Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 10:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5569

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Jeste by nebylo spatne napsat kolik rocne najede..... ano. Dle cen stojanu to rozdil je astronomicky,ale pri hozeni o kalkulacky auto dodelane LPG a auto na benzin neni tak markantni uspora,jelikoz tam mas velkou investici do predelani. Jine by to bylo,pokid by se poridilo uz auto na LPG,nebo jeste lepe na CNG.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 12:33 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.06.2013

Příspěvky:

271

Bydliště:

Praha

Jo 17kc na litru je už znát, nevím kolik stoji LPG na normálních pumpach (já bych si na Onu nekoupil ani vodu do ostřikovačů),ale i když budem počítat 15kc na litru,a auto které ber na benzin cca 11l tak na LPG 15 možná 16l.Počáteční investice cca 40tis.Tak se to nechá spočítat ta návratnost.Ale myslím ze se bude muset najet dost km než se to vrátí.Plus nižší výkon,a možné problémy.Myslím ze tech motorizací je dost aby si člověk mohl vybrat.A nemusel pak židovat a přestavovat něco na plyn.

_________________
PASSAT B6 2.0TDI BKP Comfortline++


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5569

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Ubytek vykonu na LPG neni az tak markantni,jako tomu bylo dříve. Mel jsem zkusenost s Touaregem 3.6 FSI kw kolem 200. Plna plynu 500kc a trasa Mlada Boleslav-Říčany-Praha Cerny most vyšla na plnou nádrž plynu a do MB jsem jel z cernaku uz na Benzin az do MB. U fabie 1.4mpi na LPG bylo na plnou nadrz LPG dojezd 250km. Ja osobne jsem nasra nej,kdyz musim 1-2x tydne tankovat plnou nafty do auta. U LPG by mi jeblo. Ale na druhou stranu za mojich mladych let jsme meli Peugeota 405 MI16 na LPG s 80litrovou nádrží. Coz byla asi nejlepsi volba,co se tyce dojezdu. Jenze v tu dobu me bylo uplne jedno kolik nam to auto zere apod. LPG se nebranim. Kdybych mel jeepa V8 na jezdeni,tak bych tam taky volil LPG,ale u auta se kterym se chci i svezt bych LPG nevolil. Proto do mazlika natankuju plnou a je mi jedno,ze si vezme 30-40l/100km. Kdyz jsem jezdil s porsche jako daily autem,tak jsem se s 3.6 221kw dostal na 8.4l-9l coz je stejny jako felicie... navic dnesni FSI zerou fakt malo a ta 3.6 je nejlepsi kotor,co se da z benzinu do passata/superba II zvolit. Jak spotrebou,tak spolehlivosti. Spused si koupil saaba 9.5 aero. Predelal na LPG za 44tkc. A jen nez se tonseridilo,tak menil zapalovaci kazetu,svíčky,několikrát na servisu kvuli obcasnemu skubnuti. Spotrebou je kolem 7l v prepocitani na benzin,coz mi prijde jako zanedbatelny a i on je z toho zklamany,protoze cekal jako vsichni ze bude jezdit za polovinu,jak s benzinem,jako driv s fabii 1.4MPI co mel na LPG. U 3.6FSI je LPG docela oříšek. U Superba to je jednodussi,ale superbacka 3.6 je jina,jak v passatu.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 13:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

11999

Bydliště:

Chomutov

už jsme se tady o tom bavili, jak jeden náš kolega byl s R36 na brzdě a co mu tam naměřil. U těch motorů padá výkon dolu hrozně. A jestli tomu ještě pomůže LPG, tak místo 300 koní tam bude mít možná tak 250.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 17:45 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

Master píše:
Existuje reseni, kdy se benzinove vstrikovace vyuzivaji pro vstrik kapalne faze LPG. Osobni zkusenost nemam zadnou, nicmene technicky mi to prisel celkem zajimavy napad, protoze to (alespon od pohledu teoreticky) odstrani spoustu neduhu, ktere dnes u LPG v modernich primovstrikovych motorech jsou.


Ano, četl jsem o tom, počáteční investice je více, než dvojnásobek (kolem 100tis), nicméně na tento motor jsem také nenašel firmu, která by ji udělala.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 17:51 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

Nečekal jsem, že se tu rozběhne taková diskuze :D

Realita je taková, že jsem přesedl do passata z dvojkovýho superba. Byl to kombík v automatu, 2,0TDi 125kw. Najezdil jsem na něm během pěti let 211 000km, teď ho podědila manželka.

V superbu jsem jezdil dlouhodobě za 5,9 což je spíš méně, oproti kolegům, které znám a mají stejné auto a stejnou motorizaci.
S passatem jezdím o poznání pomaleji, než v Superbu a spotřeba kolísá mezi 10 a 11litry. Možná je to jen o zvyku, kdysi jsem měl mondeo 1,8 a to si vzalo 9,5l a taky jsem to nějak neřešil. Mě jen vyděsí každé tankování, když v Superbu mě ukazuje dojezd 1080km a v Passatu 590km. A to má passat tuším nádrž o 5 litrů větší.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 17:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

11999

Bydliště:

Chomutov

je to asi tak, že těch 3,6 motorů tu bylo dosud jen velmi málo a nejspíš ani jeden s úpravou pro LPG. Ale ať už si o těch komentářích myslíš cokoliv, vem si k ruce kalkulačku a počítej. Kamarád si tohle nechal udělat do osmiválcovýho Cayenna a sám dneska říká, že se asi musel zbláznit.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 18:29 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

19.09.2016

Příspěvky:

15

KJirka píše:
je to asi tak, že těch 3,6 motorů tu bylo dosud jen velmi málo a nejspíš ani jeden s úpravou pro LPG. Ale ať už si o těch komentářích myslíš cokoliv, vem si k ruce kalkulačku a počítej. Kamarád si tohle nechal udělat do osmiválcovýho Cayenna a sám dneska říká, že se asi musel zbláznit.


Tak tedy zhruba počítám:
Provoz na benzín:
10l * 29Kč = 290Kč/100km

Provoz na LPG:
3litry benzinu = 87Kč
9litrů plynu = 96Kč
Dohromady 183Kč

Rozdíl benzín oproti LPG vestavbě (která bere částečně i ten benzín) je 1,07Kč na kilometr. Při vstupní investici 50 000Kč (což jsem asi trošku přehnal) je návratnost cca 47 000km. Což mám za rok a 2 měsíce...



Nebo druhá varianta:

Dražší vestavba za 100tis Kč, která zkapalní plyn a poté jezdí pouze na LPG:
Zde by to jelo jen na plyn, takže cca 12litrů plynu = 144Kč oproti 290Kč na benzin. Rozdíl 1,46Kč/km. Návratnost tedy 68 493km a asi i bez rizika, že by se propálily vstřiky.

Počítám něco někde špatně?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 18:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2832

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Ta spotřeba na plyn je dle mého soudu malá.
Zapominas n dodatečný servis v podobě častého měnění svíček.
A jak psal kolega, že není téměř nikdo kdo tyto motory dělá také svědčí o ,,vhodnosti,, použití lpg v tomto motoru.
Ano, při takovém nájezdu nechápu proč máš benzín.
A otázka největší,pokud jsi schopen akceptovat pokles výkonu na plyn.

Dle mého soudu. Pořád je to recept na problém.

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 18:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

11999

Bydliště:

Chomutov

no to já nevím, kontrolovat to po tobě ten výpočet nebudu a vymlouvat už vůbec ne. To se musíš rozhodnout sám. Jen prostě opust myšlenku, že máš třistakoňový auto. Jestli to bude mít výkon jako Superb, můžeš si gratulovat.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 19:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3517

Bydliště:

Brno/Opava

Jsou i zde na foru lide co davali plyn do 4.2 FSi Touarega a jsou spokojeni :)

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 22:03 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

01.04.2015

Příspěvky:

61

Bydliště:

Michalovce - Slovensko

FSI 6-valec ak chces poriadne LPG tak vyjde na SK cca 3000€. Jedna sa o priame vstrekovanie LPG v tekutej forme, povodnymi benzinovymi vstrekovacmi. Preraba sa vysokotlake cerpadlo. Pri tomto type sa uz nevstrekuje benzin len cisto LPG. Vykon na LPG v tomto pripade dokonca stupa nakolko LPG ma oktanove cislo okolo 105 a vstrekuje sa priamo do valca. Ja najazdim okolo 30.000km rocne a neoplati sa mi to lebo je stale vysoka cena a nejako stale mam strach z noviniek :) aj ked je to NL system a to cerpadlo sa demontuje a posiela na upravu do NL. Cize aj montaz trva dlhsie nakolko aj kurierom je to tam a spat cca 5-6 pracovnych dni.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

_________________
VW Passat Variant 2006 3C/Highline/3.2V6 DSG/4M
VW Golf IV 2003, Highline/1.6SR/AT

Obrázek

_________________
IT manager


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5569

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

S 9l LPG se rozluč rovnou. Za za 14l jezdi lehky 2.3T saab aero s nahonem na predni kola,manualem. Najezd mas slusny. Jen navratnost investice 50000kc 47tkm a investice 100 000kc jen o 20tkm vice? To nejak nesedi.Ja na jednom pracovnim superbu II 125kw mam 400tkm za 6let s nejvetsi zavadou za 39tkc na 357tkm a to vyvazovaky. Jinak pri tomhle najezdu nechapu volbu benzinu. Jakehokoliv. Pokud CNG/LPG,tak bych bral jiz z vyroby. Tento motor v passatu na to neni staveny. Je to jako nasetrit si na porsche 911 GT3 a dat do toho LPG,aby to zralo méně. Jsem chtel zkusit dat na porsche 4ks dojizdaku,za kolik by to jelo,ale mam jen 1ks. Mozna by mi to potom zralo jak TDIcko. Precijenom ty 120/60 R18 by byli uspornejsi jak 265/40/18.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 20.09.2016 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2832

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

Napster! High Five!! :good: :laugh: :rofl:

_________________
Passat Variant 4Motion Highline SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm >>SGS/Motorpower<<
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3,6 FSI LPG
PříspěvekNapsal: 21.09.2016 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1365

Bydliště:

Zlín

Lukas086 píše:
.......Mě jen vyděsí každé tankování, když v Superbu mě ukazuje dojezd 1080km a v Passatu 590km. A to má passat tuším nádrž o 5 litrů větší.

To mas jeste dobre, me Passat se stejnym motorem ukazoval pri plne nadrzi dojezd vzdycky tak 400km. :laugh:
S plynem osobne zkusenost nemam, ale co si treba privezou kluci auta z Ameriky a jebnou tam plyn, tak jim to potom vic stoji v servisu nez jezdi.

_________________
Golf VI R 2.0TSI 4x4 220kw/430Nm
Subaru Impreza WRX STI MY2016 221kw/407Nm


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Lada.s a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group