Stránka 1 z 1
Oprava DSG
Napsal: 02.10.2016 11:28
od marcus86
Ahoj kluci,
(passat variant 103kW, BKP, 11/2007, dsg)
mám asi problém s DSG.
Někdy při rozjezdu (většinou do kopce) škubne.
Pokud se rozjíždím opatrně, vždy je to ok.
Někdy cuká, když řadí v režimu S, mezi 1-2 stupněm v plném vytočení motoru (jako by nemohl spojit lamely).
Při řazení nahoru skoro pravidelně zařadí vyšší stupeň, např na 1 700 ot a ještě hned ot spadnou na 1 600 a pak se to hned začne zvedat bez projevu škubnutí motoru.
Při brždění podrazuje a vždy je slyšet nějaké cvaknutí (bez sebemenšího cuknutí).
Co s tím může být?
A hlavně kam s tím do servisu? Jsem z Uherského Brodu, nemohu si dovolit jet až k Sixtovi do Prahy...
Je to moc složité. Díky
Re: Oprava DSG
Napsal: 03.10.2016 11:37
od KJirka
tak mu aspoň zkus napsat, jestli ti neporadí, čím to je. Problém je, že on je asi opravdu jedinej, kdo to skutečně umí. Já aspoň o nikom jiným neslyšel. Jako on to asi zkusí leckdo, ale s nejistým výsledkem.
Re: Oprava DSG
Napsal: 03.10.2016 17:09
od Zdeno321
Jak píše KJirka, zavolat mu. Ale nejdřív s tím někam zajeď, aby ti předběžně někdo řekl co s tím je. Většinou je problém někomu po telefonu vysvětlit svými slovy co to dělá.
Re: Oprava DSG
Napsal: 04.10.2016 09:19
od sisa
Nebo to zkus tady, máš to blíž.
http://www.kaps.cz/
Další možností je zkusit tady tuto firmu
https://www.facebook.com/Toprun-GT-R-1511649969165646/ , ten je na převodovky machr a ty naše zvládá levou zadní
Re: Oprava DSG
Napsal: 04.10.2016 13:17
od hkr
marcus86 píše:...
Při řazení nahoru skoro pravidelně zařadí vyšší stupeň, např na 1 700 ot a ještě hned ot spadnou na 1 600 a pak se to hned začne zvedat bez projevu škubnutí motoru.
Při brždění podrazuje a vždy je slyšet nějaké cvaknutí (bez sebemenšího cuknutí).
...
Tyto dva body jsou zcela normální, cvaknutí od převodovky slyšíš občas i u nového auta s DSG a ono padání ručičky je taky normální, řekl bych, že si DSG dá "meziplyn" právě proto, aby řadila plynule.
Re: Oprava DSG
Napsal: 04.10.2016 14:19
od KJirka
Pokud dobře vidím, tak ten druhej je specialista hlavně na GT-R. Nevím teda, jak to souvisí s DSG převodovkama VW, ale že by je zvládal levou zadní bych měl jistou pochybnost. Ono to není jen o tom, že ví, co uvnitř kde je a na co to je, ale je potřeba mít k těm DSG přísun dílů, protože autorizáky to např. vůbec neopravujou. Nemaj na to vercajk, nemaj na to žádnej servisní předpis, mění kus za kus. Nechci toho Sixtu nějak protěžovat, ani ho osobně neznám, ale pokud vím, jeho deviza spočívá nejen v tom, že umí, ale hlavně, že k tomu všechno potřebný má. Tazatel to tudíž může někomu strčit, kdo to udělá tou "levou zadní". Ten to pak třeba jen rozjebe a zjistí, že na to něco nemá a nemůže to ani sehnat. A pak bude z původně ještě pojízdnýho auta pěkná prekérka.
Re: Oprava DSG
Napsal: 04.10.2016 19:58
od napster
Sixta je od nas. Rekneme,ze DSG konkrwtne je jeho parketa. Neco jako Sharik a vyvazovaky. Autorizaky to nesmi opravovat,jako za dob favoritu. Ale maj na vyber repas prave od Sixty,ktery jak uz bylo uvedeno ma vse na opravu/upravu.
Re: Oprava DSG
Napsal: 04.10.2016 20:49
od yessmen
Jenže to co píše nejsou žádné projevy závad, ale více méně princip funkce DSG. Samozřejmě pokud je najeto přes 200tis jakože u 2007 asi bude, tak je to naprosto v pohodě maximálně kdy se měnil naposledy olej/filtr v DSG?
Re: Oprava DSG
Napsal: 05.10.2016 07:25
od sisa
KJirka píše:
Pokud dobře vidím, tak ten druhej je specialista hlavně na GT-R. Nevím teda, jak to souvisí s DSG převodovkama VW, ale že by je zvládal levou zadní bych měl jistou pochybnost. Ono to není jen o tom, že ví, co uvnitř kde je a na co to je, ale je potřeba mít k těm DSG přísun dílů, protože autorizáky to např. vůbec neopravujou. Nemaj na to vercajk, nemaj na to žádnej servisní předpis, mění kus za kus. Nechci toho Sixtu nějak protěžovat, ani ho osobně neznám, ale pokud vím, jeho deviza spočívá nejen v tom, že umí, ale hlavně, že k tomu všechno potřebný má. Tazatel to tudíž může někomu strčit, kdo to udělá tou "levou zadní". Ten to pak třeba jen rozjebe a zjistí, že na to něco nemá a nemůže to ani sehnat. A pak bude z původně ještě pojízdnýho auta pěkná prekérka.
Vidíš dobře, jeho hlavní čiností jsou GT-Rka, ale automatické převodovky dělá téměř všechny. Koncern VW umí udělat celý. Vybavení na to určitě má. Vím to, protože se s mím znám osobně a dělá servis i na mojí převodovce, vlastně na celém autě. Zná DSG převodovku do šroubku, jinak bych to sem nedal. Taky nepotřebuji nikoho protěžovat, jen jsem navrhnul někoho, kdo je blíž Uherskému Brodu a vím, že ty dokáže převodovky opravit.
Re: Oprava DSG
Napsal: 05.10.2016 12:07
od Vavryss
Kolego, kolik máš najeto, jak starý (původní?) jsou komponenty v DSG, jak často se měnil olej, jak s autem jezdíš (kolem komína nebo jsi autobahn střelec, dáváš tomu, jezdíš na pohodu)? Bez diagnostiky to nemá smysl, ale napoví ti to.
Re: Oprava DSG
Napsal: 05.10.2016 12:27
od KJirka
ale ono to bude nakonec možná tak, jak napsal yessmen, že se jedná o zcela běžný projev DSG starší generace. Kdybych se na to soustředil, určitě tam taky něco uslyším. Nedávno jsem řídil Foxovu B8 a čuměl jsem, jakej je to zase rozdíl proti té mojí DSG. Ta převodovka se prostě stále zdokonaluje.
Re: Oprava DSG
Napsal: 07.10.2016 18:45
od marcus86
Ahoj,
normální to určitě neni. To vím...
Když třeba plynuje zrychluji a vím že chce řadit, sešlápnu plyn a auto při přeřazení několikrát pocukne.
Umím to vynutit.
Taky když auto rozjedu bez plynu, sešlápnu prudčeji plyn, tak to cukne, když to udělám hned znovu, opět cukne.
Olej jsem měnil 2x vč. filtru. Po 45 000 a pak po 35 000 km.
Doufal jsem, že to výměna vyřeší ... ale prd.
Koupil jsem ho 4 roky staré, mělo 119 000 km (ve skutečnosti 360 000 - to jsem zjistil až rozjeli ten web s kontrolou na STK).
Takže teď má asi 420 000km.
Estetický stav ... nové vozidlo, bez škrábance na laku, nebo na sedačce.
Tento měsíc: ložiska, homokin. - 18 300 CZK.
Jinak: nový celolak (na autě byly škrábance), repas turba, vstřiky, setrvák, olejové čerpadlo - zavaření + nové vyvažováky, servomotor klimatizace, tlumice, všechny pružiny, komplet brzdy, nové světla, denní LED svícení ze Scoutu, clony Sonyboy ... atd.
Tak si říkám, pokud bych měl dát zase 50 000 CZK do převodovky ... jestli auto radši za pár korun neprodat.
Re: Oprava DSG
Napsal: 07.10.2016 19:11
od marcus86
Červená metalíza, zde jsou ještě stará světla a starý volant.
Re: Oprava DSG
Napsal: 07.10.2016 19:20
od KJirka
drzost prodejců ojetin nezná mezí, jak vidět. To nemá smysl víc komentovat.
Re: Oprava DSG
Napsal: 07.10.2016 22:10
od rakosnicek23
Jako stočit to o 240.000 km to už chce kuráž... rakovina aby sežrala tyhle zmrdy, to já to zjistit i s odstupem tak se tam vrátím s kanistrem benzínu
Jinak k tématu. Občasný škubání, trhnutí apod. je asi nedílnou součástí 6° DSG. To co píšeš bude podle mě vadná mechatronika. Některý z čidel bude od špon nebo něco podobnýho. Kilometry sou i na tuhle převodovku dost závratný. Jinak vzhledem k roku výroby tvyho auta budeš mít typ mechatroniky (vyrobena v rozmezí roku 07), která ve většině případů nejde opravit, ale musí se komplet vyměnit za jinou. (info viz Sixta)
Hodně štěstí při odstraňování problému.