Stránka 2 z 3

Re: Kdy řadit?

Napsal: 29.09.2016 18:47
od Prochy01
:-))))))))

Chytil ses Stefane ;-) me je to jedno od kud kdo je, ale sranda je jak z toho maji brnaci mindrak ;-)

Re: Kdy řadit?

Napsal: 29.09.2016 19:43
od sovel
Mam petikvalt (81kw) vetsinu travim mesto ... Rekneme ze do 60 drzim trojec coz je nejakych 2 tis ot,pak uz sam citim ze to chce preradit,poprave 50km/h na 4ku mi moc nesedi,auto pobublava. Znam dost lidi co to drti kolem 1200 ot...protoze prej spotreba....navic jestli se nepletu drzet to vyse je dobre i pro dpf?

Re: Kdy řadit?

Napsal: 29.09.2016 20:33
od petryk1
2.0 CBAB DSG 2008-10. V meste na 55-60 chce DSG 5ku, ale ja to davam do manualu na 4ku. Bohuzial, DSG radi nizko, 1200rpm, ale nestaci to, je to citit.

Re: Kdy řadit?

Napsal: 30.09.2016 09:46
od napster
Tak ono je jedno kolik km najedes. Od roku 2009 svym autem do dnes 401 000km. Do toho jeste druhy auto na tahani plata. Kdy radit je vec nazoru. Srovnavat to s DSG je nesmysl. Ackoliv se mi razeni DSG zdalo ze zacatku proti srsti,tak jsem si na to zvyknul. Jen s platem jezdim casteji na Sko. Razeni je i dle provozu,terenu u manualu. Co tam mam zrovna za kvalt nevim jedu dle toho,jak se chova auto. Jediny,co si pamatuju,tak u 2.0tdi 125kw CBBB radim 6tku kolem 100-110kmh. Kvalty od 1cky do 5tky davam nekdy mezi 0-90kmh netusim. Mj u rotacky je to uplne jedno. AHU 66kw snese hrozny sverstva u ekoteroristu. Mesto 50kmh 5tka 1200ot/min a u konce mesta plnej a roztahnem to na 90kmh... u cloveka,co ma najeto vic,nez zde pulka lidi z VWC dohromady bych cekal zrovna jiny otazky,nez otazku kdy radit. Mj pro priklad. CR motor 96kw s DPF 1.majitel muj otec najeto par milionu km za kolacem. A jezdil s tim jak s rotackou. Suma sumarum 170tkm poctivych km a spojka na vymenu,DPF na vymenu. Turbo na repas. Vmax 170kmh z mirneho kopce.... Trvalo mi 30tkm nez jsem to auto rozjezdil aby alespon atakovalo zase 200kmh. A je jedno,ze je to pičaauto z roku 2009. Zpatky k DSG jediny,co me na nem stve je dojizdeni do krizovatky,kde uz ma poskladany jiny kvalty a pri dojeti do krizovatky padne zelena a ja musim slapnout na plyn. Jinak Viva la DSG. A pro Stefana jezdi tak,aby to auto pri doslapnuti plynu zrychlovslo a ne premejslelo,co ma vlastne udelat. Mit oci upnuty na otáčkoměr je nesmysl.

Re: Kdy řadit?

Napsal: 30.09.2016 10:40
od Qido
Myslím, že loni se tady obejvilo podobné téma.
Tehdá se jsem to shrnul celkem prozaicky. Člověk nemsí být pí*a no a trochu ,,cítít,, co auto chce...

Re: Kdy řadit?

Napsal: 30.09.2016 15:25
od Stefan777
Jsem nevěděl že dsg to tam supe až takhle ,v tom případě ten dotaz byl mimo ale to jsem nevěděl .takže míň jak 1 800 ot. nepůjdu.momentálně jezdím ve CH a tady tý lidi jezdí jinak na 50-tce jedou 45 a na 60- tce 55 a jsem z toho nasranej kvůli těm otáčkam.hold budu muset jezdit za 3. Děkuji za rady a postřehy

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Re: Kdy řadit?

Napsal: 30.09.2016 19:45
od mitti
kamarade, 90% ti radi dobre, rad ako budes pocut motor, ty si zaciatocnik, lebo vascinou sa zaciatocnici vzdy pytaju pri akych otackach radit? Ak budes pocut ze ten motor ide pod otacky teraba podradit a je jedno ci si v meste alebo mimo a ci ides 40km/h alebo 80km/h.
Nie je nic horsie ko jazdit pod otacky, strasne sa nici motor a zanasa turbo atd

Re: Kdy řadit?

Napsal: 30.09.2016 19:57
od Stefan777
Lidi nechte toho ,aktivní řidič jsem již 18 let .blbe nejsu vím kdy řadit svůj problém jsem vysvětlil ale děkuji za názor

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Re: Kdy řadit?

Napsal: 01.10.2016 05:39
od hkr
Tak to ja bych se 1600ot vubec nebal a jezdil bych za 4, snazil bych se nedostavat po nejakych 1500, vys uz ok.

Re: Kdy řadit?

Napsal: 01.10.2016 18:26
od sharik4x4
Pokud nejsi hloupí jak píšeš ,tak příště si nekupuj manuál,ale automat.Vono totiž je čím dál složitější správně řadit,když motor v kabině není takřka slyšet a nárůst krouťáku je skoro lineární.Takže je potřeba změnit staré zažité zvyky a v době automatizace všeho, nechat ideální řazení na počítači. :laugh: :laugh:
Čím dřív na to přijdeš,tím lépe.

Re: Kdy řadit?

Napsal: 02.10.2016 14:12
od Stefan777
:) automat nachci zbytečná zátěž už mám haldex a vozit na tu štreku další kg navíc jsem nechtěl ,to by musel mít passat aspoň o 10 litrů větší nádrž (což mi přijde opravdu strašná skoda a nechápu že ji nemá auto střední třídy) ale napsal jsi to přesně je to utlumeny .můj dotaz byl více méně akademickou otázkou jak prodloužit životnost spojky.apropo už teď je hrůza ze musím měnit olej v haldexu po 60 000 ,auto jsem koupil těsně před vánocemi a už jsem musel teď měnit olej,no jo to sú té opice a banány :)) :))

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Re: Kdy řadit?

Napsal: 02.10.2016 14:24
od Stefan777
To jsem měl ráno plnou a ta ručička padá strašně rychle Obrázek. No jo chtělo by to aspoň 70 litrů nádrž


Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Re: Kdy řadit?

Napsal: 02.10.2016 16:01
od mitti
a to budme radi ze passat ma 70l nadrz, lebo vascina auta ma 55l, co je uz fakt malo

Re: Kdy řadit?

Napsal: 02.10.2016 16:08
od hkr
superb má o 10l méně, mazda 6 v awd má dokonce jen 50l, a tak dále. Passat má naopak velmi příjemný dojezd.

Re: Kdy řadit?

Napsal: 02.10.2016 17:20
od napster
Jak prodlouzot zivotnost spojky?! Jezdi dalky po dálnicích. V servisu jsme menili spojky u mestskych aut i kolem 150tkm. U dalnicnich 300tkm cca ja budu menit taky spojku ted behem cca 20tkm tzn cca 420tkm ne kvuli spojce,ale kvuli setrvaku. Spojka minstale krasne drží. Bych chtel zajet jen pro info na brzdu aby se zmeril vykon na 400tkm na puvodni spojku,turbo,vstriky. :mrgreen: jinak mam manual. A druhy SII DSG. Predtim OII DSG 103kw. A dalsi moje volba?! Opet DSG. Protoze lenost, prijemna spotreba a hlavne lenost :lol: