spotřebu jsem měl 11-12 litrů (to jsem to nešetřil) místo deseti na benzín. Přestavba mě stála skoro 40 tis., ale to bylo to poslední co bych řešil. Samozřejmě, že náklady na provoz VR6 byly vyšší. Ale stálo to za to. Pak mě štve, že tady každý druhý říká, že plyn je pro socky. Prostě chce někdo benzín, vysoký obsah i výkon, jezdí hodně, ale už je mu líto dávat 3,30 - 4 Kč za km. A počty jsou jednoduchý, řekněme u tý V6 v Passatu spotřeba 10-12 litrů benzínu, tak 11x30 (za lepší 100 oktanový benzín) je 3,30 Kč/km a při spotřebe lpg cca 15 litrů (což mi přijde fakt až moc a přeháním) za 11,- Kč/litr to vychází na 1,65 Kč/km. Teď je cena lpg hodně nízko, ale tak dycky byla úspora min. 1,- Kč na km. Čím vyšší spotřeba, tím vyšší úspora. Samozřejmě, že pokud máte už takovýhle auto s pořádným výkonem, tak si to užíváte a na spotřebu s lpg většinou nejezdíte, takže pak je paráda, když byste jeli za 15 benzínu a nebo 18 plynu. Tak u toho plynu, pokud nejste socky to vůbec neřešíte.
Chápu, že V6 v Pasatu do lpg bude náročnější, asi určitě by mělo jít cenu do vstřikování kapalné fáze (je blbost vstřikovat benzín + lpg v nějakém poměru), nějaký servis tam bude nutný, přestavba je drahá, ale výkon, ten pocit z jizdy Vám žádný TDI nedá.
V neposlední řadě je všeobecně výhodou těhle velkoobjemových benzíňáků, že máte auto v max. či speciální výbavě, nemívá tolik najeto a jsou to často auta poměrně opečovávaná po 1. majiteli, který nešetří na servisu. Takže než si koupit firemní 3x stočený TDI, kde s tím jezdilo mraky lidí....
A fakta jsou u lpg, že nárůst spotřeby je max. 5-10 procent a snížení výkonu je do 5 procent. Neznám moc vstřikování kapalné fáze, ale tak se tvrdí, že ani ty ztráty a poklesy takové nejsou, příp. jak tady někdo psal, je zde dokonce nárůst výkonu...
A no kdyby Vám těch par koní, třeba 20 chybělo (myslím, že fakt ne v 99,99 procentech případů), tak je tady pořád možnost přepnout to na benzín:-D....
Tak přeji hodně zdaru s přestavbou a hlavně výběrem vhodného servisu. Ono typů motorů je hodně, tak většinou ty běžné umí a na těch míň obvyklých něco občas zkouší, tak je to hlavně o přístupu, kdy to nesmí být, že člověk dá za přestavbu x desítek tisíc, něco nefunguje a servis se pak k tomu nehlásí.

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Nemo »

No takto, veverica v golfe bol hlavne iny system plynu, jednoduchsi, nemozes porovnavat. Tiez som jazdil plyn v dvojlitri ale ibe auto a z mojho pohladu islo lepsie na plyn ako na benzin, ale to este boli doby zmiesavacov a nie sekvencie alebo vstrekovanie kvapalnej faze lpg. Co sa tyka vykonu myslim si, ze realne vzhladom na oktanove cislo plynu to stym ubytkom nebude take markantne ak vobec nejake. Ja sosobne proti plynu nie som vobec. Ale treba si fakt polozit otazku ci to za to stoji a hlavne ak je taky problem s prestavbou. Plyn v aute vzdy nesie nejake tie rizika, nepocitate ak to je oficialne, ze ta udrzba aj plynu aj auta sa spocita... Neviem ako casto treba system plynu nechat prezriet pripadne kedze je to plyn tak aj kazdy rok(neviem ako v cechach) mat skusku plynoveho zariadenia s papierom. Fakt je to na majitelovi aby nasiel skusenu firmu a pred montazou si zistil vsetky potrebne nalezitosti okolo a az nasledne sa sam rozhodol ci mu to za to stoji. Nebude to dlho a pocet aut na plyn z vyroby ppdla mojho skromneho nazoru zacne narastat, hlavne vdaka ekologickemu zmyslaniu vsetkych vysoko postavenych hlav z bruselu.

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Qido »

Zdendaa píše:
napster píše:S 9l LPG se rozluč rovnou. Za za 14l jezdi lehky 2.3T saab aero s nahonem na predni kola,manualem. Najezd mas slusny. Jen navratnost investice 50000kc 47tkm a investice 100 000kc jen o 20tkm vice? To nejak nesedi.Ja na jednom pracovnim superbu II 125kw mam 400tkm za 6let s nejvetsi zavadou za 39tkc na 357tkm a to vyvazovaky. Jinak pri tomhle najezdu nechapu volbu benzinu. Jakehokoliv. Pokud CNG/LPG,tak bych bral jiz z vyroby. Tento motor v passatu na to neni staveny. Je to jako nasetrit si na porsche 911 GT3 a dat do toho LPG,aby to zralo méně. Jsem chtel zkusit dat na porsche 4ks dojizdaku,za kolik by to jelo,ale mam jen 1ks. Mozna by mi to potom zralo jak TDIcko. Precijenom ty 120/60 R18 by byli uspornejsi jak 265/40/18.
Zajímavá diskuze a tak no nedá mi to:-D.
Tak klučina chce benzín, šestiválec a chce do toho lpg. Tak nevím proč mu vymlouvat jeho přání. Nájezd má slušnej, ptá se dobře, kam to má dát udělat, protože často jsou ty montáže hrůza. A fakt myslím, že jsou ty typický kecy mimo mísu a to typu: nekupuj si opici, když nemáš na banány, proč v tomhle nájezdu jdeš do benzínu-blbost, atd.
Opoměnil si to nejdůležitější.

Vstřikování FSI. To je kámen úrazu.
Už jsem to psal výše. Do ,,normální,, stříkačky a velkoobejmového benzínu (BMW 4,4l atd.) je LPG dobré řešení. Tady,ale prostě ne...

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Graun »

Podle katalogu adekvátních systémů lpg pro tento motor to vypadá na elpigas. Teď jen najít vhodný montážní servis. Instalace bude 40k +.
Mám jen sice slabý 4válec, ale nepozoruji pokles výkonu při přepnutí na lpg nebo jízdu na něj.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Zdendaa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 29.05.2008 12:37
Bydliště: Liberecký kraj

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Zdendaa »

Opoměnil si to nejdůležitější.

Vstřikování FSI. To je kámen úrazu.
Už jsem to psal výše. Do ,,normální,, stříkačky a velkoobejmového benzínu (BMW 4,4l atd.) je LPG dobré řešení. Tady,ale prostě ne...[/quote]

Ale tak samozřejmě kámen úrazu to trochu bude. Já tady nesrovnával přestavbu stařičky veruny a V6 FSI. To ani nejde, šlo mi spíš o ty myšlenkový pochody. "Plyn patří do sporáku, když jsi socka, tak si to nekupuj. Kup si TDI, atd." No ono to je podle mě o tom, že někdo to auto chce, není socka a chce si to užít, to znamená, že s ním chce jezdit a to hodně a sice neřeší nákupní cenu, nějaký opravy, ale to palivo už trochu jo. A no proč třeba jezdit za 3,50 Kč/km, když můžu jezdit za 2,- Kč/km. Já jsem dycky hlásal, že má cenu přestavovat motory s co nejvyšším obsahem a ono v Passatu 3C už těch velkých jinak moc není, tak nevidím problém.
A klučina si chce koupit auto za cca 400 tis. Kč (nevím, jak se přesně pohybují), nebo už jej možná má. Takže dát 60 - 80 tis. Kč do kvalitní přestavby na LPG není zase tak hrozný. Tak když najede 50 tis. km, tak to má zpátky. Ale já myslím a uvažuju tak, že ani o to primárně nejde. Prostě bude mít auto s pořádným motorem, 220 kw výkonu (i kdyby něco přes 200, tak je to slušný), parádní výbavou s max. co je možný, ve slušným stavu, s mnohem nižším nájezdem než u dieselu a k tomu bude jezdit za cenu co jezdí TDI. That's all... A to nechápu proč někomu tak strašně vadí...(tak možná česká závist, tím se tady nechci nikoho dotknout).
A je jasné, že ten systém je náročnější, ale tak je na něj nějaká záruka a mám auto za půl mega, z toho přestavbu za 70, tak mě asi nevytrhne nějaký čerpadlo či poblém s plynem po 100 tis. km, který bude stát třeba 20 tis. Kč. A tak ono někdo někdy může najet s TDI 400 tis. bez problému, ale všichni víme jaký věci odcházejí, turba, vstřikovače, problémy s filtry DPF, aj. a to zase V6 tohle nemá. Jinak u toho lpg všechno bude otázka kvalitní montáže a firmy co to bude dělat a jak se hlavně bude stavět k tomu, když něco nebude fungovat jak má.
No a strašit tady, bububu, že s tím plynem nic neušetří, ale no taáák...,:-) tak proč by se pro ty FSI vůbec plyn dělal...
A ještě nějaké ty zvýšené náklady na provoz lpg, revize jednou za dva roky, když se jde na technickou, je to za 200,- peněz. A někde dvojí emise - 2x cena, měří je 2x (benzín a plyn). Tady u nás mám revizi a emise lpg+benzín komplet za 700,- peněz.
Jo a nemůžete do podzemních garáží, s V6 jezdit do podzemních garáží do Kauflandu:), to to radši budu pražit po německý dálnici s cihlou na podlaze a se 17 l spotřebou jako "socka" s lpg za 2,- Kč/km :-D
:drinks:

Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 626
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Atila »

Nevím jak na vesnici,ale třeba v Praze narážíš na podzemní garaže všude.A pro většinu venkovských jsou to jediná místa kde můžou zaparkovat,samozřejmně zadarmo :roll:
Další věc je hledání pump na LPG.
A doufat že se mi něco po dvou letech vrátí a podstupovat různá rizika??
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od doktor013 »

tak evidentne kazdy z nas vidime v te diskuzi asi neco jineho, nekdo z nas cte mezi radky.... soude podle me tak nikdo to LPG tazateli nerozmlouva, jen slo o vyhodnoceni navratnosti investice a rizik spojenych s instalaci + kalkulace a nezlob se na me pokud nekdo najeze 45 tis rocne tak s takovym motorem proste neusetri, je to postavene na hlavu...

co me osobne zarazi mozna trochu bizarnost volby. tj . V6 jako charakterni silny motor versus LPG "setrime", navic kdyby me 7 lidi okolo reklo ze to nejde tak za to nedam ani 100 tacu v jedine firme v republice.. sry

a golfa a passata fakt nesrovnavat pls :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Zdendaa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 29.05.2008 12:37
Bydliště: Liberecký kraj

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Zdendaa »

doktor013 píše:tak evidentne kazdy z nas vidime v te diskuzi asi neco jineho, nekdo z nas cte mezi radky.... soude podle me tak nikdo to LPG tazateli nerozmlouva, jen slo o vyhodnoceni navratnosti investice a rizik spojenych s instalaci + kalkulace a nezlob se na me pokud nekdo najeze 45 tis rocne tak s takovym motorem proste neusetri, je to postavene na hlavu...

co me osobne zarazi mozna trochu bizarnost volby. tj . V6 jako charakterni silny motor versus LPG "setrime", navic kdyby me 7 lidi okolo reklo ze to nejde tak za to nedam ani 100 tacu v jedine firme v republice.. sry

a golfa a passata fakt nesrovnavat pls :)
V pohodě, co člověk to názor. Mě spíš přišlo, že to tady tazatelovi hodně lidí rozmlouvá a to dost neurvalým způsobem. On se ani neptal, zda to má cenu, píše: "zdržte se komentářů, proč LPG ne"... Tak, aby chudák měl aspoň nějakou podporu...
Nechápu, proč by se to nevyplatilo, když najede 45 tis. km ročně. Tam ty počty jsou jednoduchý snad, 45 000 x 1,50, tak má doma 67 500,-. Vím, že se to takhle doslova brát nedá,ta údržba nějaká bude, ale za 67 500 má celou přestavbu novou...
Srovnání VR6 v Golfu a V6 FSI nebylo z hlediska techniky, ale myšlení. Fakt to asi pochopí jen ten, kdo to lpg má...
I když mě taky před cca deseti lety řekli v hodně lpg servisech, že VR6 nee, že to nejde, málo místa, není program a že si radši udělají tři Octávky 1,6 než tohle, pak jsem našel firmu, kde vůbec neviděli problém, šlo to a fungovalo to (a stále funguje) bez problémů. . Upozorňuju, že po stránce techniky nechci, nebudu a nesrovnávám dva úplně jiný motory VR6 a V6 FSI !!!
Takže třeba ta situace s FSI a lpg časem taky bude jiná.
A ono s tou sociálností a šetřením, dnes už ta éra přestavování starých Favoritů, 120tek, HTP, malých objemů je pryč, nebo tak nefrčí, Dnes se běžně přestavují i auta luxusní, ale pořád nevím, proč s tím má někdo problém.
No s těma podzemníma garážeme jsem si dělal legraci, kdyby to někdo nepochopil...Na Prahu to asi nebude ideální, ale no my vesničani, nám je to jedno:).
A hledání pump, nikdy jsem neměl problém najít pumpu na lpg, je jich opravdu dost (oproti CNG). A pořád je tam ta možnost jet na benzín, když ten plyn dojde...

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Graun »

Otázkou je kolik takových lidí má s tím osobní zkušenosti. Pokud to je člověk co jen někde něco slyšel, a nejezdil s tím sám a neměl osobní zkušenost, tak se na mně nezlobte, ale to není pro mně dostatečně erudovaná odpověd na danou otázku. Původní dotaz zněl jinak než se tady diskutuje, vede se to jiným směrem. Je tady hezky vidět, že kdo nechce hledá důvody, kdo chce hledá způsoby. Vývoj jde dopředu a co bylo před pěti, deseti lety už je překonané.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od napster »

Zdento pletes jablka s hruskama. Meli jsme auta na LPG a ano LPG je super u vysokych obsahu. Ale u nekterych motoru se nedoporucuje. At uz moje EX impreza STI,kde byl jen 4valec nafoukanej o obsahu 2500ccm. LPG tam slo za 50tkc dat,ale zivotnost boxeru by se rapidne snizila. Ale i tak kolem 10-11l slo se stalou 4x4 jezdit bez problemu. Pri ceste Praha-Irsko 4lidi plny kufr se jelo i pod 8l benzinu. U Porsche 991 3.6 by me musela hamba fackovat dat tam LPG,ale budis. Navratnost tam u toho auta neni. U 3.6FSI je kamen urazu vstrikovani a to v docela velkym mnozstvi 1-4l/100km. Tzn 15-17l plynu/100km dejme tomu 150-170kc+ 3l benzinu 90 suma sumarum cca 160+90=250kc/100km. V benzinu 10l/100km benzin N95 placnu 30kc at se to lepe pocita. tzn 300kc na 100km. Uspora 50kc/100km. Na 1000km je to 500kc na 10 000km 5000kc na 100 000km je to 50 000kc. To za 100tkm neberu jako usporu,navic tahle to nebude :wink: . Jsou to jen laicke pocty. Pokud budu mit pristi tyden čas,tak zalitnu za klukama na dilnu,jestli mi alespon reknou jak dopadla origo prestavba superba 3.6FSI 220kw na LPG. Sam jsem kdysi chtel passata 3BG W8 v LPG,ale ani ty proste nejsou. V dnesni dobe bych se nebranil ani CNG. Jen me nebavi to tankovani. Uz tahle me stve 1-2x tydne tankovat plnou nafty. Natoz tankovat kazdy den plnou plynu/CNG. V dnesni dobe jde technika dopredu,ze benzin zere mene jak TDI. Plati to hlavne u TSI. Bohuzel alunickari nas zenou ke zmensovani obsahu a poptavka zase ke zvysovani vykonu,protoze kdo by chtel ve fabii 1200ccm s 40kw v dnesni dobe? Nebo OIII 1200ccm s 50kw?! A bude hůř..... LPG se nebranim,benzinu taky ne,ale jen do mojich hraček. Jako daily musim mit TDI kvuli velkymu najezdu km a hlavne casovymu presu. Tyden jsem musel jezdit s porsche do prace a z prace+kolem firmy a ob den jsem tankoval plnou. U CNG nebyl problem 3x denne tankovat plnou zemniho plynu. Vse ma sve pro a proti. Ale 3.6 FSI v LPG je jedno velke zklamani a to uz u slabšího Superba II....
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od KJirka »

hoši, jen taková technická pro grafomany. Mám dojem, že zakladatel tématu to už před pár dny přestal sledovat. :wink:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Zdendaa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 29.05.2008 12:37
Bydliště: Liberecký kraj

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Zdendaa »

[quote="napster"]Zdento pletes jablka s hruskama.

No každý to vidíme jinak. Já nechci míchat a nemíchám jablka s hruškama, už jsem to psal několikrát. A říkám, že má cenu jen vstřikování kapalné fáze, tak nevím proč do toho motat nějaký benzín (3 litry, apod.) V tomhle případě se jede už na plyn hned po startu a nečeká se na ohřátí. Udává se zde i zvýšení výkonu oproti benzínu a pokud by navýšení spotřeby bylo o cca 2 litry plynu oproti benzínu (např. 13 ku 11), tak je snad úspora jasná a ne zanedbatelná.
Myslím, že výrobci plynových zařízení nechtějí samozřejmě přijít o kšeft, tak vzhledem k tomu, že motory s FSI, TFSI jsou už skoro ve všech autech, tak se tomu musí nějak přizpůsobit. Je to jen otázka času, kdy se to vřikování kapalné fáze více rozšíří a pak nejspíš klesne i cena.
Tazatel už to tady stejně radši zabalil, protože mu nikdo kloudný servis nedoporučil. A myslím, že má auto jako daily car při tomhle nájezdu. Nedělal bych zase s 3,6 Passata nějakou super modlu. Myslím, že to je každýho věc co si přestaví na lpg, nebo něco jinýho. Ten Superb 3,6 FSI na lpg by mě zajímal, pokud tam bude vstřikování kapalné fáze.
Tak s čím musím souhlasit, tak častější tankování je, ale kdo měl auto na benzín (dojezd 500-600 km), tak mu to nepřijde.
Já nemám problém s TDI, ať si každý jezdí čím chce, ono to s TDI a dnešní ekologickou buzerací vypadá zle. A někdo prostě naftu nechce...

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Nwkt »

KJirka píše:hoši, jen taková technická pro grafomany. Mám dojem, že zakladatel tématu to už před pár dny přestal sledovat. :wink:
Aspoň se tu vykecají :-D

Lukas086
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 19.09.2016 08:18

Re: 3,6 FSI LPG

Příspěvek od Lukas086 »

Zakladatel tématu je rád, že se rozvířila diskuze a celou diskuzi sleduje, jen má někdy moc práce a o víkendu vyrazil na kolo :)

Jinak, je to opravdu tak, jak někdo psal výše. Passat má téměř plnou výbavu (mimo hlídání jízdních pruhů, mrtvého úhlu, asistentu dálkových světel a nezávislého topení). Je po prvním majiteli, kterého osobně znám velice dlouho a vím, jak s auty jezdí, momentálně je na passatu najeto 60 000km.

Ano, kupoval jsem ho z důvodu, že Superb, kterého jsem kupoval jako nového v červnu 2011 má najeto 220tis km a chtěl jsem, aby ještě chvíli vydržel, proto jsem ho posunul manželce. Otázka je, jestli tím pro superba nenastane náhlá rychlá smrt, jako manželčině oktávce, když předloni zaparkovala do stromu.

Nicméně - ozval se mi jeden servis, který LPG do Passata zvládne - verzi, kde se LPG zkapalní. Náklady na přestavbu jsou 120 000Kč a auto se u nich nechává na 2 týdny. Je to dost, spíš bych řekl, že jsem si zatím zvykl na spotřebu, která je opravdu do 10 litrů, když to moc nehoním (jízda do 10km přes limit). Zjistil jsem, že paradoxně passat nejméně žere na dálnici, při 130km/h, to u superbu spotřeba naopak na dálnici rostla.

Takže Vám všem moc děkuju za Vaše názory, byť někdy vtipně napsané (opice a banány), celkem se to chytlo u nás v rodině :D Počkám ještě nějaký čas, kam se pohne vývoj v montáži LPG, třeba drahé montáže, kde se LPG zkapalňuje zlevní. Systém, kdy se střídá LPG s benzínem asi opravdu nebude úplně super řešení.

Vím, že to sem nepatří, ale když už jsme se tu tak rozepsali : Natáčecí xenonová světla u Passatu CC: když nastartuju motor, tak světla jedou dolů, do boku a zase nahoru, takže asi funkční jsou. V menu PP mám funkci natáčecích světel zapnutou, nicméně při jízdě se mě zdá, že natáčení nefunguje (srovnávám s dvojkovým superbem). Možná jedna drobnost: když zapnu zapalování a rozsvítí se kontrolky, tak mě cca 5 vteřin bliká kontrolka signalizující prasklou žárovku, poté zhasne. Po cestě už nesvítí a displej žádnou chybu nepíše. U ostatních, co máte passata, také vám při zapnutí zapalování bliká kontrolka prasklé žárovky?
PASSAT CC 3,6 FSI 220 kW
CADDY 1,6 TDI 75 kW

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“