Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Tak pokud jseš brouk pytlík,práce všeho druhu,tak na to přijdeš.A když ne ,tak to naštuduj v knize "automechanikem rychle a snadno".
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Dobrý den všem.
Prosím vás o profesionální radu.
Mám problém (Passat CC rok 2009 2,0 125kW-manuál) s chybou "P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická".
Log:
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Snímač byl vyměněn v servisu a naměřené hodnoty jsou tyto:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
Problém je že i po výměně snímače se mi tato chyba zobrazila.
Podmínky kdy se zobrazila jsou:
1) nižší teplota venku - cca 9,5 stupně celsia
2) nízké otáčky - dle otáčkoměru něco kolem 700-800 otáček/min.
Při teplotě okolního vzduch nad 10 stupnů se chyba neprojevila ani při původním snímači.
Kabeláž a hadičky mi servisman zkontroloval a žádný problém nenalezl.
Snad jen dodám že je u tohoto vozu přehrán nový software (DiselGate) a vyčištění EGR před cca 10 000 km.
Nevíte prosím někdo co s tím? Moc a moc vám všem děkuji za případnou radu.
Prosím vás o profesionální radu.
Mám problém (Passat CC rok 2009 2,0 125kW-manuál) s chybou "P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická".
Log:
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Snímač byl vyměněn v servisu a naměřené hodnoty jsou tyto:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
Problém je že i po výměně snímače se mi tato chyba zobrazila.
Podmínky kdy se zobrazila jsou:
1) nižší teplota venku - cca 9,5 stupně celsia
2) nízké otáčky - dle otáčkoměru něco kolem 700-800 otáček/min.
Při teplotě okolního vzduch nad 10 stupnů se chyba neprojevila ani při původním snímači.
Kabeláž a hadičky mi servisman zkontroloval a žádný problém nenalezl.
Snad jen dodám že je u tohoto vozu přehrán nový software (DiselGate) a vyčištění EGR před cca 10 000 km.
Nevíte prosím někdo co s tím? Moc a moc vám všem děkuji za případnou radu.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
musí se to nastavit na správný napětí, tak bude problém v tom, nebo někde jebnutá kabeláž.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Děkuji za Vaši bleskovou odpověď Jirko.
To napětí jsem myslel že má být těch naměřených 0,76V na volnoběh (viz.naměřené hodnoty snímače).
To napětí jsem myslel že má být těch naměřených 0,76V na volnoběh (viz.naměřené hodnoty snímače).
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
jo to vypadá v pořádku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Dej sen výpis tý závady, co to hlásí.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
"sharik4x4" zde je výpis chyby z VCDS (tato chyba je i po výměně za nový snímač):
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
A zde jsou naměřené hodnoty:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
A zde jsou naměřené hodnoty:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Je tam evidentně problém v napětí snímače. V chybě to hlásí 1,748V místo 0,760V . Takže buďto vadný podtlak, nebo špatně nastaven či se zasekává regulace, uchází podtlak v systému. Kabeláž ? Tam bych hledal až na posled.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
"sharik4x4" zkusím pořešit v pondělí s servismanem. Obávám se nejhoršího (zasekávání regulace přímo v turbu). Pak se ozvu jak to dopadlo. Zatím velice děkuji za rady.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Chce to zkusit jak to chodí , vem podtlakovou pistoli a musí to při cca - 0,55 podtlaku zatáhnout až na dorazový šroubek a musí tam být na snímači 0,760V. Pozor na hadičky podtlaků. Je to všechno spojený takže pokud to bude někde utíkat ovlivní to funkci i turba.
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
chtěl jsem se zeptat na tuto chybu p2563. Jelikož na mě dneska skočila hláška motoru tak po načtení jsem zjistil napětí 0.228V. Tak jsem se chtěl zeptat, jelikož jsem měnil s kámošem tu baňku na turbu, jelikož odešla a pak jsme to nastavovali, tak vše bylo ok. Od té výměny té baňky jsem už najel cca 800 km a až tědka naskočila chyba. Ta chyba na mě skočila, když jsem stál na parkovišti a dochlazoval jsem turbo, tak jen bliklo žhavení a hláška chyba motoru a hned zmizla. Myslíte, že se to mohlo nějak rozštelovat? Dík za info
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Předem všem děkuji za pomoc při řešení. Tak to nakonec bylo úplně něčím jiným. Servisák říkal že se s tím ještě nesetkal, ale jeho dobrý známý mu poradil nějaký díl na potrubí (asi něco co dělá ten podtlak). Moc jsem ho nepochopil, ale od té doby vše šlape jak má. Ještě jednou všem moc děkuji, a přeji hezký den.MaxPeet píše:"sharik4x4" zkusím pořešit v pondělí s servismanem. Obávám se nejhoršího (zasekávání regulace přímo v turbu). Pak se ozvu jak to dopadlo. Zatím velice děkuji za rady.
- vitusmotuz
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 26.01.2009 11:06
- Bydliště: Stredné Slovensko
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
bolo by super keby si nam presne ozrejmil vyriesenie tvojho problemu, pretoze ak sa tu objavi niekto s rovnakou poruchou tak zaver so slovami, ktore si uviedol o prispevok vyssie mu bude prd platny.
nějaký díl na potrubí (asi něco co dělá ten podtlak)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.02.2009 20:46
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Dobrý den Vitusmotuzi,vitusmotuz píše: ↑20.09.2021 19:52bolo by super keby si nam presne ozrejmil vyriesenie tvojho problemu, pretoze ak sa tu objavi niekto s rovnakou poruchou tak zaver so slovami, ktore si uviedol o prispevok vyssie mu bude prd platny.nějaký díl na potrubí (asi něco co dělá ten podtlak)
strašně rád bych Vám blíže popsal co přesně servisman vyměnil, ale jediné co mi řekl bylo cituji že"vyměnil na vyfukovem potrubí součástku jak je podtlak".
Zda vyměnil, či udělal i něco jiného, to mi neřekl. Zřejmě si chce držet tzv. "know-how", a s tím nic nenadělám. Dále jsem to z něj nepáčil, což doufám jistě pochopíte, neboť mi opravuje celý vozový park (když si již sám nevím rady). Tak snad jsem alespoň trošku pomohl upřesněním. Víc jsem se opravdu nedozvěděl.
Přeji Vám i ostatním členům tohoto výborného fóra VW-CLUB.CZ krásný den.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Snímač polohy ovladače plnícího tlaku - 009571
Tak to byl v háji ventil na chladiči spalin. Pokud je diravá tak tam uchází podtlak a ovlivní tím i tu baňku na turbu.