Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5574

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

K olejum. Do STI jsem daval taky Millera. Do 2.0tdi 125kw CR davam original LL 507(mam za 110kc/l tak proto :mrgreen: ) jinak kdyz neni origo LL,tak castrol Edge. Neni na aute nic znat. K PHM. Zemedelska zelena nafta za 23kc/l +aditiva uz pres 400plnych nadtzi a stale mu chutna. Verva je jen marketing. Pokud se to hodi do kalkulacky,tak se nevyplati a nejaka jejich uspora PHM je jen reklamni tah. Kde to je ale ovsem znat,tak to je nemecka nafta od Shell. Jeste kdyz jsem.jezdil mezinarosku kamionem,tak to bylo znat hlavne na dojezdu at uz u kamionu,tak u mojeho osobaku. Hlavni u oleje je dodrzet normu. V pripade LL oleje se nebat zkratit vymeny oleje na 15-20tkm. Pri castym jezdenim kolem komina a po meste klidne 10-15tkm.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 12:14 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

23.07.2016

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kroměříž

napster píše:
K PHM.


Kde teda tankovat, borci? Dejme tomu, že si léčím tankováním dobrý nafty špatný svědomí z něčeho jinýho. Ale když chceš v Čestku to nej.. OMV, EuroOil, Benzina? Nevím, ale že by ta Verva byla takovej s*anec? Co jsem se doslechl, tak že EuroOil má zase hraniční mazivost. Benzina vyšla topově, ale psal o tom iDnes, takže..

_________________
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5574

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Natankuj kde chces a pro ten dobry pocit tam dej VIF. Je jedno kde tankujes. Vsechno sem jezdi z Kralup :mrgreen:

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 13:47 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

23.07.2016

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kroměříž

To jsem chtěl slyšet, dík napster :potlesk: :pleasantry:

_________________
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 13:51 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

138

Bydliště:

Praha

Jirka. píše:
doktor013 píše:

"Miller" je asi urcite dobry olej ale neni to LowSap olej...tim padem nic dobreho pro DPF viz.:


Blbost, dyt to má 507.00, takže si bud jistý že to je LowSap



tak pokud ma i VW507 tak cajk...oni totiz i ti prodejci v tom delaj lidem peknej bordel protoze na tech strankach co tu nekdo postoval je psano "midsap" ...nebo nekdo pise jenom ACEA C3, no a byvala C3-10 a ted uz je snad i C3-12 norma a prave ze ty lowsap oleje maj byt oficialne C1/C4 jestli se nepletu, ale to pouziva v oznaceni malokdo, noo nic nema smysl z toho delat zbytecnou vedu, jak bylo receno vyse kolegy interval vymeny je klicovej a taky podle toho jak kdo jezdi volit treba mezi 5w40 nebo 5w30 se spravnou WV normou, za chvili abysme rozlisovali jeste "letni a zimni" oleje, treba to taky prijde..., ale s tema olejema je to stejnak tezky vedle v sekci Tuareg maji jeste VW 506 a tam se nedohodnou co se tyka oleju vubec :rofl:

palivo: OMV kdyz jezdim vic po meste, docela taky prekvapil Mol EVO, nebo mi nejak nevadil Shell, s ONO mam zkusenosti s benzinem u Rakovnika je pumpa
"Na Sustne", nejlepsi ceny v kraji uz roky, jenze na tu plnou se nikdy nicmoc km neujelo, od pulky nadrze to zaclo strasne mizet :) ted je maj ty hrisniky zverejnovat, ale nevim ...

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 15:03 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

51

Bydliště:

Brno,Zurich

Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.05.2008

Příspěvky:

622

Bydliště:

Brno

Ne. To je podle té vyžádané VW normy. O tom se tady píšou už 2 strany.

_________________
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, 18" Serron


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2838

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

No, děláte tady z toho dobrej bordel pánové...

A abych nebyl jen tak hater.
Prostě držet normu (případně i viskozitu). To je celé.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 16:50 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

138

Bydliště:

Praha

Stefan777 píše:
Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk



jo ja myslel to svoje PD, omlouvam se zmatky, nova auta podle normy, je to vsechno ted VW507 ne, jasne bordel v tom mam :), problem je BMR protoze 5w40 lip maze vacku a hydrostely a ja mam /rok 08/ a v papirech uz VW507 jenom, ackoliv ta VW505.01 by byla urcite asi lepsi, nebyt flitru, jenze ten mam/ zatim asi puvodni/...

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 16:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

12038

Bydliště:

Chomutov

dle mně EO + VIF. Teda extra VIF, co mám jen já a Šarik

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

2838

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

doktor013 píše:
Stefan777 píše:
Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk



jo ja myslel to svoje PD, omlouvam se zmatky, nova auta podle normy, je to vsechno ted VW507 ne, jasne bordel v tom mam :), problem je BMR protoze 5w40 lip maze vacku a hydrostely a ja mam /rok 08/ a v papirech uz VW507 jenom, ackoliv ta VW505.01 by byla urcite asi lepsi, nebyt flitru, jenze ten mam/ zatim asi puvodni/...


1) Spojovat viskozitu a lepší mazání vačky je blbost.
2) U BMR nechápu co řešíš s vačkou, protože ta opravdu na opotřebení netrpí. Motor je 16v --> Má vahadla a rolny. Opět hydroštely nejsou klasická hrničková.
3) Ano, VW505.01 (ASI) lépe maže, ale patří tam VW507.00 tak nevymýšlej.
4) Nejdůležitější je olej často měnit. Do 15 000km, ideálně po 10 000km, zvláště u aut s městkým provozem nebo přetěžovaná na dálnici.

Závěr?

Nevymýšlet! Koupit správnou normu! Značka oleje je buřt! Ověřený obchod,aby to nebyl pajcl! A měnit!

HOWGH.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 18:26 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

138

Bydliště:

Praha

2 Qido :

tak chci na tom neco jeste najet, proto, jinak dik tak jsi me uklidnil v ramci mych tech. predstav, takze nijak zvlast :) ne vazne, me ten interval vymeny zatim vychazi okolo 10 tis. +- na nelonglife olej, mam to vypozorovano i podle chodu, jakmile to proste akusticky zacina pripominat Caddyho nebo BKPecko /snad si na me s Jirkou. nekde nepockate :D / tak necekat a vymenit

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 19:29 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

23.07.2016

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kroměříž

KJirka píše:
dle mně EO + VIF. Teda extra VIF, co mám jen já a Šarik


:mrgreen: Myslel jsem reálně, ne to, co nikdo u nás nemá a máte jen vy s Šarikem. :fool:

_________________
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

6374

Bydliště:

east bohemia

buď v klidu a nezoufej, von Jirka koupil takovej kouzelnej kanystr a myslí že má doma něco z NASA :mrgreen:

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limousine, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm (SGS/Motorpower)
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M wagen hier

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
PříspěvekNapsal: 06.10.2016 21:12 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

07.07.2012

Příspěvky:

31

Bydliště:

České Budějovice

Tak jsem objednán do servisu, vezu si vlastní olej Castrol 5W-30 LL 5 litrů za necelých 1000 Kč, měním po 15 tis. Kilometrech, tankuju Vervu, mám kartičku od Benziny, takže 1 Kč za litr dolů z ceny a leju Vif a jsem spokojen. Víc se myslím dělat nedá :-)


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group