mitti píše:prepoha ked si mal samych benzinovych a kvalitnych japoncov preco ides do nafty a aeste k tomu do VW? Ja mam peniaze tak urcite idem do japonskeho auta.
Uplne ti nerozumim, mam to brat snad tak ze VW nestoji za nic a Passat f nafte jeste za min? Mimo toho naopak ti japonci o kterych mluvis a nemas na ne penize, jsou levnejsi nez Passat, pokud se bavime o nejakem novejsim CC v plne klade vs. Accord stejneho stari ve vybave executive s 2.4
Ono je to velice jednoduche, pokud srovnas Passata s Accordem nebo Mazdou 6, tak zjistis ze ti japonci jsou o deset let pozadu co se tyce vybavy a interieru vubec. Jeden priklad za vsechny, dostanes sice kozene sesle ale celokozene vcetne sedaku o nejakem vetrani nemuze byt ani rec narozdil od Passatu kde si muzes vybrat zda budou sedacky celokozene a nebo bude kozene jen vedeni + zda bude-li sedacka vetrana coz alespon me pripada jako takovy lidsky standard neprilepit se v lete na sedacku, tak je to se vsim a o necem si si takovy Accord muze jen nechat zdat, napriklad o DCC, panorame, premiovem audiu, parkovaci kamere ci poradnych parkovacich senzorech ty sice ma ale pouze ve stylu avie, tu, tu tu, zakladni senzory co ma VW alespon ukazuji co se kolem auta deje a takhle je to opravdu se vsim.
Jedine s cim ma alespon pro me Accord navrch nad passatem je motor 2.4 iVtec je fakt podareny motor, VW nema v tomhle co nabidnout TSI jsou s timhle motorem odpad, VW 3.6 je fajn ale pro moje potreby nevhodna.
To jsou ty 2.0TDI opravdu tak spatne? Vzdit se tady docitam ze s nimi lidi najezdi 200,300 ale i 500 tisic bez vetsich problemu.
Kazdopadne k puvodnimu topicu, pokud jsou tedy VW a Passaty tak osemetne a normalni smrtelnik je nedokaze zkontrolovat, je tu tedy nekdo kdo se v tehle autech poradne vyzna a ma tento vikend cas?