VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Radim070
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.10.2016 20:02

VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Radim070 »

Zdravím,
uvažuji o koupi passata 3C, 2.0 TDI 125 Kw s DSG automatickou převodovkou. Je to ročník 11/2007. Je to v plné palbě a velice zachovalé líbí se mi, ale má už trochu víc nalítáno, konkrétně 362 000. Jsou tam udělané rozvody a vyčištěné vstřiky z toho jeden vyměněný a ještě je měněn šetihran na olejovém čerpadle. Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s tímto motorem a názorem co si myslíte o tom nájezdu. Budu rád za jakékoli rozumné příspěvky a komentáře.
Díky moc :good:

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od napster »

BMR 125kw je dle me asi nejmensi zlo. K sestihranu. Zalezi,jak byl opraven. Pokud jen vymenou 6ti hranu (130kc) tak to odejde za chvilku znova. Pokud kompletne (39 800kc) tak to vydrzi dalsich 200-300tkm napriklad. Pokud to delal mistni clen sharik4x4 tak to vydrzi na furt :mrgreen: vstriky mam zkusenosti spis menit vsechny najednou,nez po kusu. Kompletni repas 4ks 8000kc na siemens-live.cz o najezdu si muzu myslet co chci. Videl jsem auto vydojeny na 160tkm a BMR,co melo 600tkm na hrbu. Pokud bylo auto plne servisovane,tak bych se toho nebal. Jen pozor. Plna polni vybava za par šušňů je z 90% nejvetsi kamen urazu....
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Radim070
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.10.2016 20:02

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Radim070 »

Díky. Tak není to zase nějak extrémně levný. Chce za to 160 papírů.

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od teekey »

2napster:
jeste jsi zapomnel na to DPF, ktere bude urcite v top stavu :D
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od napster »

Muze byt v TOP stavu ;-) ja na puvodni DPF najizdim uz 410tkm. Ted mi teda odeslo zase cidlo teploty za turbem a regenerace se spousti casteji,ale funguje stale. Minuly tyden jsem byl na TK a na emisich bez problemu.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Jirka. »

Protože máš CR, tam ten filtr vydrží cca trojnásobek toho co BLS/BMP/BMR
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od rakosnicek23 »

Mám tehle motor bmr 125 kw DSG rok 2007.
332.000 km skutečnejch.
Prvně k DSGcku - pokud je původní tak počítej že se brzo přihlásí k nějaký větší generálce, 11/07 byl osazovanej typem mechatroniky co nelze opravit, ale jen výměna za jinou (viz. Sixta)
Vstřikovače - jelikož se na ně vztahovala svolávačka tak si prvně ověř ve VW zda proběhla. Já na ní byl skoro ve 300.000 :wink:
Turbo - odešlo v necelích 300k, počítej nový na netu nejlevnější 21 papírů.
DPF - odešel společne s turbem (zalil se olejem, good job v auto Vysočina, byl ve 300k pořád v dobry kondici a nevěděl sem o něm (záleží co to jezdilo za štreky), jetej sem sehnal od Jirky.
Hlava motoru - dost praskaly, zase stojí za to ověřit eventuální výměnu, u mě ve VW 240.000 km
Vyvažováky - viz. Sharik4×4, s těmahle km asi první cesta od prodávajícího rovnou k němu.
Setrvačník - zase potřeba zjistit jeho stav, zda už klepe a je nutná výměna (cca 11 tisíc)

Sumasumárum když už sem všechno pořešil tak pěkný svezení, svižnej motor co do výkonu nezklame. Spotřeba lehoučce pod 7 litrů.
Jinak já sem za 11/2007 (provoz 1/2008 dával 110 tisíc. S tím že bylo známý načatý turbo a setrvačník, ale zase sem věděl že dostanu komplet nový vstriky + rampa. Koukni do mýho vlákna je to docela počtení co se dělalo. Jinak kdyby si měl zájem tak ten můj by byl taky k mání... Vše vyřešený od reznutí lišt , přes vyvažováky až třeba po motorky parkovací brzdy :good: stará ode mě odtáhla a mě bude stačit focus v plynu :D
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Prochy01 »

Říkáš Rakosíku, ze ted nebudes na plynu varit, ale jezdit? :-P

A k tematu - auto s takovym najezdem bych vzal asi jen pokud bych ho znal od předchozího majitele a vedel, co vse resil, jak se staral a jak jezdil (nejsou km jako km), nebo pokud by to bylo za sranda cenu a vyplatilo by se mi podstoupit riziko velkých oprav. A PD v dnesni dobe s temer 4hektary za 160? No to bych musel byt slusny blazen, nebo to auto by muselo mit rezervu ze zlata a hever z platiny ;-)))) radsi bych sel do CR za 200 v horsi výbavě, co bude mit polovicni km.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od doktor013 »

ahoj, za 160 t. je to opravdu horni cenovy strop, zvlast vzhledem k najezdu, ja kupoval pred rokem v prepoctu za 176 t. v kuzi, highline, a auto melo 208 tis km.
po roce jsem dal 28 tis km., zatim bez oprav /olej, filtry/, je to ale tim co do auta nainvestoval predchozi majitel, mam nove vstriky, olej. cerpadlo, motorky brzd, brzdy komplet, atd. tak se jenom vozim no, pozlobilo DPF po ceste na dovolenou /5 tis. km/ se doma /prakticky u vrat jako vzdy/ rozsvitila kontrolka, nejak se to vypalilo a zatim jezdim, ackoliv regeneruju co do 200 km. Svezeni pekny, tam se neda vytknout nic - pokud vse funguje jak ma.
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
rakosnicek23
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 29.03.2015 23:18
Bydliště: Vysočina

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od rakosnicek23 »

Prochy01 píše:Říkáš Rakosíku, ze ted nebudes na plynu varit, ale jezdit? :-P
Já sem na tom plynu navařil přes 80.000 km když ještě pašík chodil v lese po houbách :D s láskou na tu dobu vzpomínám. Když sem natankoval za 11 korun litr plynu

Každopádně jak pravíš: dát 160 papíru za auto kde víceméně víš h***o, s kilometráží, že pokud je všechno původní stojí na hranici svojí životnosti můžeš bejt v tom autě za rok taky za 260 tisíc. Já v tom za první rok nechal taky skoro pořizovací cenu toho auta. Nebojím se koupit auto s vyšším nájezdem, ale buďto tomu musí odpovídat cena, což za auto s poznámkou "vstriky vyčištěny", neodpovídá nebo musí bejt dost věcí už po výměně.
Add u mě - vstřiky, turbo, dpf, hlava, setrvačník, pal. čerpadlo, zhavičky, tlumiče pružiny vc. uložení atd atd....
I když má ten můj taky přes 300t. řekl bych že motor je ve velice dobrym stavu. Viz. třeba spotřeba oleje 0,8l po ujetých 9000 km.
Nikde není taky psáno že si koupíš CR s polovičním nájezdem a nebudeš do něj sypat úplně stejně. Jestli se k tomu autu někdo 150 tisíc km choval jak prasátko... zas viz výšše poznámka napstra :arrow: :idea:
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Prochy01 »

Jasny, ale radsi bych připlatil a vzal CR - samozrejme s nejakym servisem a je dost možný, ze kolem 200k bude mit poreseny ty drahy veci.

Nebo ten stary PD strep tak za 70 a pocital bych, ze 80-100 tam muze padnout - no a to se vracíme zpet, protoze tady je PC 160 + dejme tomu 80-100 na věcech co se poserou (nemusi, ale muzou pokud nebyly řešeny předchozím majitelem) a jses na cenovce peknyho CR-ka v hezky výbavě a jeste mas v kapse prachy stranou....

Posledni úvaha - pokud jsou tam zásadní veci nereseny, ma vubec smysl kupovat auto, kde cena jeho oprav nejspis převýší jeho reálnou cenu? Podle me ne!

Hod odkaz, at vime o cem se bavíme. Ono totiz pojem "full vybava" je spise k smíchu, nez ze by byla reálná. ;-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od sharik4x4 »

V sekci bazaru nabízím CR-ko 125KW s Dsgčkem s dvěma kilky na hrbu ,to je určitě lepší volba než PDčko se čtyřmi kily a ještě za 160tKč.To má hodnotu tak 120tKč. Tím netvrdím,že by CR-ka byli bezporuchový,to nejsou bohužel žádný auta,ale je to určitě menší zlo než PD-čko a ještě k tomu to nejsravější-BMR. :laugh:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Uživatelský avatar
vospunt
Závodník
Závodník
Příspěvky: 500
Registrován: 15.09.2010 02:07
Bydliště: Šumperk , Olomouc

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od vospunt »

Já osobně mám 2.0 125kw BMR DSG TDi PD Highline 2007 340k kde jsem měnil EGR ( 9ooo,- ) a pak jen provozní věci. DPF je původní a pořád funguje. Problém mám asi v dvojhmotě, které při puštění plynu mírně drbne do auta ( možná je to "jen" utržený silenblok, ale to uvidím příští týden v servise ).

Každopádně celkem super když auto funguje. Pokud můžu radit, vyzkoušej si všechny ty věci, co se radí před koupí a vyššího nájezdu se neboj. Jde o to kdo a jak s tím jezdil a ne že nikdo s tím nejezdil a auto co má deset let bude mít sto tisíc, to je prostě nesmysl.

Ano CR je spolehlivější, ale ne každý má na to přihodit několik desítek tisíc ;) a navíc může s ním jezdit frajer, co ho odrovná víc než to PDčko, které bylo servisováno

Chovejme se k autům tak, jak chceme aby vydržela, takže olej, dobrá nafta, raději servis než nějaká garážovka ( nebo kluci z fora, kteří tomu opravdu rozumí ) atp.
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline

Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od KJirka »

k autu, který má 3kila +, se můžeš chovat sebelíp a pokud to nedělal nikdo před tebou, je ti to kulový platný. Optickej stav vozu ještě nic nevypovídá o stavu agregátů. Někdo je cimprlich na vzhled a jezdí přitom, jak prase. Já bych do toho určitě nešel, protože do toho může nacpat během chvilky tolik prachů, že by měl slušnou B7. Naopak bych velmi zapřemýšlel o tom, co říká a nabízí Sharik. Tam to je sázka na jistotu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Passat 3C DSG 125 KW - zkušenosti !!!!!

Příspěvek od Currahee »

Radime, kluci ti tady píšou fakt moudře. Auto je snad ta nejhorší investice, kdy za krátkou dobu používání přicházíš o hodně peněz. Pamatuj, že chvilková nerozvážnost a nadšení může vystřídat hluboké zklamání a dluhy. Osobně bych určitě zauvažoval o pašíkovi od klubáků (sharika atd.) nebo přes dobré známé. Když jsem kupoval čtyřletý B5.5 přes bazar, tak jsem věděl, že je stažený cca o 70tis.km (byla dost dobrá cenovka na 4x4), ale s nájezdem 200kkm sloužil dobře a poctivě a při dnešních 350kkm ho jezdí synovec. Sice jsem se staral, ale už začíná jít do kytek kastle i vačka atd. holt PD. Rozhodně bych nekoupil káru co má 360kkm, pokud by to nebyla bomba cenovka nebo hodně dobrý kámoš, co se staral. Před rokem jsem koupil tříletý B7, jenže tam nebylo co řešit. Jasná historie, nájezd 90kkm a aspoň pro mě slušný zánovní auto v solidní výbavě. Chlape buď přihoď teď a kup od sharika nebo ještě chvilku šetři, aut je jako srač*k a určitě něco najdeš. Hlavně mysli, protože v tomhle případě by to mohl být hodně drahý omyl!
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“