3,6 FSI LPG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
A potřebuješ něco vědět nebo naopak něco víš nebo o čem vlastně chceš mluvit ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,6 FSI LPG
Někdo ťuká na dveře.
"Kdo je?"
"Dobrý den, my jsme svědci Jehovovi."
"A co chcete?"
"My si chceme povídat."
"A kolik vás je?"
"Dva."
"Tak si klidně povídejte!"
"Kdo je?"
"Dobrý den, my jsme svědci Jehovovi."
"A co chcete?"
"My si chceme povídat."
"A kolik vás je?"
"Dva."
"Tak si klidně povídejte!"
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
jo, takhle nějak
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.12.2016 17:43
Re: 3,6 FSI LPG
Ahoj, jsem Jiřik a montuji LPG do aut. Dělám i dost vývoj a řekl jsem si, že už je taky načase nabídnout LPG do motorů s přímým vstřikem.
Takže jsem koupil Passata CC 3.6 220kW a budu to teď během ledna zkoušet. Mám na to částečně svůj vyvinutý systém a částečně okoukaný od Vialle LPDi/Prins Liquimax.
Moje stránky: http://www.lpgperfect.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Dám brzy vědět jak to frčí a pokud to bude bez problémů, rozšířím to v portfoliu služeb.
Jinak LPG MÁ CENU ve všech motorech, pokud na to fungují a ochrana ventilů, vstřiků, HPpumpy apod. se řeší v případě vstřiku kapalné fáze aditivací mazadla (VIF) přímo do LPG při tankování. LPG je pak šetrnější než benzín.
Takže jsem koupil Passata CC 3.6 220kW a budu to teď během ledna zkoušet. Mám na to částečně svůj vyvinutý systém a částečně okoukaný od Vialle LPDi/Prins Liquimax.
Moje stránky: http://www.lpgperfect.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Dám brzy vědět jak to frčí a pokud to bude bez problémů, rozšířím to v portfoliu služeb.
Jinak LPG MÁ CENU ve všech motorech, pokud na to fungují a ochrana ventilů, vstřiků, HPpumpy apod. se řeší v případě vstřiku kapalné fáze aditivací mazadla (VIF) přímo do LPG při tankování. LPG je pak šetrnější než benzín.
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 3,6 FSI LPG
Njn, potreboval bych predelat el. troubu na plynovou, umis taky?
RS6 Performance 445kw
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
tak blíží se Silvestr a já aspoň kvituju snahu o trochu legrace.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,6 FSI LPG
KJirka: čekáš velkej ohňostroj?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 3,6 FSI LPG
no s LPG bývá dost velkej
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: 3,6 FSI LPG
bombááááá to mě dostaloJiřikP píše:Ahoj, jsem Jiřik a montuji LPG do aut. Dělám i dost vývoj...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 3,6 FSI LPG
Ahoj, já jsem Helmut, oprvář komínů....
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: 3,6 FSI LPG
to jsem kdysi viděl v nějakým východoněmeckým filmu
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.11.2016 17:23
Re: 3,6 FSI LPG
Koukam, že tady moc příznivců LPG není. Docela mě tohle téma zajímá. Pro nezávislé informace je ale evidentně lepší projít si zahraniční fóra. Kupodivu v bohatém německu mají dost zkušeností.
1. LPG do starých motorů není problém. Asi už to mají všichni osahaný. Našel jsem několik fandů, co odbrzdili před montáží, po montáži a po nějakých km. Při dobré instalaci je výkon prakticky stejnej a spotřeba cca o 10% vyšší. Někdo dokonce odbrzdil po najetí 250 tis. km na plyn. Auto mělo o závratných 9 koní míň. Takže dlouhodobý vliv na motor je vyvrácen.
2. přímovstřiky s míchanym LPG a benzínem. Největší problém je v odladění. Ladit se to musí na každý motor zvlášt. Takže žádnej masovej prodej jedný mapy se nekoná. Navíc se to rozhodí po každym natankování LPG v jiný kvalitě. Takže je to víc v servisu, než na silnici.
Když to je naladěný, tak to má výkon vyšší, než na benzín a spotřebu stejnou, nebo nižší. Ovšem naladění vydrží jen do dalšího natankování.... takže v reálu nic moc.
3. přímovstřiky s kapalným LPG. Zatím nejslibnější cesta. Mapy si to na aktuální kvalitu plynu doupraví samo, podobně jako při provozu na různej benzín. Dá se to dělat a prodávat masově. Zásah do motoru je menší. Problémem jsou ale čerpadla pro větší výkony (aby to dalo dostatečné množství plynu). Největším problémem ale je životnost čerpadel. To tu v těch pěti stránkách nikdo nezmínil. Je otázka, jestli to čerpadlo vůbec přežije dost km, aby se instalace vrátila.
Můj osobní závěr? V současné době bych přímovstřik nezaplynovával. Buď bych akceptoval provozní náklady, nebo koupil něco jinýho. Naftu, nebo benzín vhodnej na zaplynování.
Nicméně taky nevim, kde ti zaplynujou 3,6 FSI, přiznávám.
1. LPG do starých motorů není problém. Asi už to mají všichni osahaný. Našel jsem několik fandů, co odbrzdili před montáží, po montáži a po nějakých km. Při dobré instalaci je výkon prakticky stejnej a spotřeba cca o 10% vyšší. Někdo dokonce odbrzdil po najetí 250 tis. km na plyn. Auto mělo o závratných 9 koní míň. Takže dlouhodobý vliv na motor je vyvrácen.
2. přímovstřiky s míchanym LPG a benzínem. Největší problém je v odladění. Ladit se to musí na každý motor zvlášt. Takže žádnej masovej prodej jedný mapy se nekoná. Navíc se to rozhodí po každym natankování LPG v jiný kvalitě. Takže je to víc v servisu, než na silnici.
Když to je naladěný, tak to má výkon vyšší, než na benzín a spotřebu stejnou, nebo nižší. Ovšem naladění vydrží jen do dalšího natankování.... takže v reálu nic moc.
3. přímovstřiky s kapalným LPG. Zatím nejslibnější cesta. Mapy si to na aktuální kvalitu plynu doupraví samo, podobně jako při provozu na různej benzín. Dá se to dělat a prodávat masově. Zásah do motoru je menší. Problémem jsou ale čerpadla pro větší výkony (aby to dalo dostatečné množství plynu). Největším problémem ale je životnost čerpadel. To tu v těch pěti stránkách nikdo nezmínil. Je otázka, jestli to čerpadlo vůbec přežije dost km, aby se instalace vrátila.
Můj osobní závěr? V současné době bych přímovstřik nezaplynovával. Buď bych akceptoval provozní náklady, nebo koupil něco jinýho. Naftu, nebo benzín vhodnej na zaplynování.
Nicméně taky nevim, kde ti zaplynujou 3,6 FSI, přiznávám.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: 3,6 FSI LPG
Také jsem slyšel o jednom němcovi, co velmi rád zaplynovával...
Naposledy upravil(a) Qido dne 30.12.2016 10:24, celkem upraveno 1 x.
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
Re: 3,6 FSI LPG
Qido píše:Taky jsem slyšel jsem o jednom němcovi, co velmi rád zaplynovával...
Passat 3C
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: 3,6 FSI LPG
Bohatý cikán povídá jinému cikánovi: "Nechal jsem si postavit dům od německé firmy - nádherná práce, dodání v termínu, rozpočet vyšel přesně, jak jsme se domluvili. Akorát staré psy novým kouskům nenaučíš... zapojili mi plyn do sprchy."
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA