DMS píše:Ahoj,
uvažuji o koupi této 300 koňové verze CCčka s DSG. Máte s ní někdo zkušenosti? Zajímala by mě výdrž spojky, slabá místa, na co si dát pozor a taky trošku spotřeba.
Šlo by o kus, který má najeto přes 200t. km..
Díky všem.
Jednoho vlastním už pět měsíců. Spotřeba je do 12l a to ho moc nešetřím (takže pohoda). Nicméně z těch pěti měsíců byl tři v servise a už mě ten **** stal 140 000. Z té sumy mohu říci, že 80k bylo vynucených zbytek šel mojí volbou v rámci auto nějak vyladit.
1) rozvody komplet 40 000 Kč
2) přestavovače vačkových hřídelí oba (jeden 15 000 Kč)
3) pumpa + všechny kladky včetně řemenu 10 000 Kč
4) diagnostika, diagnostika a opět diagnostika, kabeláže atd...., a to mám OMG nájezd poctivých 126 000 (Ověřeno u dealera a v Cebii).
A mnoho dalších ***** které už ani nejdou spočítat, vše dělané v Klokočce.
Teď mám podezření že odchází mechatronika, posilovač řízení (divné zvuky jakoby drhnutí), dvojhmota ( škubaní vozu za studena na parking) a něco mi nesmyslně kňučí v převodovce v nízkým spektru otáček od 1000 do 3000 (pak to přeřve motor) zní to jak kompresor, který tam není (typuji nějaké ložisko v servisu říkají, že mi profukuje skrz čelní okno
). Takže ty 3000 km co jsem s tím najel, byly dost drahé! Na začátku jsem byl stejně naladěn a četl samou chválu teď mluvím z vlastní zkušenosti.
Mohu jen dodat, že mě alespoň vždycky rozesměje a potěší ta jízda v něm a zvuk VR6 v tu chvíli přestanu na tohle myslet. Co se týká výkonu prošlo to komplet dekarbonizaci + výměnou dílů a jsem na nějakých 294 koních pokud to měří správně
. Pocitově bych řekl, že to souhlasí.
Tak asi toto ti mohu říci, nekoupil bych ho! A už vůbec ne s nájezdem 200k! Pokud chceš bezednou díru kam můžeš cpát cash pro chvilku radosti a hřejivého pocitu u srdce, tak jdi do toho
. Já už do něj nenacpu ani korunu a to mám po laku a keramice za 35k s tím že jsem plánoval i nějaké kola to už je ale minulost! Nějak mě to omrzelo a vůbec říkám si jestli si ještě někdy koupím nějaký koncern po těchto zkušenostech.